Entertainment alle pijlers

Koningsdag 2019

26-04-2019 20:47 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik open hem maar vast 🤩

Wat zullen de Koningin en de prinsesjes aanhebben?

Leve de Koning! 🇳🇱
Geen bijzonderheden
Ik heb een klein stukje gezien. Wat ik zag was dat Amalia met Willem voor op liep en het voortouw nam.
Was dit de hele tijd zo of net toen ik keek?
Blondie456 schreef:
27-04-2019 13:40
Ik vind WA en Maxima ook veel spontaner en toegankelijker dan Beatrix. Ik denk wel dat ze weer blij zijn dat het er weer op zit. Ik kan me voor stellen dat ze best een hekel aan deze dag hebben met vals gezang en stomme spelletjes die ze aan moeten zien.

WA heeft zelf gekozen hoe zijn verjaardag, dus Koningsdag ingevuld zou worden.
Zo te zien op tv heeft de koning het erg naar zijn zin gehad.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Tróia schreef:
27-04-2019 14:16
WA heeft zelf gekozen hoe zijn verjaardag, dus Koningsdag ingevuld zou worden.
Zo te zien op tv heeft de koning het erg naar zijn zin gehad.
Helemaal eens. Hij genoot best wel en de familie ook.
Geen bijzonderheden
watdachtjehiervan schreef:
27-04-2019 14:14
Ik heb een klein stukje gezien. Wat ik zag was dat Amalia met Willem voor op liep en het voortouw nam.
Was dit de hele tijd zo of net toen ik keek?
Was grotendeels wel zo denk ik, je merkt dat Maxima zich, nu Amalia wat ouder wordt, wat meer op de achtergrond houdt op zo'n dag als vandaag zodat de focus op WA en vooral Amalia ligt. Dat siert haar.
Miskotto schreef:
27-04-2019 14:03
:facepalm:

Tja, dat kun je facepalmen, maar als dit de eerste foto is die naar buiten komt. En je weet als koningspaar dat heel Nederland er weer over heen zal vallen dan is het niet gek om dat een beetje te ensceneren. Ze staat nu een beetje verlegen en bescheiden aan de zijkant, dat had voor haar imago gewoon beter gekund.
Miskotto schreef:
27-04-2019 14:08
Oh ik ken het als broekrok
Cullottes = broekrok !
lisbeth schreef:
27-04-2019 10:50
Ik vind Amalia een prachtige leuke meid. Prachtig haar ook. Maar de jurk niet bij haar leeftijd passen.

Joh dat kind gaat gewoon in skinny en sneakers naar school en kiest alleen op de verjaardag van pa een dure jurk uit. Laat dat kind.
AnAppleADay schreef:
27-04-2019 11:53
Zou Beatrix nu lekker in haar huispak voor de tv zitten?
Ik gok dat Beatrix, Margriet en Vollenhoven het helemaal niet zo erg vinden dat ze niet meer mee hoeven te lopen met koningsdag, maar stel dat ze dat wel zouden willen, zouden ze dan nog welkom zijn?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Andersom schreef:
27-04-2019 14:23
Tja, dat kun je facepalmen, maar als dit de eerste foto is die naar buiten komt. En je weet als koningspaar dat heel Nederland er weer over heen zal vallen dan is het niet gek om dat een beetje te ensceneren. Ze staat nu een beetje verlegen en bescheiden aan de zijkant, dat had voor haar imago gewoon beter gekund.
Nee hoor, spontantiteit werkt vele malen beter voor een imago dan altijd alles doordacht, geënceneerd en gekunsteld. Daarom is het Nederlandse Koningshuis nou juist zo populair in het buitenland. Dus niks "jij gaat daar staan en dan moet ik hier staan" maar gewoon samen op de foto met z'n allen.
DG2015 schreef:
27-04-2019 13:40
Graag gedaan! Het is inderdaad een prachtige foto.

Ja, bedankt voor het plaatsen :heart:
Inderdaad een prachtige foto!
Licht uit.
Zelfspot aan.
Mooi om mijn oude stad te zien stralen in Oranje-trots. Werd helaas gebeld langdurig. Maar gelukkig hebben we NPO Start nog. En mijn glaasje Oranjebitter.
Everything you see I owe to spaghetti!
.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 27-04-2019 14:33
Reden: foto's doen het niet
98.81% gewijzigd
Afbeelding
Afbeelding
Andersom schreef:

Gelukkig weet jij het beter.
Andersom schreef:
27-04-2019 12:17
Ik denk dan alleen de kinderen van Prins Friso en prins Constantijn. Dat zijn wel neven en nichten van Amalia.

De kinderen van Maurits, Pieter-Christiaan, Floris en Bernhard jr niet.
Ik denk dat wanneer dat wanneer de prinsessen zelf een partner/gezin hebben, dat Constantijn en de overige neven dan niet meer mee hoeven, want ik heb toch het idee dat de neven en hun vrouw als een soort van opvulling van het gezelschap dienen, want alleen WA met gezin is nogal weinig.
Afbeelding
Afbeelding
Leuk, Star 🤩
Geen bijzonderheden
amarna schreef:
Cullotte = broekrok !
Het is een Frans woord, in Frankrijk betekent het onderbroek of slip!
Beter.Laat schreef:
27-04-2019 13:08
Ik verbaas me altijd over de brillen van Bernhard van Oranje Nassau.

Normaal loopt hij altijd met een 'vuurwerkbril' op, nu voor een keertje een soort 'duikbril'.... :yes:

Afbeelding
:rofl: ik vraag me ook af hoe het eraah toegaat bij de opticien, oh ja meneer dit montuur staat u prachtig, bij Hans Anders en Specsavers heb ik dit soort monturen nooit gezien trouwens.
In de modewereld wordt een broekrok toch echt "culottes" genoemd.
Star² schreef:
27-04-2019 14:25
Joh dat kind gaat gewoon in skinny en sneakers naar school en kiest alleen op de verjaardag van pa een dure jurk uit. Laat dat kind.

Haha ja, net alsof zij naar school in Natan, of noem maar meer dure ontwerpers op, gaat :proud:

Gewoon H&M, Zara enz.
tróia wijzigde dit bericht op 27-04-2019 15:06
0.30% gewijzigd
Licht uit.
Zelfspot aan.
DG2015 schreef:
27-04-2019 13:33
Afbeelding

Waarom huilde dat meisje?
amarna schreef:
27-04-2019 14:55
In de modewereld wordt een broekrok toch echt "culottes" genoemd.

Normaal vind ik Maxima er beeldschoon uitzien, maar in een culottes of broekrok; 'nee'.

Niemand zou zoiets moeten aantrekken, zelfs Maxima niet :proud:
Licht uit.
Zelfspot aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven