Entertainment alle pijlers

Kerstreclames 2019.

08-12-2019 11:20 54 berichten
Welke vind je leuk of niet leuk.
Deze vind ik vreselijk
https://www.reclameregister.nl/plus-rec ... lame-2019/
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle reclames vreselijk :rofl:. Daarom kijk ik ook nooit. Alleen ‘even Apeldoorn bellen’ zijn leuk’
Voor iedereen een groene tuin
Die van ET :love:
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
08-12-2019 11:20
Deze vind ik vreselijk
https://www.reclameregister.nl/plus-rec ... lame-2019/
Eens. Ik denk dat ik mijn moeder echt niet wakker hoef te maken voor een nieuwe geboorte. Dat kind is er de volgende dag ook heus nog wel.
Je kan ook overdrijven met al dat lekkere eten van Plus.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
08-12-2019 11:29
Eens. Ik denk dat ik mijn moeder echt niet wakker hoef te maken voor een nieuwe geboorte. Dat kind is er de volgende dag ook heus nog wel.
Je kan ook overdrijven met al dat lekkere eten van Plus.
Ik heb vanuit een ooghoek gekeken en dacht in eerste instantie dat er iemand aan het doodgaan was...
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
08-12-2019 11:31
Ik heb vanuit een ooghoek gekeken en dacht in eerste instantie dat er iemand aan het doodgaan was...
Ja, ik dacht ook aan iets heel ergs.
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
08-12-2019 11:29
Eens. Ik denk dat ik mijn moeder echt niet wakker hoef te maken voor een nieuwe geboorte. Dat kind is er de volgende dag ook heus nog wel.
Je kan ook overdrijven met al dat lekkere eten van Plus.
Zou me nooit vergeven worden als ik dat niet zou doen. Verder suffe reclame.
Ik vind de Jumbo reclame nog steeds altijd leuk. Ook de kersteditie van dit jaar.
https://www.linda.nl/nieuws/film/et-ell ... streclame/
O die ET is erg leuk :heart:
2019 schreef:
08-12-2019 11:33
https://www.linda.nl/nieuws/film/et-ell ... streclame/
O die ET is erg leuk :heart:
Ja!
Alle reacties Link kopieren
Die van de Plus is slecht zeg. Vreselijk vergezocht. En ook nog es gejat van een AH kerstreclame van een paar jaar geleden - waarin een gezin óók alle kerstattributen en -gerechten inpakt om naar vader te rijden die bij de Wegenwacht werkt. Die vond ik wél leuk trouwens (en een mooi liedje):
https://www.youtube.com/watch?v=zCl7KLWO858
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van de Appie wel geinig, dat kind met zijn sarpassio.
...
Alle reacties Link kopieren
Die van de plus is idd verschrikkelijk. Die proberen krampachtig "origineel" te zijn en emotioneel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
08-12-2019 11:56
Die van de plus is idd verschrikkelijk. Die proberen krampachtig "origineel" te zijn en emotioneel.
Ik vind het juist zo emotieloos. Is niets blij aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van Plus juist wel leuk :-$ maar die van Lidl en AH ook. Maar de beste blijft die met ET inderdaad.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
08-12-2019 11:23
Ik vind alle reclames vreselijk :rofl:. Daarom kijk ik ook nooit. Alleen ‘even Apeldoorn bellen’ zijn leuk’
Ook die van Engelse supermarkten?
Die zijn iconisch. Zoetsappig soms, maar vaak echt de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
08-12-2019 11:33
Ik vind de Jumbo reclame nog steeds altijd leuk. Ook de kersteditie van dit jaar.
Ja, die doen het goed!! Ik vond m mooi :) En ik merk dat ze de familieband ook goed over kunnen brengen. Maar ze doen dit natuurlijk ook al een paar jaar met deze club mensen :)
Alle reacties Link kopieren
tv-icoon schreef:
08-12-2019 11:29
Eens. Ik denk dat ik mijn moeder echt niet wakker hoef te maken voor een nieuwe geboorte. Dat kind is er de volgende dag ook heus nog wel.
Je kan ook overdrijven met al dat lekkere eten van Plus.
Meen je dat?
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
08-12-2019 13:25
Meen je dat?
Wij hadden zo'n geboorte in de familie. Ergens tussen hoofd- en nagerecht zaten we ;-D Echt niet dat we er acuut heen gereden zijn hoor, kan een dag later ook prima.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 02-01-2020 20:09
13.89% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Jumbo reclames vind ik altijd wel leuk, ik vind die familie sowieso leuk samen.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
08-12-2019 13:32
Wij hadden zo'n geboorte in de familie, mijn broer kreeg een kind toen de rest van de familie aan het kerstdiner zat. Ergens tussen hoofd- en nagerecht zaten we ;-D Echt niet dat we er acuut heen gereden zijn hoor, kan een dag later ook prima.
Had ik mijn ouders nooit vergeven. Sterker nog, ze zouden niet eens op het idee komen.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
08-12-2019 16:48
Had ik mijn ouders nooit vergeven. Sterker nog, ze zouden niet eens op het idee komen.
Daar is iedereen bij ons relaxed in gelukkig. Nou had het ook niet gekund, gezien de wijn en het feit dat we naar de andere kant van het land hadden gemoeten.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
08-12-2019 16:50
Daar is iedereen bij ons relaxed in gelukkig. Nou had het ook niet gekund, gezien de wijn en het feit dat we naar de andere kant van het land hadden gemoeten.
Tsja, anderen waarden denk ik. Mijn ouders gingen wel naar de andere kant van het land. Gelukkig maar.
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
08-12-2019 16:52
Tsja, anderen waarden denk ik. Mijn ouders gingen wel naar de andere kant van het land. Gelukkig maar.
Gelukkig hangt onze familieband niet af van hoe snel we bij elkaar op de stoep staan. En als mijn ouders onder invloed in de auto waren gestapt had ik daar een heleboel meer van gevonden.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven