Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Denzel wel een beetje overdreven reageren hoor naar Aleksandra toe pffff... die Cas moest toch iemand kiezen dus het zou nooit goed zijn want iedereen is al een koppel (behalve Matthy en Makiko dan).
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
25-06-2019 21:23
Ik vond Denzel wel een beetje overdreven reageren hoor naar Aleksandra toe pffff... die Cas moest toch iemand kiezen dus het zou nooit goed zijn want iedereen is al een koppel (behalve Matthy en Makiko dan).
Inderdaad. Maar ook Cas zelf komt niet heel emotioneel stabiel over. Hij reageerde al best ontdaan toen Lotte hem afwees (toen hij alleen voor de camera zat) en ook naar Aleks toe schoot hij best uit zijn slof ('Je komt met zo'n kop naar me toe, dat moet je niet doen bij mij..' en dan heel boos weglopen)
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg ook dat idee bij jarne. Hij gaf eerder aan enorm koppig te zijn, en zo kwam hij.ook.op me over. Ineens vlak voor de recouple ging hij weer lief doen. Ik heb het idee dat hij niet verliefd is op haar, ik denk dat hij heeeeel lastig verliefd wordt ook.
Denzel snap ik wel, ik vond destijds dat melany idd met die nieuwe gast aan het flirten was, en dan raar reageren dat ze gekozen werd, ze deed het er gewoon om.
Aleksandra zat niet te flirten, maar was toch niet duidelijk genoeg. Ik snap denzel s punt.

Nee tot nu toe maken alleen martin en sebastiana kans. Ik vind hun ook de leukste.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
25-06-2019 22:27
Inderdaad. Maar ook Cas zelf komt niet heel emotioneel stabiel over. Hij reageerde al best ontdaan toen Lotte hem afwees (toen hij alleen voor de camera zat) en ook naar Aleks toe schoot hij best uit zijn slof ('Je komt met zo'n kop naar me toe, dat moet je niet doen bij mij..' en dan heel boos weglopen)
Ja das ook weer zo, hij voelde zich wel heel erg aangevallen. Moest ook meteen niks meer van Aleks hebben en ze kon het uitzoeken. Maar lijkt me ook best lastig om er zomaar tussen te komen als nieuweling.
Er zijn op dit moment toch maar 2 koppels die die geldprijs verdienen?

Sebi en Martin en Ro en Stenn

Eens Chey het pand had verlaten is die laatste totaal volledig opengebloeid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het erg lief hoe Jarne Aleks troostte. En dat was niet eens om punten te scoren bij Lotte ("Kijk mij, ik kan gevoelig zijn tegenover wenende vrouwen") want die was boven dus die heeft het niet gezien.

Voor mij zijn Sebi en Martin de gegarandeerde winnaars. Sebi leek mij aanvankelijk wat dommig maar daar ben ik van terug gekomen: ik vind dat ze situaties vaak goed doorziet en hoor haar regelmatig verstandig advies geven aan de andere meiden. Van Martin krijg ik niet echt hoogte maar samen zijn ze erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een engerd die Denzel. Verschrikkelijk. Als ik Aleks was, zou ik heel hard wegrennen. Ik herken dit wel van mannen met wie ik gedate heb, je kunt je niet eens sociaal en vriendschappelijk opstellen richting een man want dan flippen ze. Brr.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
26-06-2019 07:32
Ik vond het erg lief hoe Jarne Aleks troostte. En dat was niet eens om punten te scoren bij Lotte ("Kijk mij, ik kan gevoelig zijn tegenover wenende vrouwen") want die was boven dus die heeft het niet gezien.

Voor mij zijn Sebi en Martin de gegarandeerde winnaars. Sebi leek mij aanvankelijk wat dommig maar daar ben ik van terug gekomen: ik vind dat ze situaties vaak goed doorziet en hoor haar regelmatig verstandig advies geven aan de andere meiden. Van Martin krijg ik niet echt hoogte maar samen zijn ze erg leuk.
Mee eens, Sebi is soms wat kinderlijk maar ze is natuurlijk ook nog jong. Maar het is echt een lieve vriendin voor de meiden. En Martin is volgens mij ook een goede jongen. Al las ik wel ergens dat hij een crimineel verleden heeft.

Over Ro en Stenn, ik denk dat Stenn dan toch wat jongere meisjes gewend is die seksueel wat minder zelfverzekerd zijn. Ro is een vrouw van 27 jaar die weet wat ze wil. Jongere meisjes zijn daarin meestal wat minder makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Denzel valt naar mijn mening nu zo uit tegen Aleks omdat hij zijn kansje om te winnen nu helemaal ziet schieten. Vind sowieso de manier waarop Denzel tegen Aleks zit te schreeuwen niet volwassen. Ik sta hierin echt volledig aan de kant van Aleks. Je mag iemand toch wel vriendelijk ontvangen? Kom op zeg, buiten de villa kom je met je partner ook in situaties dat je nieuwe mensen ontmoet. Moet je dan maar tegen iedereen onaardig zijn behalve tegen je partner?
Alle reacties Link kopieren
Als Aleks trouwens wil winnen kan ze denk ik beter met Matthy koppelen.
Icm met Denzel gaat ze nooit kunnen winnen, maar ik denk niet dat ze dat belangrijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
26-06-2019 11:17
Als Aleks trouwens wil winnen kan ze denk ik beter met Matthy koppelen.
Icm met Denzel gaat ze nooit kunnen winnen, maar ik denk niet dat ze dat belangrijk vindt.
Ze zijn daar toch voor ware liefde en niet om te winnen ;-) ?
Alle reacties Link kopieren
Zag net op RTL4 een oproep.

De Villa
Lijkt een beetje op Love Island....

RTL4.nl/devilla
Alle reacties Link kopieren
Ohw is er al eerder op geweest.....
Alle reacties Link kopieren
Ik weet echt niet wat ik van Cas moet vinden. Hij is 'voor Lotte gekomen', terwijl Lotte, toen hij zich opgaf voor LI, nog dikke mik was met Jarne. Was best van zijn stuk toen ze niet meteen toehapte (wat had hij dan verwacht?) en nu duikt hij er uiteraard direct bovenop en zegt wat Lotte wil horen. Vind hem op het eerste gezicht een beetje opgefokt en niet heel sympathiek.
Heb overigens nog niet gezien of hij er al uitligt. Loop achter met kijken.
Alle reacties Link kopieren
En de 'slechte eigenschappen' van Kelly... gaaaap! (Ik voer veel sollicitatiegesprekken en deze hoor ik echt heel vaak)
Ongeduldig en 'vanuit enthousiasme' te veel hooi op je vork nemen.
Wanneer zegt iemand een keer: 'Ik ben slordig, sta heel snel met oordeel klaar, ben lui, etc.?' ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh jaaaa de Villa, das lang geleden (2011, ik heb het even opgezocht haha) maar dat was volgens mij 1 aflevering waarin ze 1 week uitzenden en dan elke week 4 nieuwe koppels. Das wel grappig.

Wie zou er weggaan in Love Island? Jarne of Denzel?
AnAppleADay schreef:
26-06-2019 11:17
Als Aleks trouwens wil winnen kan ze denk ik beter met Matthy koppelen.
Icm met Denzel gaat ze nooit kunnen winnen, maar ik denk niet dat ze dat belangrijk vindt.
Aan het einde wordt gevraagd of ze het geld delen of zelf houden (de persoon die de juiste envelop trekt). Er is een stel ooit geweest die een spel speelde en een persoon heeft toen al het geld zelf gehouden. Zo heb ik dit gehoord, niet zelf gezien.

Dat over seks op tv, nou idd! Wordt dus gewoon gefilmd. Chey gaf toen aan van niet, maar klopte dus niet.

Denzel zit zelf toch te flirten met die chick? Wat is dat dan? Waarom mag hij dat wel en Aleks niet casual met een man praten? Ik dacht echt dat hij haar leuk vond. Maar Aleks vind het sowieso niet leuk..
Ik vind intelligentie niet iets meetbaar. Sebby heeft idd overzicht in situaties, kan de meiden overtuigen en motiveren. Leuke wijze van coaching en emotioneel betrokken. Blijft een leuke meid!
Aleks..pff..ik vind haar echt niet leuk!
Bekijk nu afl van vandaag. Als je niet eens twee dagen moe mag zijn, dan ben je wel echt seksueel bent gefrustreerd. Wie keek er niet meer als Lotte weer zou huilen? Dit was te voorspellen;). Ze is emotioneel zo instabiel.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
26-06-2019 23:00
Wie keek er niet meer als Lotte weer zou huilen? Dit was te voorspellen;). Ze is emotioneel zo instabiel.
Ik weet niet meer wie dat was maar morgen gaat ze nog meer huilen zag ik in het voorstukje :|
Jaaa ik zag het! Ik moet wel zeggen dat dit veel meer gebeurd in love island Dan het normale leven. Opsluiting doet toch iets met mensen blijkt. Je kan niet vluchten voor je emoties daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jarne eruit gaat, omdat in de voorstukjes lotte en die nieuwe meid die met jarne een date had aan het huilen was.
Die nieuwe meid vind ik wel grappig, kletst alles aan elkaar.
Kelly vind ik saai. En matthy vindt haar geweldig ( maar hem vind ik ook saai), passen goed bij elkaar. Hoop dat ze er beide snel uitvliegen
Cas vind ik ook niet zo.
Btw, waar ze die dates hadden, dat uitzicht! Woow, prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
26-06-2019 22:28
Aan het einde wordt gevraagd of ze het geld delen of zelf houden (de persoon die de juiste envelop trekt). Er is een stel ooit geweest die een spel speelde en een persoon heeft toen al het geld zelf gehouden. Zo heb ik dit gehoord, niet zelf gezien.

Dat over seks op tv, nou idd! Wordt dus gewoon gefilmd. Chey gaf toen aan van niet, maar klopte dus niet.

Denzel zit zelf toch te flirten met die chick? Wat is dat dan? Waarom mag hij dat wel en Aleks niet casual met een man praten? Ik dacht echt dat hij haar leuk vond. Maar Aleks vind het sowieso niet leuk..
Was het niet eerst zo’n prisoners dilemma? Dat als ze allebei liefde kiezen dat het dan gedeeld wordt. Maar als er 1 liefde en 1 geld kiest gaat alles naar degene die geld kiest?
En bij allebei geld komt er niks?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat Denzel weggaat. Je ziet op het voorstukje ook Aleks erg hard huilen en ik denk dat Lotte sowieso wel weer gaat huilen om iets wat Jarne doet of zegt, doet ze namelijk al de laatste paar afleveringen dus dat Lotte huilt vind ik geen teken dat Jarne de villa moet verlaten haha.

Of, plottwist. Jarne én Denzel moeten de villa verlaten omdat Aleks en Lotte op het einde zeggen "we hebben elkaar nog"... ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het Denzel is. In het voorstukje zag je alle 'meiden' om Aleks zitten om haar te troosten op haar bed. Ik vond Denzel wel best leuk eigenlijk. Matthy vind ik echt een saaie kerel.

Ik denk dat Aleks en Lotte zeiden dat ze elkaar nog hadden omdat Lotte en Jarne echt over zijn.

Lotte en Jarne passen ook echt totaal niet bij elkaar. Ik vind haar echt een jankerd met een zeer vervelende stem en die Jarne is idd een botte boer. Die moet een Rowena hebben die lekker wil sexen de 1e nacht samen in bed haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven