Entertainment alle pijlers

Koningsdag NOS1

27-04-2016 11:20 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook mee naar onze koning, koninging en de kleine prinsesjes?

Nos 1
Ik luister mee op NPO 1. Ik moet gewoon werken vandaag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Op de achtergrond, geen zin om het van voor tot achter te zien, maar even om mee te kunnen praten

vind de kinderen er leuker gekleed (minder stijf) uitzien dan afgelopen keren dat ik ze zag
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben aan het kijken.

Wat een suffe optredens tot nu toe zeg..
Jammer dat maxima zo'n grote hoed draagt, je kan haar gezicht amper zien.
Ik vind de prinsesjes echt heel leuk. Heel normale meiden die dat stomme liedje net ook net iets te lang vonden duren. Dat kunnen ze nog niet zo goed verbergen als hun ouders
quote:MinkeDeWit schreef op 27 april 2016 @ 11:24:

Ik vind de prinsesjes echt heel leuk. Heel normale meiden die dat stomme liedje net ook net iets te lang vonden duren. Dat kunnen ze nog niet zo goed verbergen als hun ouders Haha, ja. Zeker die jongste, volgens mij is dat wel een beetje een donderstraal.
quote:nlies schreef op 27 april 2016 @ 11:22:

Op de achtergrond, geen zin om het van voor tot achter te zien, maar even om mee te kunnen praten

vind de kinderen er leuker gekleed (minder stijf) uitzien dan afgelopen keren dat ik ze zag

Kinderen zien er inderdaad leuk uit. Máxima ook trouwens

Gelukkig hebben ze super goed weer daar tot nu toe!
Ik heb hem ook op staan. De prinsesjes zijn zeker leuk!
quote:Dragisa schreef op 27 april 2016 @ 11:25:

[...]

Haha, ja. Zeker die jongste, volgens mij is dat wel een beetje een donderstraal.Precies mijn idee. Dat zag je toen ze net een stukje liepen, dat kind bleef maar tetteren tegen Maxima. Heel grappig.
Wat zijn de prinsesjes koud gekleed. Brrr.
Hier ook! Wat een geluk met het weer en vind het stiekem wel leuk dat hij 10.000 keer 'goedemorgen'/'goedemiddag' (straks ) roept
Toch mis ik nog steeds Bea
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Heerlijk tenenkrommend, al die suffe vertoningen langs de route!
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Hah waar kun je anders met de koninklijke familie praten over ondergoed dan hier
Vergeleken met het Belgisch koningshuis (ook al geweest bij zijn blijde intrede-tour) vind ik het wel zo veel leuker... Zou er toch ooit eens tussen willen staan op Koningsdag
quote:Liliane13 schreef op 27 april 2016 @ 11:30:

Heerlijk tenenkrommend, al die suffe vertoningen langs de route!plaatsvervangende schaamte
Ik hoor net dat een van de prinsen ski-ondergoed aan heeft. Wilde ik dat weten? NOS, je niveau daalt!
quote:thefiepie schreef op 27 april 2016 @ 11:29:

Toch mis ik nog steeds BeaOh die mis ik totaal niet! Vind Willem en Máxima zoveel leuker en moderner.
Ik kijk ook, lekker warm thuis.

Ik vind Maxima er mooi uitzien. Behalve haar vestje.

En wat heeft Amalia mooi haar!

Gelukkig houden ze het, tot nu toe, droog in Zwolle.
quote:ekeim schreef op 27 april 2016 @ 11:33:

Ik hoor net dat een van de prinsen ski-ondergoed aan heeft. Wilde ik dat weten? NOS, je niveau daalt!Ik vind het wel leuk om te weten
Leuke meiden die prinsesjes Amalia vind ik ook erg vlot overkomen.Vindt de outfit van Maxima nou niet zo geweldig met die mega hoed.
quote:ekeim schreef op 27 april 2016 @ 11:33:

Ik hoor net dat een van de prinsen ski-ondergoed aan heeft. Wilde ik dat weten? NOS, je niveau daalt!

Dat soort informatie vind ik juist leuk

De koning ziet er een stuk relaxter uit dan vorig jaar, toen vond ik hem toch wat stijfjes.
Met Bea was het allemaal stukken afstandelijker dan met Alex en Maxima het is nu moderner

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven