Entertainment alle pijlers

Lowlands

20-04-2008 21:40 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben door vrienden gevraagd om mee te gaan naar Lowlands dit jaar.

Nu ben ik geen gigantisch feestbeest en ik drink ook niet.

Nu stel ik me bij Lowlands altijd voor dat het een groot feest is met veel drank, drugs en kotsende mensen. :-$

Maar misschien zit ik wel helemaal verkeerd?

Dus... wie helpt mij aan ervaringen van Lowlands, zou deze Lowlands-maagd op haar 30e nog overstag gaan?

PS. ik ben gek op theater en muziek, dus wat dat betreft is het wel echt wat voor mij. Maar ik zit zo in dubio ;-)
Ben normaal echte pinkpop ganger maar mijn vaste pinkpoppartner (mijn zusje) is zwanger en snel; moe dus dit jaar helaas niet. Maar ik zou als ik jou gewoon naar Lowlands gaan.. Ik heb zelfs een keer mijn moeder op de valreep meegenomen toen mijn zusje een dag van te voren haar voet kneusde. Mijn moeder was toen 55.. Dus gewoon gaan en je zult zien dat het megaleuk wordt!
Spannend!! Normaal ga ik altijd naar Pinkpop maar de kaartjes waren al vroeg uitverkocht dus aangezien ik ook altijd al eens naar lowlands wilde gaan was dit de reden om de knoop door te hakken. ik ben superbenieuwd
@ kipkerrie, wat gezellig dat je ook gaat! Misschien komen we elkaar nog wel tegen (ik zie je toch bij de marikenloop?)

@ Vinyl en Agent, ik zou het onwijs grappig vinden om jullie eens in het echt te zien, maar ja, hoe herken ik jullie. Jullie dragen vast geen viva shirt ;-)
Ja, ik zou jullie ook wel willen zien, Agent en Chardonnay, leuk!

Maar inderdaad, hoe herken je elkaar tussen de 50.000 (???) mensen?

haha
Tuurlijk moet je gaan. Ben 28 en dit wordt mijn 7e jaar!

Ga samen met een vriendin en kom altijd bekenden tegen (soms afgesproken maar ook spontaan "jij ook hier?"). We kopen meestal ons kaartje al met de Vroege Vogelkorting (je bent Nederlander of niet) en bands zijn dan nog niet bekend. Sfeertje is super, dus eigenlijk maakt het niets uit. Lekker nieuwe bandjes kijken, kan je tegen iedereen zeggen dat je die band allang gezien hebt.

Ben geen bierdrinker of drugsgebruiker, maar je moet er zelf wat leuks van maken! Heb er weer zin in!
zucht ik wil ooooooook, maar het gaat hem echt niet worden potverdrie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gaan hoor!! Lowlands is echt super! Een beetje een relaxte instelling is soms wel handig, (lange rij voor wc ofzo) maar de sfeer is zo geweldig...

Ik ga dit jaar weer, wat voor bands er ook komen, het is gewoon altijd een geweldig feest!

Krijg er spontaan zin in :)
He Vinyl!

Ik ben twee jaar geleden naar pinkpop geweest en vorig jaar naar lowlands. Persoonlijk vond ik lowlands leuker dan pinkpop, de sfeer is echt super en daarnaast goede bands gezien. Heb amper dronken, kotsende of stuiterende (van de drugs) mensen gezien. Zelf heb ben ik ook totaal geen drinker en heb ik me tegoed gedaan aan de heerlijke vers geperste vruchtensappen.

Wij zaten op camping 2, redelijk dicht bij de 24-uurstent, maar echt geen last van gehad. Oordoppen dus ook niet nodig gehad, meer een extra deken voor de nacht zou niet gek zijn, maar ben dan ook echt een koukleum.

Dus kortom, DOEN!!! Gewelidig festival!!!
@ char, nee, ik doe niet mee met de marikenloop. Door dit topic krijg ik echt alweer zin in lowlands!!
Festivals zijn gezellig.

Het enige wat je voor ogen kunt houden is dat je het wel een beetje in de hand hebt hoe je op dingen reageert.

Ja de wc's zijn soms (vaak) goor, ja de muziek en het gelul gaat soms 's nachts door en ja het kan soms s' nachts koud zijn en oja, vergeet ook het vele lopen en in rijen staan niet.

Maarrr: de sfeer die daar mee samen valt maakt dat al die dingen die in het "normale" leven irritant zijn daar opeens overkomelijk of zelfs lachen zijn.

Moraal van mijn verhaal: met een beetje relaxtheid wordt het heel erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven