Entertainment alle pijlers

Liefs uit...

13-09-2011 19:16 1089 berichten
Wie gaat er kijken naar het nieuwe KRO/ Yvon Jaspers vehikel Liefs uit.... ?! Ik denk dat ik hem even aanzet maar als het net zo sloom opgebouwd wordt als het laatste Boer zoekt Vrouw seizoen hou ik het niet lang vol denk ik.....

<van de website>

KRO's Liefs Uit ...

In het nieuwe programma ‘KRO’s Liefs Uit…’ volgt Yvon Jaspers wekelijks vijf Nederlanders die er alles voor over hebben om samen met hun buitenlandse liefde in ons land een toekomst op te bouwen. Samen met hen beleeft ze hun meest romantische momenten maar is ze er ook als het niet zo goed gaat. Liefs Uit gaat over de liefde maar ook over Nederland. Het gaat ook over ons. Is de liefde van deze vijf stellen bestand tegen het Hollandse klimaat?

Marlies en Musa, Sam en Chinchu, Jacqueline en Ramiwel, Arjen en Orsola en Tom en Annastassiya laten zien of ze in staat zijn de culturele verschillen te overbruggen en de relationele hindernissen te overwinnen.
En dan ga je zoiets inruilen voor...

... Drachten?!?
oh, hij is ook die met bril van het voorstukje.

is het nu één stel per aflevering?
Allemaal over op Frans dus? Poehee.
Hm, ik betwijfel of ze hiermee kan leven hoor, zo IN die familie met dat geloof enzo.
'maria' zeg die vader?
oei oei oei

meer verschillen dan overeenkomsten 'hier doe ik dit, in frankrijk niet'hoor ik steeds
Ik krijg kromme tenen van het 'God dit, God dat.' Brrr.
Het Huis Gods

Sorry, monoloog
Oh toch niet hahaha.

Ik ook, al vind ik het op zich wel aardige mensen, pa nog 't meest. Als zij zo willen leven moeten ze het vooral doen, maar ik zou er ook gek van worden.

Hij ziet er steeds anders uit
hahaha grappig en aandoenlijk in die achtbaan.

Zijn ze nou verloofd?
OMG

Met zijn 2en solliciteren voor een lullig baantje voor haar..... Dit gaat het niet worden voor haar hoor hee.....
1 keer is genoeg
Och meisje. En dan toch meteen zeggen dat ze 't doet, wat dapper. Hopelijk stort ze niet in of zo
mag ze wel blijven werken als ze getrouwd is dan? Ik zie de match in praktische zin ook neit zo. Dat ze elkaar heul lief vinden geloof ik onmiddelijk, daar niet van.
Ik geloof nooit dat dit stel het gaat redden... Zij wordt gek van heinwee arm kind....
Alle reacties Link kopieren
arm meisje zeg.... die heeft wel heel veel voor hem over, de liefde is er wel, maar poe he wat moeilijk.
Yvonne ziet het ook niet gebeuren, wat een bezorgde blik.
Oowwwww wat eng kerks brrrrrrrrrrrrrr
'in de bijbel staat...' daar krijg IK dan weer jeuk van.
Uitspraak is mooi zeg, dacht het net al te horen in dat pretpark.
Leuk dat ze bij de Hema is aangenomen.
wat vriendinnen misschien..?
sinterklaas mag dat dan weer wel? Niet te heidens?

Sneu, hoe lang is ze al niet terug geweest?
Geef dat meisje een enkeltje Frankrijk voor de kerst.
Ik krijg het echt helemaal plaatsvervangend benauwd als ik dit allemaal zie, zij die dolgraag naar haar familie wilde met de feestdagen maar dat ze niet genoeg geld hebben kunnen sparen voor een ticket.... Aggottoch,,,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven