Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
21-09-2020 12:34
Voor ons hoop ik dat Giuliano en Feline mogen blijven want deze week wordt Casa amor ingezet en ik ben héél benieuwd hoe die twee zich dan gaan gedragen! Bij Lisa en Yoram kan je dat al invullen, die gaan dan allebei op zoek naar een andere partner. Voor ons als kijker is de week veel smeuïger als Giuliano en Feline gesplitst wordt :D
Zo jammer dat het in Nederland al zo snel gebeurt, die koppels zijn nu toch nog helemaal niet gehecht..
Haley schreef:
21-09-2020 12:34
Voor ons hoop ik dat Giuliano en Feline mogen blijven want deze week wordt Casa amor ingezet en ik ben héél benieuwd hoe die twee zich dan gaan gedragen! Bij Lisa en Yoram kan je dat al invullen, die gaan dan allebei op zoek naar een andere partner. Voor ons als kijker is de week veel smeuïger als Giuliano en Feline gesplitst wordt :D
Oh jee, dan krijgt Raphaella een zenuwinzinking ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
21-09-2020 00:00
Ja klopt, in de aflevering van morgen zie je welk koppel er nog meer naar huis moet. Ik denk Lisa en Yoram, maar het zou ook zomaar kunnen dat ze die andere 2 wegsturen omdat die het buiten de villa ook wel redden als koppel en omdat ze het Lisa gunnen dat ze de liefde vindt in de villa (met iemand anders dan Yoram)...
Nee dat geloof ik niet, het programma draait om liefde vinden. Zij zijn helemaal geen koppel of iets. Dus waarom zou je als deelnemers een koppel naar huis sturen dat overduidelijk net iets begint te worden. Van mij mag Lisa er ook wel uit eigenlijk. Ben benieuwd naar deze week...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk alleen dat ik voortaan pas na een paar dagen kom bijlezen hier, want ik vind het ook niet zo leuk om steeds al een dag voordat ik het op tv zie, te lezen wie eruit zijn..
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
21-09-2020 20:03
Ik denk alleen dat ik voortaan pas na een paar dagen kom bijlezen hier, want ik vind het ook niet zo leuk om steeds al een dag voordat ik het op tv zie, te lezen wie eruit zijn..
Volgens mij komt de aflevering om 20.30 op Videoland en dan om 21.30 op RTL, dus Videoland loopt een uur voor op tv
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
21-09-2020 20:03
Ik denk alleen dat ik voortaan pas na een paar dagen kom bijlezen hier, want ik vind het ook niet zo leuk om steeds al een dag voordat ik het op tv zie, te lezen wie eruit zijn..
Hoe bedoel je? Wij weten net zoveel als jij. We speculeren alleen maar.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
21-09-2020 20:03
Ik denk alleen dat ik voortaan pas na een paar dagen kom bijlezen hier, want ik vind het ook niet zo leuk om steeds al een dag voordat ik het op tv zie, te lezen wie eruit zijn..
Overdrijf niet zo... Het komt maar een uur eerder op Videoland. En als je je daar dan aan stoort, kun je toch ook gewoon later lezen zonder dat hier te verkondigen :roll:
apppie schreef:
21-09-2020 15:06
Zo jammer dat het in Nederland al zo snel gebeurt, die koppels zijn nu toch nog helemaal niet gehecht..
Volgens mij is het niet zoveel sneller dan in de UK-versie hoor. Alleen hechten ze zich sneller voor mijn gevoel in de UK. Of de totale reeks in Nederland duurt misschien weer korter dan die in de UK duurt. Dan is het logisch dat Casa Amor nu al komt, want je wilt ook nog een periode daarna over houden. Ik ben in ieder geval heel blij dat Casa Amor ook in Nederland nu erbij komt. Dat is echt smullen altijd. Ben heel benieuwd wat Mert, Matthie en Giulliano (hopende dat hij er in blijft) gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
21-09-2020 20:44
Volgens mij is het niet zoveel sneller dan in de UK-versie hoor. Alleen hechten ze zich sneller voor mijn gevoel in de UK. Of de totale reeks in Nederland duurt misschien weer korter dan die in de UK duurt. Dan is het logisch dat Casa Amor nu al komt, want je wilt ook nog een periode daarna over houden. Ik ben in ieder geval heel blij dat Casa Amor ook in Nederland nu erbij komt. Dat is echt smullen altijd. Ben heel benieuwd wat Mert, Matthie en Giulliano (hopende dat hij er in blijft) gaan doen.
De reeksen zijn volgens mij langer inderdaad, iets van 50 afleveringen :)
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
21-09-2020 20:36
Overdrijf niet zo... Het komt maar een uur eerder op Videoland. En als je je daar dan aan stoort, kun je toch ook gewoon later lezen zonder dat hier te verkondigen :roll:
Oh, haha, ik dacht dat het een dag eerder al op Videoland te zien was. Nou, dan valt het inderdaad mee.
Bij Temptation Island waren er twee aparte topics: tv en Videoland.
Het voelde een beetje als spoilen, maar dan heb ik het gewoon helemaal verkeerd begrepen.

Sorry voor het 'verkondigen' :roll:
Ik vind Mattheus erg lief. Die luistert echt naar een ander.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
22-09-2020 10:17
Ik vind Mattheus erg lief. Die luistert echt naar een ander.
Ja eens, echt een schatje.

Ben heel benieuwd naar de aflevering voor vanavond, drama gegarandeerd bij de vrouwen.
Ik ben ook zo benieuwd naar vanavond. Dacht dat gisteren Casa Amor al zou komen, dus keek er helemaal naar uit maar helaas. Ik verwacht ook echt veel drama bij de vrouwen.
MrsLady schreef:
22-09-2020 15:43
Ik ben ook zo benieuwd naar vanavond. Dacht dat gisteren Casa Amor al zou komen, dus keek er helemaal naar uit maar helaas. Ik verwacht ook echt veel drama bij de vrouwen.
Ik ben toch ook wel benieuwd hoe serieus Feline is. Die zie ik nog wel met een ander gaan. Mattheus en Remco ook.

Joan en Mert gaan voor elkaar. Dat denk ik en hoop ik.
Gianni en Eilish geef ik ook een kans. Al zie ik Eilish nog wel naar een ander gaan.

Raphaella gaat dit sowieso niet trekken. Stel je voor dat Fabienne bij de mannen verschijnt...........
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend even alles gebinged tot nu toe maar ligt het aan mij of is dit seizoen wat saaier dan het vorige?

Misschien omdat alle opdrachten ook wel redelijk worden herhaald.

Desalniettemin blijf ik lekker kijken maar vind het minder boeiend.
Arequipa schreef:
22-09-2020 15:58
Ik heb dit weekend even alles gebinged tot nu toe maar ligt het aan mij of is dit seizoen wat saaier dan het vorige?

Misschien omdat alle opdrachten ook wel redelijk worden herhaald.

Desalniettemin blijf ik lekker kijken maar vind het minder boeiend.
Ik spoel die opdrachten altijd door :-D.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de opdrachten niks aan.

Bij Remco zie ik nog niet echt dat hij Imen onwijs leuk vind. Dus ben benieuwd hoe dat verder gaat vanaf vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Jessiebel schreef:
22-09-2020 16:10
Ik vind de opdrachten niks aan.

Bij Remco zie ik nog niet echt dat hij Imen onwijs leuk vind. Dus ben benieuwd hoe dat verder gaat vanaf vanavond.
Volgens mij heeft Remco Imen voor de gezelligheid daar omdat het anders ook zo saai is en hij zit safe. Geloof dat als ze eruit gaan het dezelfde dag nog voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
22-09-2020 15:53
Ik ben toch ook wel benieuwd hoe serieus Feline is. Die zie ik nog wel met een ander gaan. Mattheus en Remco ook.

Joan en Mert gaan voor elkaar. Dat denk ik en hoop ik.
Gianni en Eilish geef ik ook een kans. Al zie ik Eilish nog wel naar een ander gaan.

Raphaella gaat dit sowieso niet trekken. Stel je voor dat Fabienne bij de mannen verschijnt...........
Hahaha, dat zou echt awesome zijn!
Arequipa schreef:
22-09-2020 15:58
Ik heb dit weekend even alles gebinged tot nu toe maar ligt het aan mij of is dit seizoen wat saaier dan het vorige?

Misschien omdat alle opdrachten ook wel redelijk worden herhaald.

Desalniettemin blijf ik lekker kijken maar vind het minder boeiend.
Ik skip de opdrachten, maar vind de mensen juist leuker dan vorig jaar.

Mijn inschatting is dat Joan en Mert dit prima gaan volhouden maar dat dit in de echte wereld sowieso terug loopt. Die bezitterigheid en dat controlerende van Mert gast echt niet werken in de wereld van Joan.

Ik hoop dat Casa Amor einde Raffi is. Bah ze mag echt naar huis. Begrijp niet dat zoveel mensen nog op haar stemmen.

Vanaf nu ben ik team Giuliano en Feline. Wel echt jammer dat Filip weg is.
Alle reacties Link kopieren
Miss_Travel schreef:
22-09-2020 18:36
Ik skip de opdrachten, maar vind de mensen juist leuker dan vorig jaar.

Mijn inschatting is dat Joan en Mert dit prima gaan volhouden maar dat dit in de echte wereld sowieso terug loopt. Die bezitterigheid en dat controlerende van Mert gast echt niet werken in de wereld van Joan.

Ik hoop dat Casa Amor einde Raffi is. Bah ze mag echt naar huis. Begrijp niet dat zoveel mensen nog op haar stemmen.

Vanaf nu ben ik team Giuliano en Feline. Wel echt jammer dat Filip weg is.


Ja qua mensen dan weer wel idd, deze zijn iets oprechter lijkt het en zitten een stuk minder in de make-up hoek.

Ik vind Feline wel tof maar wel erg plastic, denk zonder botox en harde neptieten een stuk mooier.
Oh hell, dus serieus Fabiënne terug. Als ik bij iemand blij was dat ze er uit was dan is het bij Fabiënne wel. Ik trok die zeikstem en haar gedrag echt niet. Hoop toch echt niet dat Mattheüs voor haar gaat kiezen aan het einde van deze week, want dan moeten we nog langer weer naar die meid kijken. Overigens trek ik Raphaëlla wel meer dan prima in tegenstelling tot sommige anderen. Wellicht door mijn grondige hekel vanaf minuut 1 al aan Fabiënne. Hoe ze nu ook gelijk Mattheüs even komt vertellen wat hij allemaal fout heeft gedaan, walgelijk. Maar goed, we gaan zien wat het brengt. De mannen waren allemaal wel erg enthousiast over Casa Amor, dus dat belooft veel spektakel.
Alle reacties Link kopieren
Zou niet weten wat ik moest stemmen. Vind Fabiënne echt drie keer niks (ergerde me meteen al weer aan haar oppervlakkige gezwets en geherhaal: " Er is gewoon iets tussen ons, weetschje..." ), maar Raffi met haar eeuwige gejank lijkt me ook niet de hoofdprijs. Volgens mij moet Mattheüs gewoon buiten het programma op zoek naar een leuke meid. Want hij verdient echt beter.

Die Remco, ik weet niet wat die meiden allemaal in hem zien. Ik vind alles aan hem irritant: van de manier waarop hij praat met die kaak naar voren tot aan zijn houding tot aan zijn kapsel.
Maar gelukkig verschillen smaken en mankeert er ook vanalles aan mij ;-)

Wel weer even wennen zo met die nieuwelingen erbij. Een heel andere dynamiek. De mannen uit de harde kern schijnen zich wel open te willen stellen, de vrouwen minder. Maar wie weet, misschien pakt het nog helemaal omgekeerd uit straks. Hoe lang duurt dat hele feest met die Casa Amor eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Yessss, fabienne weer terug!! Hopelijk volgt matti nu wel zijn hart!
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
22-09-2020 21:14
Oh hell, dus serieus Fabiënne terug. Als ik bij iemand blij was dat ze er uit was dan is het bij Fabiënne wel. Ik trok die zeikstem en haar gedrag echt niet. Hoop toch echt niet dat Mattheüs voor haar gaat kiezen aan het einde van deze week, want dan moeten we nog langer weer naar die meid kijken. Overigens trek ik Raphaëlla wel meer dan prima in tegenstelling tot sommige anderen. Wellicht door mijn grondige hekel vanaf minuut 1 al aan Fabiënne. Hoe ze nu ook gelijk Mattheüs even komt vertellen wat hij allemaal fout heeft gedaan, walgelijk. Maar goed, we gaan zien wat het brengt. De mannen waren allemaal wel erg enthousiast over Casa Amor, dus dat belooft veel spektakel.

Wow, ik kan mij zo niet vinden in wat je schrijft over Fab! :rofl:

Die mannen gaan volgens mij helemaal los in die nieuwe villa. Leuk dat ze dit doen, vind dit tot nu toe het leukste seizoen Love Island!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven