Entertainment alle pijlers

Loverboys BNN

05-01-2012 13:39 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoooi!

Binnenkort gaan ze weer beginnen met een nieuw seizoen van het tv-programma Loverboys met Dennis en Valerio en ik zit erover te denken te schrijven omdat het nu al 3 maanden uit is met mijn vriendje maar ik hem heeeeel graag terugwil... er is nogal wat gebeurd en het lijkt mij een leuke manier om hem mijn gevoelens duidelijk te maken. Heeft iemand hier wel eens aan meegedaan en weten jullie hoe dat allemaal gaat?
Ik geloof niet dat het 'leuker maken' door middel van een tv-programma werkt. Mogelijk werkt het zelfs averechts. Als je hem terug wilt kan je toch beter zonder camera's op zijn neus vertellen hoe jij erover denkt?

Stel je wordt afgewezen... Extra lullig omdat het op televisie komt.

Maar goed, geen ervaring dus. Puur mijn mening.
Denk je dat je nog kans maakt bij hem? Waarom is het uit?
Oh leuk Loverboys begint weer! Bedankt voor de melding
Ja dat is natuurlijk heel erg leuk!

Voor ons namelijk, haha, dat is echt zo tenenkrommend genant!
Lijkt me afschuwelijk, als iemand een cameraploeg op me af zou sturen moest ik meteen al niet meer!

Weet je zeker dat je ex dit leuk zou vinden en waarom spreek je hem zelf niet aan?
Ik hoef trouwens ook niet zonodig met mijn hoofd op de buis (tenzij Gaston me een cheque komt brengen )
Ik denk gewoon dat ik meer kans maak met dit programma, hij vond dat altijd heel leuk en je ziet er best vaak ook mensen in die weer bij elkaar komen.. Hij is er wel het type voor.

Ik weet zelf gewoon niet zo goed hoe ik het aan moet pakken, en zij regelen over het algemeen best leuke dingen, zoals die huwelijksaanzoeken, of toen dat meisje in die auto stunts ging doen vorig seizoen.. Of dat er bloemen werden vernoemd naar iemand, dat is wel superleuk!
quote:jo12345 schreef op 05 januari 2012 @ 13:46:

Ja dat is natuurlijk heel erg leuk!

Voor ons namelijk, haha, dat is echt zo tenenkrommend genant!

Dat dus. Haha.

Oh God, heb je toen die gast gezien in dat berenpak?

OT: Je kan hem toch ook gewoon bellen o.i.d?
Meer kans daardoor? Wil je niet dat hij je terugwil om jou?

En waarom was het nou uitgegaan en wie heeft t uitgemaakt?
quote:rihanna8 schreef op 05 januari 2012 @ 13:49:

Ik denk gewoon dat ik meer kans maak met dit programma, hij vond dat altijd heel leuk en je ziet er best vaak ook mensen in die weer bij elkaar komen.. Hij is er wel het type voor.

Ik weet zelf gewoon niet zo goed hoe ik het aan moet pakken, en zij regelen over het algemeen best leuke dingen, zoals die huwelijksaanzoeken, of toen dat meisje in die auto stunts ging doen vorig seizoen.. Of dat er bloemen werden vernoemd naar iemand, dat is wel superleuk!

Wat een rare beredenering: je denkt dat je meer kans hebt dat het goed komt omdat je met een tv-programma gaat meedoen en iets geks verzint.

Maar ga eens bij jezelf te raden: het gaat dan toch helemaal niet meer om jou? Het gaat dan om het gebbetje. Ik zou daar geen trek in hebben. Jij wel? Dan moet je je opgeven. Het programma moet tenslotte wel gevuld worden!
Idd, dus als je een cameraploeg op hem af stuurt en jezelf compleet voor lul zet is de kans groter dat hij je terug wil?
Of... Hij pakt de gelegenheid aan om jou echt keihard te vernederen, voor de ogen van kijkend Nederland. Lachen hoor.

Het zal toch niet voor niks zijn uitgegaan, lijkt mij?
We waren 9 maanden bij elkaar en toen wilde ik gewoon even niet meer verder.. druk met studie, werk, alles.. ik baal er wel heel erg van want ik heb m onwijs pijn gedaan en ik weet dat hij t er moeilijk mee heeft gehad.

Ik wil gewoon iets speciaals doen zodat hij weet wat ik voor m voel.
Ik geef je niet veel kans, bij mij zou het echt niet werken.

Maar ik ken je vriendje natuurlijk niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zou het eerder doen om iemand te verrassen die zekersteweten al van mij houdt (en waarschijnlijk na zo'n programma een klein beetje minder )

Nee, is niks voor mij.
Waarom ga je niet langs, neem je hem mee uit eten, naar de bios, wat drinken en bouw je het langzaam weer op? Dit is echt iemand in een hoekje drukken..
We hebben wel wat contact momenteel maar hij gaat de stap niet zetten weer definitief over ons te beginnen, en ik wil het voor hem goedmaken.. ik weet van vrienden dat hij niemand anders heeft en toch nog positief over me is. En dat merk ik ook. Ik voel me gewoon heel schuldig eronder.

Ik denk dat ik het ga doen :D Hij was er altijd zo'n fan van
Als je 15 bent is het wel leuk ja.
Ik vind All You Need Is Love ook leuk om te kijken, dat betekent niet dat ik het tof zou vinden als mijn vriend me met een cameraploeg zou overvallen.
@Rihanna8. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar als een ex dat bij mij zou doen zou ik dat echt niet tof vinden!
Het programma is niet alleen voor 15-jarigen en niet iedereen wordt voor lul gezet...

maar niemand heeft er aan meegedaan of kent iemand?
Op tv wordt bijna iedereen per definitie voor lul gezet. Mensen willen wat te kijken en te praten hebben.
quote:rihanna8 schreef op 05 januari 2012 @ 14:07:

Het programma is niet alleen voor 15-jarigen en niet iedereen wordt voor lul gezet...

Het doel van zo'n programma is hapklare brokken entertainment bieden aan de kijker. BNN staat bekend als een wat brutalere omroep. Waar je bij All You Need Is Love nog wel weg komt met zo nu en dan een zoetsappig liefdesverhaal, zal dat bij Loverboys veel minder zijn.

Maar goed, iets zegt me dat dit jou worst zal wezen. En dat je het toch wel doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven