Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Zola123 schreef:
17-09-2020 21:52
Wat een rare twist dat merel er na 2 dagen alweer uit moet?
Is toch nog niet bekend?
Alle reacties Link kopieren
Als die raffi ook gaat huilen in de high away dan hoop ik dat hij haar echt niet meer kiest!

Filip en Charlotte staan leuk bij elkaar! Beiden erg knap.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat Merel al naar huis moet. Ik moest wel lachen om waar ze het had over het eten, dat ze altijd een restaurant zoekt waar ze sate hebben :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oh jullie kijken zeker via videoland?! Ik kijk gewoon op tv... nou, gelukkig mag lisa blijven. En ik vind merel ook heel lelijk praten. Is dat Haarlems?
Alle reacties Link kopieren
En als ik nog een beetje mag zeiken.. ik vind het bloedirritant dat iedereen zegt: "De dame/ jongen WAARMEE ik een koppel wil vormen". Alleen Kaj zei het goed.
Alle reacties Link kopieren
Op wie hebben jullie gestemd? Ik op Joan en Mert.
Alle reacties Link kopieren
chocoladerijstwafel schreef:
17-09-2020 22:30
Op wie hebben jullie gestemd? Ik op Joan en Mert.
Ik had de app nog niet eens gedownload. Nu maar even gedaan en heb ook op Joan en Mert gestemd. Zij lijken me oprecht en ze zijn lekker normaal gebleven.

Wat me wel aanstaat aan dit programma, is dat het allemaal wat ingetogener en minder ordinair is dan bijvoorbeeld Temptation Island.
Ik vind dan ook niemand echt ergerlijk. Het zijn allemaal knappe, ijdele mensen, maar niet té overdreven bezig met 'kijk mij'. Of in elk geval niet op een manier die mij stoort.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de app toch maar gedownload en ook op Joan en Mert gestemd :)
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
17-09-2020 22:10
Oh jullie kijken zeker via videoland?! Ik kijk gewoon op tv... nou, gelukkig mag lisa blijven. En ik vind merel ook heel lelijk praten. Is dat Haarlems?
Ik wist niet eens dat he top TV was haha, op videoland staat elke dag rond half 9 de nieuwe online ja. Sorry als ik al gespoiled had haha.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
17-09-2020 22:07
Jammer dat Merel al naar huis moet. Ik moest wel lachen om waar ze het had over het eten, dat ze altijd een restaurant zoekt waar ze sate hebben :facepalm:
Ik vind het ook wel oneerlijk, meestal worden nieuwkomers vrijgesteld zodat ze een beetje een normale kans krijgen mensen te leren kennen. Ik heb precies zon vriendin, wat de boer niet kent vreet ze niet. Als ze maar lekker kipsate hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zola123 schreef:
17-09-2020 23:35
Ik wist niet eens dat he top TV was haha, op videoland staat elke dag rond half 9 de nieuwe online ja. Sorry als ik al gespoiled had haha.
Geeft niet! Toen flaffy het ook zei bedacht ik opeens dat het natuurlijk ook op videoland wordt uitgezonden en dus dat idd merel er uit is. Ergens was ik wel een beetje opgelucht.
Wat ik niet helemaal snap: je kan stemmen. Dus het is live opgenomen. Nu. In coronatijd. Hoe dan? Het gaat nergens over corona. Terwijl de hele wereld om hen heen in de hens staat. Ze zoenen en doen en zitten op en onder elkaar. Zullen ze getest zijn en de presentatoren ook en enkel in elkaars bubbel verblijven? Hoe werkt zoiets?
Dat gezegd hebbende vind ik Feline wel oke en scherp en niet zo dom als Giliano (maar haar praat en smak geluiden zijn echt goooorrrrrr)k vind die gladde met zijn lichte ogen te dom om te schijten sorry dat ik het zeg. Snap ook niet dat daar nou zoveel meiden hard op gaan. Er komt werkelijk helemaal NIKS uit.


Merel is een type Britt Dekker.

Verder vind ik Raffi een jankende vlekkerige slonzerige moeke. En die vriend van haar, Mattie vind ik wel een lieverd. Maar die relatie snap ik niet helemaal,

Joan en Mert vind ik leuk. Joan vind ik ook gewoon echt een leuk en lekker gek mens. En ik begin moest ik wennen aan Imen maar nu vind ik haar een schatje.Ze is wel echt oprecht en zit niks slechts in.

De rest vd mannen is me te nietszeggend. Ik heb ze dus ook niet onthouden behalve Remco die ik gewoon wel een leuke gast vind.
Welk koppel zal er nog meer naar huis gaan?
Ik denk Lisa en man (Ik weet zijn naam niet meer).

Filip gaat echt terecht naar huis. Er zit echt helemaal niks in die jongen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een grote vrouw naast een kleine man echt raar staan op de een of andere manier. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil schreef:
20-09-2020 07:35
Wat ik niet helemaal snap: je kan stemmen. Dus het is live opgenomen. Nu. In coronatijd. Hoe dan? Het gaat nergens over corona. Terwijl de hele wereld om hen heen in de hens staat. Ze zoenen en doen en zitten op en onder elkaar. Zullen ze getest zijn en de presentatoren ook en enkel in elkaars bubbel verblijven? Hoe werkt zoiets?
Ze worden voor ze in de villa komen meerdere keren getest begreep ik, de crew en presentatoren ook.

Oh en ja, ik sta er ook niet bij stil dat het ook op tv komt, ik kijk inderdaad via Videoland.

Ik vind Filip een beetje irritant. Waarom zoekt hij Charlotte niet op? Ik snap wel dat zij dat niet fijn vindt.

Edit, nu de laatste aflevering gezien en ben blij dat Filip naar huis moet, vond hem maar saai. Charlotte vind ik wel jammer, vond haar een leuke meid. Wel stom dat Mert en Joan moeten kiezen, wat een rot keuze. Ik denk dat Lisa en yoram naar huis gaan omdat daar minder potentie in zit.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, ik dacht ga lekker even zitten voor de aflevering van gister. Staat die gewoon nog niet op rtlxl, en ik heb geen videoland.
Lisa vind ik niet echt leuk trouwens, van mij mag ze eruit en die yoram ook.
Ik vind die Giuliano zo dom en zo inhoudsloos en ook nog eens hoogst onaantrekkelijk dat ik er alleen al door naar te kijken ongemakkelijk van word.
Oh ik ben ook blij dat Filip gaat, wat een dooie mus zeg. Charlotte vond ik wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Filip vond ik qua uiterlijk wel een van de leukste, totdat hij ging praten. Daar komt echt niets zinnigs uit :facepalm:

Feline heb ik het ook niet echt op, maar dat ligt misschien aan mij.

Joan en Imen vind ik het leukst, al moest ik daar aan het begin ook even aan wennen. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Maar heb ik zitten slapen of is alleen op Videoland nog geweest dat Filip en Charlotte eruit zijn?
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
20-09-2020 22:17
Maar heb ik zitten slapen of is alleen op Videoland nog geweest dat Filip en Charlotte eruit zijn?
Ja klopt, in de aflevering van morgen zie je welk koppel er nog meer naar huis moet. Ik denk Lisa en Yoram, maar het zou ook zomaar kunnen dat ze die andere 2 wegsturen omdat die het buiten de villa ook wel redden als koppel en omdat ze het Lisa gunnen dat ze de liefde vindt in de villa (met iemand anders dan Yoram)...
Alle reacties Link kopieren
Jessiebel schreef:
20-09-2020 14:18
Nou zeg, ik dacht ga lekker even zitten voor de aflevering van gister. Staat die gewoon nog niet op rtlxl, en ik heb geen videoland.
Lisa vind ik niet echt leuk trouwens, van mij mag ze eruit en die yoram ook.
Ik ben uitgeweken naar Vijf: de Belgische zender die Love Island uitzendt. Daar stond ie wel!
Alle reacties Link kopieren
ZijZei schreef:
20-09-2020 18:54
Oh ik ben ook blij dat Filip gaat, wat een dooie mus zeg. Charlotte vond ik wel leuk.
Ik vond Charlotte helemaal niet leuk, ze kwam op mij niet heel positief over. Van mij mochten ze allebei weg.

Ik vond het wel jammer dat Merel meteen weg moest! Haar vond ik erg energiek en vrolijk, zij had van mij nog wel even mogen blijven.
haley wijzigde dit bericht op 21-09-2020 12:36
1.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
21-09-2020 00:00
Ja klopt, in de aflevering van morgen zie je welk koppel er nog meer naar huis moet. Ik denk Lisa en Yoram, maar het zou ook zomaar kunnen dat ze die andere 2 wegsturen omdat die het buiten de villa ook wel redden als koppel en omdat ze het Lisa gunnen dat ze de liefde vindt in de villa (met iemand anders dan Yoram)...
Voor ons hoop ik dat Giuliano en Feline mogen blijven want deze week wordt Casa amor ingezet en ik ben héél benieuwd hoe die twee zich dan gaan gedragen! Bij Lisa en Yoram kan je dat al invullen, die gaan dan allebei op zoek naar een andere partner. Voor ons als kijker is de week veel smeuïger als Giuliano en Feline gesplitst wordt :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven