Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
14-03-2020 08:10
Ik heb het net opgezocht.
Ze kan wel beter onder de douche blijven zingen :proud:
Vond ik ook toen ik het hoorde :rolling:
Jaa geweldige winnaars!
Ze willen zelfs gaan trouwen. Alle stellen zijn gewoon ook nog bij elkaar. Dat zegt wel wat. Was een heel leuk seizoen om te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja erg leuk! Al had luke t ook mogen winnen van me;)

Hele leuke mensen dit keer. Dat ze nog bestaan joh.
Alle reacties Link kopieren
Zo jammer dat het afgelopen is, dit was een superleuk seizoen. Thuis waren we 50/50 verdeeld in team sainisse&luke of paige&finn.

Ik vind het een hele verbetering dat het allemaal wat minder ordinair is, met beelden van stiekeme seks en teveel drank.
Voor mij is met dit seizoen bewezen dat het helemaal niet nodig is om dat allemaal te laten zien om het interessant te maken.
Voor wie dat echt wil, is er altijd nog Geordie Shore.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ik haal deze even omhoog, want het tweede seizoen van LI Australia staat op Videoland :yes:

Ik ben bij aflevering 3 en zit er alweer helemaal in :proud:
Nog meer mensen die kijken?
apppie schreef:
05-06-2020 17:23
Ik haal deze even omhoog, want het tweede seizoen van LI Australia staat op Videoland :yes:

Ik ben bij aflevering 3 en zit er alweer helemaal in :proud:
Nog meer mensen die kijken?
Oh! En ik heb Videoland opgezegd per 12 juni! Dan moet ik deze week even wat meters maken haha!
Ik zit nu bij afl 12.
Wat mij opviel is dat de Monk zei dat ze alweer 3 weken er zitten. Normaal werd elke dag uitgezonden, maar hieruit blijkt dit niet zo te zijn bij deze versie. Hoezo hier niet? Weet iemand dit?
Ps: please niet spoileren.
Alle reacties Link kopieren
Dit viel me ook al op. Wat ik heb gelezen is dat de kandidaten zeker 1 dag per week vrij krijgen en de villa uit mogen. Deze dagen worden niet uitgezonden.
Daardoor loopt het aantal afleveringen niet gelijk aan het aantal dagen.
Ook was er in de Engelse versie af en toe een live uitzending, deze waren ook niet bij ons te zien, ik weet niet of dat in de Australische versie ook zo is.
Ik vind trouwens bij deze versie de voice-over heel grappig.
Oja dan zouden ze op 14 dagen zitten, maar dan missen ze toch nog 7 dagen. Op die 7e vrije dag deden ze dan altijd het weekoverzicht. Dat zit er bij deze niet bij.

Bij de andere was het volgens mij altijd dag erna de uitzending of dus juist diezelfde dag. De nieuwelingen waren altijd meteen up to date wat er gaande was en hier niet.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwelingen kunnen ook geinformeerd zijn door de programmamakers. In de Engelse versie werden de beelden 1 of 2 dagen na de opname uitgezonden.
In de liveshow heeft iemand in de Engelse show hierdoor een spoiler kunnen vertellen.
Yes..Naja het viel mij op. Ik was even benieuwd!

Waar ik trouwens heel erg verbaasd over ben/was, is dat eughen (Owen, zoiets) super populair is bij de meiden. Ik vond hem meteen al niet knap..
En innerlijk maakt hem nog minder mooi. En die tweeling ook. Ik vind die ook echt niet aantrekkelijk. Misschien ligt het aan mij of hebben de Aussies gewoon een hele andere smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
04-07-2020 11:23
Yes..Naja het viel mij op. Ik was even benieuwd!

Waar ik trouwens heel erg verbaasd over ben/was, is dat eughen (Owen, zoiets) super populair is bij de meiden. Ik vond hem meteen al niet knap..
En innerlijk maakt hem nog minder mooi. En die tweeling ook. Ik vind die ook echt niet aantrekkelijk. Misschien ligt het aan mij of hebben de Aussies gewoon een hele andere smaak.
Ik vond hem echt :kwijl:, tot zijn karakter boven kwam.
Echt? Haha misschien val ik dan toch niet op de standaardtypes. Ik snapte echt niet dat de vrouwen hem geweldig vonden. Ik vind Matt wel knap, maar zijn karakter te softie.
Bah! Ben weer wat afl verder. Wat is die Eoghan een naar persoon zeg.
Echt te arrogant, ook al zei hij van niet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, hier óók een liefhebber. Heb 2 afleveringen gezien en was verbaasd over die Maurice. Wat kletst die jongen? wat een afknapper, jammer want ik vind het wel een knapperd. Verder was ik vol in de praatjes van Owen getrapt maar begrijp nu dat ie niet zo leuk is, ben benieuwd. Knap vind ik hem overigens niet.
Mis de voice-over van engelse versie, vond ik altijd zo grappig. Wat een verschil ook met UK versie qua niveau laat maar zeggen. Australiërs zijn echt wel netter en beleefder.
Waar speelt dit zich eigenlijk af?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
04-07-2020 14:27
Echt? Haha misschien val ik dan toch niet op de standaardtypes. Ik snapte echt niet dat de vrouwen hem geweldig vonden. Ik vind Matt wel knap, maar zijn karakter te softie.
Haha, hij is voor Europese begrippen echt geen standaard mooiboy juist!
Maar ik val op dat alternatieve type en ben sowieso weg van lang haar bij mannen :proud:
apppie schreef:
05-07-2020 17:40
Haha, hij is voor Europese begrippen echt geen standaard mooiboy juist!
Maar ik val op dat alternatieve type en ben sowieso weg van lang haar bij mannen :proud:
Ik houd van lang haar, oef! Maar zijn gezicht staat nors ofzo.
Maar voor de Aussies heeft hij toch iets heel aantrekkelijks.

Ik zag laatst nog een jongen met lang haar, echt een hottie. Maar begon te praten en het was gelijk klaar:').
Denk beetje wat vrouwen bij Eoghan hebben.
Utopia2016 schreef:
05-07-2020 13:33
Hallo allemaal, hier óók een liefhebber. Heb 2 afleveringen gezien en was verbaasd over die Maurice. Wat kletst die jongen? wat een afknapper, jammer want ik vind het wel een knapperd. Verder was ik vol in de praatjes van Owen getrapt maar begrijp nu dat ie niet zo leuk is, ben benieuwd. Knap vind ik hem overigens niet.
Mis de voice-over van engelse versie, vond ik altijd zo grappig. Wat een verschil ook met UK versie qua niveau laat maar zeggen. Australiërs zijn echt wel netter en beleefder.
Waar speelt dit zich eigenlijk af?
Oh maurice... Die doet echt mee voor de roem. Dat gaf die zelfs ook aan. De anderen laten dat niet merken, maar merendeels zitten natuurlijk voor de roem. Ze halen zoveel geld hiermee binnen. Ben benieuwd hoe je Eoghan (zoiets) vindt na een tijdje! Sowieso vind ik dat er veel gewisseld wordt en volgens mij doen er veel mee voor de roem, waaronder Eoghan. Die heeft ook gewoon geen inhoud.
The voice vind ik wel wat hebben. Hij maakt het wel leuk. De Nederlandse bakt er nooit wat van.

Ik vind het nog wel wennen dat Caroline er niet is. Vindt het nog steeds heftig dat ze zo achtervolgd is door de media en alleen die uitweg zag.


De Monk doet het leuk. Ze is pittig, maar ook leuk betrokken.
Alle reacties Link kopieren
O ja, Caroline. Dat was ik alweer vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
05-07-2020 19:26
O ja, Caroline. Dat was ik alweer vergeten.
Ik kan helaas niet meer naar het programma kijken zonder aan de zelfdodingen te denken, wel naar is dat.
Alle reacties Link kopieren
Blijft een guilty pleasure.. Inmiddels heb ik LI Australia verslonden.. vind deze zeker tippen aan die van UK. Wie heeft LI USA gezien? De moeite waard?
Ik ben binnen een week er bijna doorheen. Echt erg.. Werd het zelfs zo zat, dat ik het aan/uit zette. Ik wil dan toch weer zien wie er wint!

Deze keer vind ik het seizoen een stuk minder. Minder koppels die door het publiek worden weggestemd. Bepaalde personen die erg veel kansen krijgen en erin blijven zo. In andere seizoenen is het veel spannender en de koppels zijn vaak een stuk sterker.

Ook echt wel geïrriteerd door bepaalde personen.
Alle reacties Link kopieren
Nu staan alle afleveringen op Videoland, maar in het begin kwam er elke dag een nieuwe aflevering op. Dat vind ik veel leuker dan alles in 1 keer bingen.
Alle reacties Link kopieren
Rupikaur schreef:
06-07-2020 17:25
Blijft een guilty pleasure.. Inmiddels heb ik LI Australia verslonden.. vind deze zeker tippen aan die van UK. Wie heeft LI USA gezien? De moeite waard?
Ik vind USA echt niet leuk. Beetje afgeraffeld ofzo, net als de Nederlandse versie, en de deelnemers zijn heel fake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven