Entertainment alle pijlers

leuke zomerfeesten/festivals?

11-07-2011 21:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Wie heeft tips voor leuke (strand) feesten en festivals deze zomer? Of een goede, overzichtelijke site waar ik een agenda met feesten kan vinden? Meestal kom ik er namelijk veel te laat achter dat er een leuk feest was (bv sensation 2 weken terug, of turn up the beach afgelopen zaterdag).

Ik heb al gezocht op partyflock en andere sites, maar ik vind die sites zo onoverzichtelijk (hele waslijsten met feesten per dag)...ik bedoel meer de grote feesten als mysteryland/zand/concert at sea.

Thanx alvast!
En afgelopen weekend was een er een nieuw festival in Amsterdam: Pitch festival. Dus een tipje voor volgend jaar. Zelf niet geweest, was naar North Sea Jazz (ook leuk, beetje duur).
quote:Max.Daffie schreef op 11 juli 2011 @ 22:13:

En afgelopen weekend was een er een nieuw festival in Amsterdam: Pitch festival. Dus een tipje voor volgend jaar. Zelf niet geweest, was naar North Sea Jazz (ook leuk, beetje duur).Ok, thanx voor de tips, volgend jaar ga ik echt in januari of zo met mn agenda zitten om data te prikken haha!
anoniem_128773 wijzigde dit bericht op 11-07-2011 22:15
Reden: typo
% gewijzigd
quote:miss_bucket schreef op 11 juli 2011 @ 22:10:

Freefestival is denk ik iets te techno...ik vind dance wel leuk maar hakken gaat me iets te ver Op zaterdag is het ook de harder style, op zondag is het toch wat meer trance.
Pitch was helemaal niets aan... Valtifest vinden we ook ellendig.

WTTF gaan we wel heen....
Lees net dat ze de kaartjes voor Dance Valley (niet mijn kopje thee) niet verkocht krijgen...is 5 augustus. Ze doen de kaartjes nu in de uitverkoop, 2 voor de prijs van 1.
Extrema outdoor, maar dat is vandaag, Solar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven