Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 16:08
Gister lag de Story er nog niet, de nieuwe althans, en trouwe roddelkont die ik ben en dol op iedereen hier, vandaag terug gegaan om te kijken naar het verhaal.
Het is inmiddels dus helemaal uitgebreid besproken hier, geen nieuwe feiten.

De Weekend daarentegen had wel nieuws. Op zich vertelt een advocaat dat Mo eigenlijk geen poot heeft om op te staan als het gaat om partneralimentatie. Kinderalimentatie wel, en daarnaast het bedrijf dat ze hebben opgericht. Ik hoop dat Monique aandeelhouder is, want van een berooide A2 aan het begin in 2015, was zijn kapitaal aan het eind van 2015 al 180k en eind 2017 iets van 1,8 miljoen. [/b]En was zijn optredenstarief van 5000 in 2015 naar 12.500 gegaan in 2017.

Dus als die vieze rattige Guido zegt dat Mo het jetsetleven aan A2 te danken heeft, moet hij beter zijn huiswerk doen. Het is dankzij Mo's managementvaardigheden dat A2 zo goed ging en ze allebei in luxe konden leven.
.


Als Andre zo door gaat zal hij zijn tarief wel eens moeten verlagen in de toekomst. Ik zou er niet zoveel geld voor over hebben.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
19-08-2021 16:26
Dat zou wel weer leuk zijn. En dat Nikki Plessen filmpjes op insta zet als een soort “wraak” dat hij haar heeft laten zitten
Nikki schijnt hij ook een soort ten huwelijk hebben gevraagd. Nikki was zelfs bereidt een bom onder haar huwelijk te leggen.
Toen trok A2 zich terug.
Nikki is nog steeds boos
Daarom was haar man ook boos.
Ruben Bontekoe en zij hebben een open huwelijk. Nikkie werd verliefd en daarop is inderdaad Bontekoe verhaal gaan halen bij A2 dat hij weg moest blijven bij Nikkie.
Hij vraagt wat ten huwelijk. Man die uit de school klappende diamanten ringenclub uit Antwerpen moet een omzet van jewelste draaien op al die aanzoekringen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
19-08-2021 16:28
Echt waar? Ik dacht dat ze alleen even de garderobe in waren gedoken voor wat hand- en spandiensten op de bruiloft van Patty?!!
Nee dat was met Bridget in 2014 toen hij net met Mo was.
Hij hielp Bridget met het aan- en uitdoen van haar slipje.
Patty was er nogal niet blij mee.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 16:58
Nee dat was met Bridget in 2014 toen hij net met Mo was.
Hij hielp Bridget met het aan- en uitdoen van haar slipje.
Patty was er nogal niet blij mee.
Helemaal niet.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
19-08-2021 16:26
Dat zou wel weer leuk zijn. En dat Nikki Plessen filmpjes op insta zet als een soort “wraak” dat hij haar heeft laten zitten
Nikki schijnt hij ook een soort ten huwelijk hebben gevraagd. Nikki was zelfs bereidt een bom onder haar huwelijk te leggen.
Toen trok A2 zich terug.
Nikki is nog steeds boos
Wat bezielt die vrouwen toch O_O
Alle reacties Link kopieren
https://www.utopianieuws.nl/index.php/2 ... dre-hazes/

Ze lopen wat achter, want volgens mij is het of nog steeds aan of weer aan bij Julia aangezien ze zojuist een foto post van 2 jaar en 7 maanden, maar het blijft wel interessant waarom deze gozer Mo dan volgt....

nu komt het hij is opeens sinds gisteren Monique de ex van Andre Hazes gaan volgen op Instagram.

Waarom zou hij dat doen als hij weet hoe gevoelig dit ligt bij Andre en Sarah waar hij het zo goed mee kon vinden? Is er iets voorgevallen waardoor deze jongen klaar is met de familie van Soelen en nu de kant van Monique kiest? Of probeert hij te stoken tussen Andre en Sarah, omdat de bom is ontploft tussen hun?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
*Sally* schreef:
19-08-2021 16:43
Dat is de hele toon van het programma. En niet alleen Guido zit vaker wel dan niet boos, heel stellig en bloedserieus te wezen over bijzaken, maar die mislukte dj met een midlifecrisis (die vriend van Erland) is ook al zo’n zuurpruim. Niet om aan te zien, die twee boze en compleet humorloze mannen.
Ah, ik ga kijken vanavond! De midlifecrisis-dj-vriend van Erland wil ik wel eens in actie zien!
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
19-08-2021 17:16
Wat bezielt die vrouwen toch O_O
En ons dan? Om ons zo mee te laten slepen door al die sneuneuzen en paupers 🤣
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
19-08-2021 17:56
En ons dan? Om ons zo mee te laten slepen door al die sneuneuzen en paupers 🤣
Dat is eigenlijk nog veel sneuer 🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-08-2021 17:56
En ons dan? Om ons zo mee te laten slepen door al die sneuneuzen en paupers 🤣
Ik ben liever Facebookende Anita uit Appelscha dan de vriendin van A2 :proud:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Hoe zou dat nou gaan in dat Oku walhalla als Maan daar aan het zwembad ligt met vriendinnen en AH2 met Saar voorbij host en Saar weet dat haar Dré een oogje had op Maan?
En ik vraag me ook af wat die naturelle meiden dan vinden van zo'n Saar die al best veel gesleuteld heeft aan haar uiterlijk. Zelf vind ik het dan een verademing om Maan daar te zien liggen ipv al die gepolijste foto's van Saar.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-08-2021 17:03
Helemaal niet.
Jawel toch? Dat verhaal heb ik toen ook gehoord.
...
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 18:14
Dat is eigenlijk nog veel sneuer 🤣🤣
O_O
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-08-2021 17:56
En ons dan? Om ons zo mee te laten slepen door al die sneuneuzen en paupers 🤣
Zeg dat wel.en er als de kippen bij zijn om deel 5 weer te volgen .😅😅😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Die Anouk reageert nog geregeld op de foto’s van Mo.
Maar ze gaat binnenkort ook sporten met de beste vriendin van Mo.

Het lijkt mij zo’n slangenkuil, die hele wereld. Alles kan ineens tegen je gebruikt worden en heel Nederland smult mee.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 18:19
Hoe zou dat nou gaan in dat Oku walhalla als Maan daar aan het zwembad ligt met vriendinnen en AH2 met Saar voorbij host en Saar weet dat haar Dré een oogje had op Maan?
En ik vraag me ook af wat die naturelle meiden dan vinden van zo'n Saar die al best veel gesleuteld heeft aan haar uiterlijk. Zelf vind ik het dan een verademing om Maan daar te zien liggen ipv al die gepolijste foto's van Saar.
Whut?
:whut:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
19-08-2021 18:31
Whut?
:whut:
Dat had hij toch? Of ben ik in de war met Ster of Zon?🤔
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
19-08-2021 18:20
Jawel toch? Dat verhaal heb ik toen ook gehoord.
Jawel. Ik bedoelde dat Brard er niet blij mee was.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
19-08-2021 18:22
Zeg dat wel.en er als de kippen bij zijn om deel 5 weer te volgen .😅😅😅
Te erg. En dat op onze leeftijd 🤣
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 18:31
Whut?
:whut:
Ik lees dit ook voor het eerst?
Alle reacties Link kopieren
Haha, Juice meldde gisteren in Stories dat Rachel nooit gezien werd in haar theekraampje.

Juice toont nu een foto van Rachel achter de bar en zegt: Rachel Hazes heeft waarschijnlijk onze stories gisteren gezien, want de meid is op dit moment aan het werk in haar Bubble Tea Bar in Amstelveen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Een of andere dj maakt er weer eens feestje van, volgens Saar.
Een kinderhand is blijkbaar gauw gevuld, want ik zie alleen maar een handjevol mensen verveeld in dat lilluke zwembad drijven.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
19-08-2021 18:53
Een of andere dj maakt er weer eens feestje van, volgens Saar.
Een kinderhand is blijkbaar gauw gevuld, want ik zie alleen maar een handjevol mensen verveeld in dat lilluke zwembad drijven.
En in de verte zag ik een clown. :clown:
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 18:51
Haha, Juice meldde gisteren in Stories dat Rachel nooit gezien werd in haar theekraampje.

Juice toont nu een foto van Rachel achter de bar en zegt: Rachel Hazes heeft waarschijnlijk onze stories gisteren gezien, want de meid is op dit moment aan het werk in haar Bubble Tea Bar in Amstelveen.
Dat is ook zielig. Even laten zien dat je zogenaamd wel werkt.
Alle reacties Link kopieren
Over de Maanroddels:

https://www.flaironline.nl/celebs/maan- ... n-reactie/

Sarah van Soelen (25) is echter niet de enige die een rol zou hebben gespeeld in de relatiebreuk van André en Monique, óók de naam van Maan de Steenwinkel (24) is gevallen.

https://ditisgaande.nl/naam-maan-valt-b ... n-monique/

André Hazes zou het meer dan goed kunnen vinden met Maan de Steenwinkel. Na zijn breuk met Monique wordt zijn naam gekoppeld aan die van de zangeres…

Guido den Aantrekker en Bart Ettekoven, de hoofdredacteuren van respectievelijk Story en Weekend, hebben dit verhaal allebei vernomen. In de Shownieuws Podcast bespreken zij de geruchten en onthullen ze meer details over de breuk van André en Monique Westenberg.


Er zijn dus wat geruchten geweest....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven