Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
In het voorstukje leek het toch echt alsof Chey haar koffer aan het inpakken was. Niet heel verrassend. Ik gok dat de tweede die eruit gaat, Miles is.
Moet Rowéna het weer met die nieuwe jongen gaan proberen.
Alle reacties Link kopieren
Oh. My. God. Wat een trut is Chey. Ze doet dan ook zo gemeen tegen Stenn met haar 'je leeftijd', 'kinderachtig' etc. ZIJ is degene die vreselijk kinderachtig is.

Doei Chey!
Stenn is dus ook al een model.
Wat een saaie bedoeling zo zeg.

Chey zorgt idd wel voor veel ophef in het huis en maakt het zo minder saai.
Wat ze met Stenn doet is nog steeds de vraag. Ze woont dus nog in LA ook? Hoe ziet ze dit voor zich? Stenn wilt meer dan een keer per week haar zien. Ik kan mij niet voorstellen dat zij daar op zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Je loopt achter Ikkuz, het is in de aflevering van gisteravond uit gegaan :mrgreen:

Ik vind het wel sneu dat één van die twee mannen eruit moet. Ik gun het Aleksandra en Rowena allebei dat hun 'man' mag blijven, beide stelletjes zijn blij met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Denk nu nog extra dat Chey er uit is gestemd; haar Instagram stond op openbaar en nu op privé. Dat heeft ze vast direct gedaan zodra ze haar telefoon weer had. Ergens vind ik het ook nog wel weer sneu, ook al weet ik dat ze het allemaal zelf doet en er zelf voor kiest.. Maar iedereen in Nederland en België kan elke beweging en elk woord volgen en iedereen heeft een mening over je. Dan kom je thuis en hoor je ineens al die meningen. Lijkt me vreselijk zwaar. Kan me herinneren dat er meerdere deelnemers van andere landen al zelfmoord hebben gepleegd. Waarschijnlijk niet specifiek vanwege hun deelname, maar het zal zeker niet bijdragen aan je geluk.
Haley schreef:
17-06-2019 17:37
Je loopt achter Ikkuz, het is in de aflevering van gisteravond uit gegaan :mrgreen:

Ik vind het wel sneu dat één van die twee mannen eruit moet. Ik gun het Aleksandra en Rowena allebei dat hun 'man' mag blijven, beide stelletjes zijn blij met elkaar.
Wow dat is in ene snel gegaan. Ik zag het idd! En Chey is haar koffer aan het inpakken. Suf dat ze dit al laten zien. Ook al was het voorspelbaar;)
Ik lees dat ze psychologische begeleiding tijdens en na het programma krijgen.

Ik wist wel dat Sophie zelfmoord had gepleegd, maar van Mike niet. Zijn beste vriend was ook overleden dacht ik. Wel te erg voor woorden dat dit zoveel met hen heeft gedaan. Van Mike had ik dit nooit verwacht. Hij zat goed in het spel en lag goed in de groep..dus het kan zo uit een onverwachte hoek komen.

Ze worden van te voren in Nederland gescreend etc.

Maar dan alsnog..
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
17-06-2019 18:34
Ik lees dat ze psychologische begeleiding tijdens en na het programma krijgen.

Ik wist wel dat Sophie zelfmoord had gepleegd, maar van Mike niet. Zijn beste vriend was ook overleden dacht ik. Wel te erg voor woorden dat dit zoveel met hen heeft gedaan. Van Mike had ik dit nooit verwacht. Hij zat goed in het spel en lag goed in de groep..dus het kan zo uit een onverwachte hoek komen.

Ze worden van te voren in Nederland gescreend etc.

Maar dan alsnog..
Heb iets dergelijks in NL nog niet gehoord (oh ja, behalve Barbie en haar pogingen). En we hebben toch wel meer reality. Zou niet weten wat Love Island dan zo anders maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist ook nog niet dat Mike ook een einde aan zijn leven had gemaakt. Toch heftig hoor, dat zo'n programma en vooral de reacties van mensen zo'n impact op je kunnen hebben.
Het zal vast ook niet alleen door dat programma komen. Sophie had sowieso wel problemen volgens mij en daar zullen zulke reacties dan zeker niet aan bijgedragen hebben. En vergeet niet dat naar de NL'se versie echt alleen maar Nederlanders en Belgen kijken, die Engelse versie is over de hele wereld so'n beetje uitgezonden.
Ik vroeg mij dus af of dit ook niet wereldwijd zou worden uitgezonden. De andere versies kwamen ook pas later in Nederland. Misschien nadat het afgelopen is, worden deze afleveringen ook in het buitenland uitgezonden.

Ik kijk nu het thuisfront aflevering 3 (Videoland). Vrienden van Chey en Stenn. Ik ben eeerg benieuwd naar hun kijk.

Iemand dit al gekeken?
Familie is blind blijkbaar.
Ze vinden ze samen schattig en thuisfront van Stenn was blij toen Chey voor Stenn koos met de herkoppeling.

Wel vonden ze dat ze wat afstandelijk was en meer bevestiging mocht geven.

En Stenn werd gezien als een onzekere jongen.

Niet verwacht dit!
Wat een smerig kutwijf is die Chey, gatverdamme
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die voice-over is soms toch wel grappig
'Ik houd echt niet van drama'.
'Lotte wel vertellen hè, als ik weg ben'.
Oke Chey...dit is geen drama!

Jarne: ik ben teleurgesteld. Dit zei mijn ex altijd: ik ben niet boos, maar teleurgesteld. Pas later besefte ik hoe arrogant en kwallerig zo'n opmerking is. Super denegrerend!! Jarne zou voor mij meteen exit zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maar als dat echt zo zou zijn gebeurd, waarom is dat dan niet gefilmd?
Stressed is just desserts spelled backwards
Miles kende die nieuwe al.
Alexandra kende Miles al.
Denzel kende Chey al.
En waarschijnlijk kent Stenn die nieuwe ook al.

Dan kan er toch niet oprecht nog liefde ontstaan? Het is gewoon één bekend zooitje bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
17-06-2019 21:37
'Ik houd echt niet van drama'.
'Lotte wel vertellen hè, als ik weg ben'.
Ja en dan vervolgens:

Aleks: "Wat is er dan?"
Chey "Nee, dat ga ik niet zeggen!"

Aaasrrghhhh! :puh:

En dat was eerder ook al zo, toen Denzel net binnen kwam.

"Ik weet allemaal dingen over Denzel, maar ik ga niet vertellen wat."

Kots.

En dan stééds maar weer de mond vol over de leeftijd van Stenn. Wie gedraagt zich nou kinderachtig?
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-06-2019 21:39
Maar als dat echt zo zou zijn gebeurd, waarom is dat dan niet gefilmd?
Nou, dat vroeg ik me ook af. Alles wordt toch gefilmd? En als dit was gefilmd, was het toch zeker uitgezonden? Maar Denzel heeft het dus wel soort van toegegeven? Ik kon net dat stukje niet goed volgen door achtergrondgeluiden hier in huis.
Jaa ze is echt een apart mens.

Denzel heeft idd toegegeven aan Lotte. Hij zou voor Chey gaan, als hij moest kiezen om haar te besparen..
Dus ook hij speelt een spelletje. En wat dat betreft heeft Chey dan weer gelijk..

Wat alcohol met hen doet, wuut. Stenn is echt 100% omgedraaid.

Ik vind Rowena echt leuk geworden. Melany is ook veel spontaner. Ze praatte eerst aan één stuk door.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
17-06-2019 21:58
Nou, dat vroeg ik me ook af. Alles wordt toch gefilmd? En als dit was gefilmd, was het toch zeker uitgezonden? Maar Denzel heeft het dus wel soort van toegegeven? Ik kon net dat stukje niet goed volgen door achtergrondgeluiden hier in huis.
Nee, Lotte zégt tegen Jarne dat Denzel het zou hebben toegegeven.

De waarheid is nog altijd onduidelijk.

*edit* of heb ik nou wat gemist?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet, ik had het idee dat zich zich in eerste instantie probeerde los te wurmen uit die eerste zoen daar aan tafel. En dat ze er maar een beetje in mee gaat onder de groepsdruk.

Al denk ik dat ze het achteraf wel oké vond, maar op het moment zelf vond ze het volgens mij niet heel erg relaxed.
Alle reacties Link kopieren
Wauw die Chey, om Lotte zo te gebruiken. Dat vind ik geloof ik nog erger dan bij Stenn. Dat Lotte zich ook als een lagere school kind op pad heeft laten sturen door haar, echt ongelooflijk. Dat snap ik wel van Jarne dat het achter de rug van Alexandra de klusjes van Chey opknappen nou niet echt aantrekkelijk gedrag is.

Wel heel sneu hoe ongelukkig ze was. Harde les dan tussen al die mensen zonder echte vrienden of familie.

De sfeer is nu wel luchtiger. Wat dan vast weer leidt tot domme acties :-D
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Vaucluse schreef:
17-06-2019 22:14
Nee, Lotte zégt tegen Jarne dat Denzel het zou hebben toegegeven.

De waarheid is nog altijd onduidelijk.

*edit* of heb ik nou wat gemist?
En ook dat is niet gefilmd. Ik denk dat er vanalles niet klopt aan dat verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
17-06-2019 19:43

Ik kijk nu het thuisfront aflevering 3 (Videoland). Vrienden van Chey en Stenn. Ik ben eeerg benieuwd naar hun kijk.

Iemand dit al gekeken?

Nee, ik wist niet eens dat dit bestond. Ga nu wel kijken. Bedankt voor de tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven