Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Het is inderdaad allemaal wel wat saai en voorspelbaar. Alleen lijkt er onder de oppervlakte inderdaad iets te spelen tussen Chey en Denzel. Maar daar gaat nooit iets uitkomen, want Chey blijft aan Stenn vastgeklampt zitten als een mossel aan een rots. Zij heeft blijkbaar besloten dat dit haar winnende strategie is. Ze heeft nog geen greintje gevoel getoond. Als hij onzeker wordt, geeft ze hem een kusje en hij is weer om.
En toen tijdens dat spelletje werd gevraagd met wie Denzel een koppel zou willen vormen als hij Aleks niet had, antwoordde hij niet Chey. Ze gaan het nevernooit toegeven.

Matthy en Meeeeelany moeten we nog gaan zien en Miles zit al weer op het volgende kippetje te wachten. Heeft geen geduld voor barricades en rustig opbouwen. Want hij is gewend dat er op hem gejaagd wordt.

Lotte en Jarne zijn aardig, maar voor het programma wel saai.

Benieuwd of de twee nieuwe dames voor nog wat opschudding zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Van de mannen vind ik alleen joah en martin leuk.
De rest is niet mijn ding, alleen jarne gaat nog wel.
Chey vind ik ook niet zo mooi als dat zij zichzeldlf vindt. Ze heeft kleine priemende ogen.
Van de dames vind ik sebastiana en alexandra leuk.
Alle reacties Link kopieren
Strategisch was het niet zo slim van Rowena om voor Miles te kiezen, want hij gaat nu vast voor dat nieuwe grietje uit Antwerpen met dat lange zwarte haar en dan ligt Loco Ro eruit. Wat ik overigens geen verlies vindt want het is een nare stokert. Dat hele gebeuren met Chey vond ik nogal overdreven maar het verbaasde me niks dat zij het weer verkeerd aan het doorbrieven was. Ik vind Chey geen leuke meid, maar wat ze zei was niet zo'n ruzie waard.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ro ook raar met die barricade in bed en dat moeilijke gedoe met Miles. Toen ze er net in zat lag ze de eerste nacht meteen te tongworstelen met Matthy en met het geblinddoekt zoenen hing ze haar tong overal in. En nu heeft ze ineens last van haar personal space enzo. Maar goed, ze zal er niet lang meer in zitten, vermoed ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat een zeikstraal, die Rowena. Met haar barricade.
Alle reacties Link kopieren
En ik begin me nu ook te storen aan Chey. Wat kinderachtig om zo vals te gaan spelen bij die quiz en dan ook nog triomfantelijk lachen als je wint. Wat een trieste bedoening. :|
Chey maakt het wel wat interessanter. Ook al denkt ze dat ze de Godin is ! Maar ergens maakt zij er wel een spel van.

Ik vind Lotte leukst!
Alle reacties Link kopieren
Dat valsspelen was wel heel kinderachtig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op Instagram een voorstukje voor vanavond. De twee nieuwe dames onthullen wat ze gezien hebben in de uitzendingen. Chey komt aardig onder vuur te liggen over haar bedoelingen met Stenn.
En bij dat Instagrambericht reageerde de vader van Stenn (hij was het echt, op zijn tijdlijn staan foto's van hem met Stenn en zijn broer) dat hij hoopte dat Stenn heel gauw zou inzien dat Chey een spelletje met hem speelt... :O
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
14-06-2019 18:08
Ik zag net op Instagram een voorstukje voor vanavond. De twee nieuwe dames onthullen wat ze gezien hebben in de uitzendingen. Chey komt aardig onder vuur te liggen over haar bedoelingen met Stenn.
En bij dat Instagrambericht reageerde de vader van Stenn (hij was het echt, op zijn tijdlijn staan foto's van hem met Stenn en zijn broer) dat hij hoopte dat Stenn heel gauw zou inzien dat Chey een spelletje met hem speelt... :O
Ergens begrijp ik dat vasthouden aan Stenn ook niet zo, want ze gaan het hoe dan ook nooit winnen. Dus waarom ze die jongen dan niet lekker z'n gang laat gaan en zelf ook achter iemand aangaat die ze echt leuk vindt, snap ik niet. Misschien wil ze hem gewoon niet verliezen aan iemand anders, dat is haar eer te na. Maar het populairste stel gaan ze nooit meer worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zij echt denkt dat ze het populairste stel kan zijn. Dat ze kan winnen door verliefderig met Stenn te doen.

Ik denk dat Chey niet doorheeft hoe koud en berekenend ze overkomt tegenover ons als kijker. Misschien is ze in haar wereld 'cool' maar in de normale wereld komt ze gewoon heel onaardig en onoprecht over en ik denk echt dat ze dat niet in de gaten heeft? Ze beschouwt zichzelf als een 'winner', als superieur tegenover alle anderen (behalve wellicht Jarne en Lotte).
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de ex van Chey en dat wereldje van hun vrienden en vriendinnen. In Amsterdam veel uitgaan en veel in de vip en showen. Zien en gezien worden. Arrogant zijn is belangrijker dan gezellig zijn en leuk doen tegen anderen. Want dat is niet cool. Het is een raar iets. Op een feest staat iedereen dus achter een koord wat nergens op slaat en alleen maar een beetje mooi te zijn ipv het echt leuk te hebben. Dus ja in haar wereldje is haar gedrag normaal.
Ik ken zoveel mensen met weinig vrienden en dit soort mensen hebben er dan toch een hoop. Ik denk dan altijd: hoe dan?
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn geen vrienden Ikkuz, dat zijn soortgenoten ;)

@groentheetje, dat gevoel had ik dus!
Alle reacties Link kopieren
Teddy en Steam zouden écht een leuk koppel zijn!
anoniem_240889 wijzigde dit bericht op 15-06-2019 17:01
6.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me dood aan Stenn en Chey die steeds zeggen dat ze het 'een kans willen geven'. Je zit nu al ruim 2 weken op elkaars lip, dan weet je toch wel of je samen verder wilt of niet? Of zeg dat je voor diegene wilt gaan maar ga alsjeblieft weg met je 'kans', dat zegt voor mij al genoeg. Ze zijn niet voor elkaar bestemd.
Alle reacties Link kopieren
groentheetje1 schreef:
14-06-2019 20:05
Ik ken de ex van Chey en dat wereldje van hun vrienden en vriendinnen. In Amsterdam veel uitgaan en veel in de vip en showen. Zien en gezien worden. Arrogant zijn is belangrijker dan gezellig zijn en leuk doen tegen anderen. Want dat is niet cool. Het is een raar iets. Op een feest staat iedereen dus achter een koord wat nergens op slaat en alleen maar een beetje mooi te zijn ipv het echt leuk te hebben. Dus ja in haar wereldje is haar gedrag normaal.
Ik zie het al helemaal voor me. Zo triest als je zo bent en nooit jezelf kan zijn omdat je jezelf nou eenmaal hebt opgelegd om voor altijd mooi ( lees arrogant) te zijn. Verheven boven de rest van de wereld. Lelijke vrienden bestaan niet. Alleen met elkaar omgaan omdat ze mooi zijn. Blehhh kots kots. Voor geen goud zou ik er tussen willen staan, al denken hun natuurlijk van wel. Zo ongezellig.
Alle reacties Link kopieren
Chey is echt het soort meisje wat denkt dat je 'gewoon jaloers' bent als je iets minder positief over haar bent.
Op de website staat trouwens dat Stenn niet van nep lippen houdt, moet hij misschien toch herzien?

Ik ben wel benieuwd naar het vervolg tussen Alexandra en Denzel, ze leken me al geen echt goeie match, maar Denzel gaat met de nieuwe dames denk ik ook niet echt klikken. Misschien nog een keer elkaar kiezen vanuit de friendzone?

Miles vindt de nieuwe Belgische volgens mij helemaal niet zo leuk en wil liever teddy.

Hebben jullie ook gestemd op je favoriet?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vond dat die nieuwe (niet Teddie, ben die naam ff kwijt) echt heel vaag overkwam op die stukjes dat ze alleen voor de camera zat, vonden jullie niet? Het leek alsof ze iets op had. ;-D Het zullen de zenuwen wel zijn geweest.

Teddie en Stenn zou ik ook leuk vinden! Al vind ik het echt tegenvallen van Stenn dat hij zo lang bij Chey blijft hangen.

Ik heb op Martin gestemd. Van alle islanders heb ik het gevoel dat hij zich het meest aan het ontwikkelen is. In het begin vond ik hem nep overkomen, maar z’n muurtjes komen langzaam naar beneden en er zit een grappig en lief joch achter.
Verder vind ik Aleksandra leuk alleen haar aanstelleritis staat me tegen. Seba is ook leuk maar iets te theatraal naar mijn smaak.

Wie hebben jullie gekozen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gestemd. Zit nu pas de aflevering van gister terug te kijken.
Heb me wel afgevraagd wie ik zou stemmen, maar zou het echt niet weten.
Wel met je eens dat Martin leuker is geworden.
Alle reacties Link kopieren
groentheetje1 schreef:
14-06-2019 20:05
Ik ken de ex van Chey en dat wereldje van hun vrienden en vriendinnen. In Amsterdam veel uitgaan en veel in de vip en showen. Zien en gezien worden. Arrogant zijn is belangrijker dan gezellig zijn en leuk doen tegen anderen. Want dat is niet cool. Het is een raar iets. Op een feest staat iedereen dus achter een koord wat nergens op slaat en alleen maar een beetje mooi te zijn ipv het echt leuk te hebben. Dus ja in haar wereldje is haar gedrag normaal.
Hoe kan dat nou, Chey zit toch alleen maar in El-Eey?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
14-06-2019 18:08
Ik zag net op Instagram een voorstukje voor vanavond. De twee nieuwe dames onthullen wat ze gezien hebben in de uitzendingen. Chey komt aardig onder vuur te liggen over haar bedoelingen met Stenn.
En bij dat Instagrambericht reageerde de vader van Stenn (hij was het echt, op zijn tijdlijn staan foto's van hem met Stenn en zijn broer) dat hij hoopte dat Stenn heel gauw zou inzien dat Chey een spelletje met hem speelt... :O
Ik zag in het weekoverzicht (wat een verademing alleen die aflevering te kijken) dat Stenn in de camera iets zegt in de trant van: bedankt pa!
Zou fijn zijn als hij nu een andere keuze maakt daardoor.
Alle reacties Link kopieren
Vaucluse schreef:
16-06-2019 08:28
Hoe kan dat nou, Chey zit toch alleen maar in El-Eey?
:rofl:
Hahaha ja maar ze had al een een paar jaar met hem. Ik vermoed dus toen ongeveer haar modelcarriere startte en ze dus idd veel in LA zat en dat het daardoor niet meer werkte.
ToosTosti schreef:
15-06-2019 11:11
Ik erger me dood aan Stenn en Chey die steeds zeggen dat ze het 'een kans willen geven'. Je zit nu al ruim 2 weken op elkaars lip, dan weet je toch wel of je samen verder wilt of niet? Of zeg dat je voor diegene wilt gaan maar ga alsjeblieft weg met je 'kans', dat zegt voor mij al genoeg. Ze zijn niet voor elkaar bestemd.
In de Britse versie bleken ze wel eens stiekem sms'jes naar elkaar te versturen. Misschien hebben zij dat ook wel gedaan en het spel zo besproken.
Alle reacties Link kopieren
Die Teddie vind ik ook alweer zo'n leeg meisje. Totaal geen uitstraling, van die niksige antwoorden. Als ik haar nu zou zien lopen, zou ze me totaal niet opvallen. Ik hoop dat dat verlegenheid is en dat ze nog een beetje opbloeit, want ze lijkt me wel de persoon die Stenn kan wegkapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven