Koningsdag NOS1
woensdag 27 april 2016 om 12:07
quote:Pumps_italiaans schreef op 27 april 2016 @ 12:03:
Prettige dag verder! Ik zet een kroontje op - anderen trekken een kroontje van een fles af.
Ik ga de kachel hoger zetten en de tv uit.
O.... smurfenblauwe pakken.... met witte petten.
Dat handen schudden. Dat doe je die kinderen toch niet aan?
Voor het publiek natuurlijk geweldig.Ik vind het soms zo kwetsbaar eruitzien ook. Net die jongste maar handjes geven en er leek niemand dichtbij te zijn qua beveiliging enzo.
Prettige dag verder! Ik zet een kroontje op - anderen trekken een kroontje van een fles af.
Ik ga de kachel hoger zetten en de tv uit.
O.... smurfenblauwe pakken.... met witte petten.
Dat handen schudden. Dat doe je die kinderen toch niet aan?
Voor het publiek natuurlijk geweldig.Ik vind het soms zo kwetsbaar eruitzien ook. Net die jongste maar handjes geven en er leek niemand dichtbij te zijn qua beveiliging enzo.
woensdag 27 april 2016 om 12:12
Als die interviewster dat terugziet over dat ondergoed dan denkt ze waarschijnlijk ook: Oeps wat heb ik gezegd.
Verder bedenk ik me nu dat ik een gen mis. Het gen om een hand te krijgen of een foto van W.A te hebben.
Ik zou me kostelijk amuseren als ik erbij was, zonder de familie echt te zien, dat wel
Verder bedenk ik me nu dat ik een gen mis. Het gen om een hand te krijgen of een foto van W.A te hebben.
Ik zou me kostelijk amuseren als ik erbij was, zonder de familie echt te zien, dat wel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 27 april 2016 om 12:16