Entertainment alle pijlers

leuke zomerfeesten/festivals?

11-07-2011 21:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Wie heeft tips voor leuke (strand) feesten en festivals deze zomer? Of een goede, overzichtelijke site waar ik een agenda met feesten kan vinden? Meestal kom ik er namelijk veel te laat achter dat er een leuk feest was (bv sensation 2 weken terug, of turn up the beach afgelopen zaterdag).

Ik heb al gezocht op partyflock en andere sites, maar ik vind die sites zo onoverzichtelijk (hele waslijsten met feesten per dag)...ik bedoel meer de grote feesten als mysteryland/zand/concert at sea.

Thanx alvast!
ik ben bang dat je voor de leuke feesten al te laat bent.... veel is al uitverkocht.
Welke regio?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:spectral schreef op 11 juli 2011 @ 21:32:

ik ben bang dat je voor de leuke feesten al te laat bent.... veel is al uitverkocht. zie je wel, ik ben altijd te laat met dit soort dingen bedenken....
@Tickel: Zuid Holland, Noord Holland, Utrecht, Brabant....
Zwarte cross Zijn nog kaartjes voor te krijgen...
http://www.hetpleinfestiv ... amma-zaterdag-3-september Leiden
quote:pandapop schreef op 11 juli 2011 @ 21:40:

Zwarte cross Zijn nog kaartjes voor te krijgen...Haha thanx voor de tip, maar ik denk niet dat ik dat leuk ga vinden
quote:Tickel schreef op 11 juli 2011 @ 21:43:

http://www.hetpleinfestiv ... amma-zaterdag-3-september LeidenHe, ja, zoiets lijkt me ook wel leuk, maar helaas kan ik 3 september niet
Valtifest. En bij de Westergastfabriek is ook van alles te doen. Blijburg, Strand West, Bloemendaal, enz.

En wat ik vooral leuk vind (maar dat zijn geen dansfeesten): De Parade, het theater in het Amsterdamse Bos, de voorstellingen in het vondelpark, de Karavaan.
quote:miss_bucket schreef op 11 juli 2011 @ 21:44:

[...]

Haha thanx voor de tip, maar ik denk niet dat ik dat leuk ga vinden Nou, dat dacht ik ook altijd. Tot ik een keer ben gegaan.. Is echt heel leuk..
quote:pandapop schreef op 11 juli 2011 @ 21:46:

[...]

Nou, dat dacht ik ook altijd. Tot ik een keer ben gegaan.. Is echt heel leuk..Oh haha, nou, misschien moet ik het een kans geven dan! wanneer is dat?
http://www.summerbellydancefestival.com/

http://portal.leiden.nl/n ... estival_fight_cancer_tour
De vierdaagse, vanaf zaterdag tm vrijdag in nijmegen!
Je kan op partyflock ook een zoek functie gebruiken met wat jij leuk vind.

Ook kan je ver van te voren zien hoeveel mensen er heen gaan en meestal hoe meer mensen des te leuker het is!

Ik weet niet van wat voor muziek je precies houd maar ik vind wooferland echt een aanrader!
quote:Max.Daffie schreef op 11 juli 2011 @ 21:46:

Valtifest. En bij de Westergastfabriek is ook van alles te doen. Blijburg, Strand West, Bloemendaal, enz.

En wat ik vooral leuk vind (maar dat zijn geen dansfeesten): De Parade, het theater in het Amsterdamse Bos, de voorstellingen in het vondelpark, de Karavaan.

Thanx voor de tips. Ja, de parade vind ik ook leuk hoor, ik heb een brede smaak en vind vanalles en nog wat leuk, van dance tot theater tot vrienden van amstel live.... Alleen kom ik er altijd te laat achter, dan hoor ik van vrienden dat ze bij de vrienden van amstel zijn geweest en dan denk ik 'he, shit, dat had me ook leuk geleken'. Of dan zie ik foto's van sensation bij vrienden op facebook en denk ik 'wow, cool, waarom bedenk ik dat nou zelf nooit op tijd grr??'.

Ik had inderdaad al gezien dat er op het strand van Bloemendaal ook veel feesten worden georganiseerd, lijkt me ook wel leuk om een keer heen te gaan
.
anoniem_128773 wijzigde dit bericht op 11-07-2011 21:58
Reden: dubbel!
% gewijzigd
quote:miss_bucket schreef op 11 juli 2011 @ 21:48:

[...]

Oh haha, nou, misschien moet ik het een kans geven dan! wanneer is dat?Dit weekend.. dus je bent nog net op tijd
Er komen idd best veel leuke bandjes bij de zwarte cross haha, nooit gedacht!
Ohja en dit weekend freefestival! Wel kaarten kopen van te voren. Ik denk dat er alleen nog voor de zondag kaarten te krijgen zijn.
quote:JackyJacky schreef op 11 juli 2011 @ 21:54:

Je kan op partyflock ook een zoek functie gebruiken met wat jij leuk vind.

Ook kan je ver van te voren zien hoeveel mensen er heen gaan en meestal hoe meer mensen des te leuker het is!

Ik weet niet van wat voor muziek je precies houd maar ik vind wooferland echt een aanrader!Oh die zoekfunctie op aantal mensen moet ik nog even uitzoeken dan! En Wooferland ga ik ook even googlen
Valtifest lijkt me ook super leuk, net als Wooferland (2 totaaaaaal verschillende feesten, maar ik heb echt een brede smaak haha).

Alleen zijn die feesten allebei op 3 september en dan kan ik niet
Freefestival ken ik ook niet, ook ff googlen haha

Thanx voor de tips iedereen!!!
Freefestival is denk ik iets te techno...ik vind dance wel leuk maar hakken gaat me iets te ver
Ook altijd leuke activiteiten in het Trouwgebouw of bij Panama of bij het Pompstation (allen in A'dam).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven