Koningsdag 2019

zaterdag 27 april 2019 om 14:16
Blondie456 schreef: ↑27-04-2019 13:40Ik vind WA en Maxima ook veel spontaner en toegankelijker dan Beatrix. Ik denk wel dat ze weer blij zijn dat het er weer op zit. Ik kan me voor stellen dat ze best een hekel aan deze dag hebben met vals gezang en stomme spelletjes die ze aan moeten zien.
WA heeft zelf gekozen hoe zijn verjaardag, dus Koningsdag ingevuld zou worden.
Zo te zien op tv heeft de koning het erg naar zijn zin gehad.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Zelfspot aan.
zaterdag 27 april 2019 om 14:19

zaterdag 27 april 2019 om 14:22
Was grotendeels wel zo denk ik, je merkt dat Maxima zich, nu Amalia wat ouder wordt, wat meer op de achtergrond houdt op zo'n dag als vandaag zodat de focus op WA en vooral Amalia ligt. Dat siert haar.watdachtjehiervan schreef: ↑27-04-2019 14:14Ik heb een klein stukje gezien. Wat ik zag was dat Amalia met Willem voor op liep en het voortouw nam.
Was dit de hele tijd zo of net toen ik keek?

zaterdag 27 april 2019 om 14:23
Tja, dat kun je facepalmen, maar als dit de eerste foto is die naar buiten komt. En je weet als koningspaar dat heel Nederland er weer over heen zal vallen dan is het niet gek om dat een beetje te ensceneren. Ze staat nu een beetje verlegen en bescheiden aan de zijkant, dat had voor haar imago gewoon beter gekund.

zaterdag 27 april 2019 om 14:25
zaterdag 27 april 2019 om 14:25
Ik gok dat Beatrix, Margriet en Vollenhoven het helemaal niet zo erg vinden dat ze niet meer mee hoeven te lopen met koningsdag, maar stel dat ze dat wel zouden willen, zouden ze dan nog welkom zijn?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

zaterdag 27 april 2019 om 14:27
Nee hoor, spontantiteit werkt vele malen beter voor een imago dan altijd alles doordacht, geënceneerd en gekunsteld. Daarom is het Nederlandse Koningshuis nou juist zo populair in het buitenland. Dus niks "jij gaat daar staan en dan moet ik hier staan" maar gewoon samen op de foto met z'n allen.Andersom schreef: ↑27-04-2019 14:23Tja, dat kun je facepalmen, maar als dit de eerste foto is die naar buiten komt. En je weet als koningspaar dat heel Nederland er weer over heen zal vallen dan is het niet gek om dat een beetje te ensceneren. Ze staat nu een beetje verlegen en bescheiden aan de zijkant, dat had voor haar imago gewoon beter gekund.

zaterdag 27 april 2019 om 14:36
Andersom schreef: ↑27-04-2019 14:23Tja, dat kun je facepalmen, maar als dit de eerste foto is die naar buiten komt. En je weet als koningspaar dat heel Nederland er weer over heen zal vallen dan is het niet gek om dat een beetje te ensceneren. Ze staat nu een beetje verlegen en bescheiden aan de zijkant, dat had voor haar imago gewoon beter gekund.
Gelukkig weet jij het beter.
zaterdag 27 april 2019 om 14:37
Ik denk dat wanneer dat wanneer de prinsessen zelf een partner/gezin hebben, dat Constantijn en de overige neven dan niet meer mee hoeven, want ik heb toch het idee dat de neven en hun vrouw als een soort van opvulling van het gezelschap dienen, want alleen WA met gezin is nogal weinig.

zaterdag 27 april 2019 om 14:54
Beter.Laat schreef: ↑27-04-2019 13:08Ik verbaas me altijd over de brillen van Bernhard van Oranje Nassau.
Normaal loopt hij altijd met een 'vuurwerkbril' op, nu voor een keertje een soort 'duikbril'....![]()
![]()

zaterdag 27 april 2019 om 14:59
Haha ja, net alsof zij naar school in Natan, of noem maar meer dure ontwerpers op, gaat

Gewoon H&M, Zara enz.
tróia wijzigde dit bericht op 27-04-2019 15:06
0.30% gewijzigd
Licht uit.
Zelfspot aan.
Zelfspot aan.
zaterdag 27 april 2019 om 15:03