Entertainment alle pijlers

Madonna Ziggodome

08-07-2012 11:31 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er vanavond?

Ik in ieder geval en heb er enorm zin in!!
Ik helaas niet. Maar veel plezier!
Nee, maar ik ben al wel in het Ziggodome geweest.

Wat voor kaartje heb je?
Jaaah ik ga ook
Leuk Nathalie! Ben je al eens eerder naar haar concerten geweest? Ik ben de laatste x in de Arena geweest.

Courage, ik zit eerste rang en dan recht tegenover het podium. Hoorde wel goede berichten over Ziggodome. Wat vond jij?

Heb er echt zin in!!
Geheimtaal, bedankt
quote:lilly1980 schreef op 08 juli 2012 @ 11:59:

Leuk Nathalie! Ben je al eens eerder naar haar concerten geweest? Ik ben de laatste x in de Arena geweest.

Courage, ik zit eerste rang en dan recht tegenover het podium. Hoorde wel goede berichten over Ziggodome. Wat vond jij?

Heb er echt zin in!!Hoi, ja ik vind Ziggodome prima, ik had een plaats in de zaal (staan), dus ik weet niet hoe het vanaf jouw plek is. Maar je zal vast enorm genieten, veel plezier!
Eerste ring is ok hoor qua zicht.
Ik ben ook geweest, het was geweldig!!! Ik stond vlakbij de punt van de catwalk dus heb haar (en haar billen) van heel dichtbij gezien. Vanavond nog een keer, dan zit ik eerste ring vlakbij het podium, heb er alweer zin in
Heey ja leuk hè, heb er ook super veel zin in! Ik zit bij ingang noord vak 202. Geen idee of het goede plaatsen zijn? De eerste keer in ziggo dome! Hopelijk is het geluid ook goed? Maar madonna eindelijk een keer zien optreden in real life, is een droom die uitkomt!
Ik vond het geluid heel goed vanaf de vloer, maar heb hele goede oordoppen. Lees wel wat negatieve berichten over het geluid vanaf de tribunes, maar ze zullen het vast wel hebben bijgeschroefd 2e ring was trouwens wel hoog, dus hoop niet dat je hoogtevrees hebt ;) Maar 202 is volgens mij een prima vak, een collega van me zat daar bij Pearl Jam en had goed zicht. Heel veel plezier vanavond, en goed meedoen met de wave he
Ik ben naar Sting geweest in de Ziggo Dome. Vond het geluid niet bijzonder goed, maar dat lag meer aan de technicus dan aan de zaal, denk dat t geluid wel heel goed kan zijn. Veel plezier!
quote:Moosey schreef op 08 juli 2012 @ 13:39:

Ik ben naar Sting geweest in de Ziggo Dome. Vond het geluid niet bijzonder goed, maar dat lag meer aan de technicus dan aan de zaal, denk dat t geluid wel heel goed kan zijn. Veel plezier!Hey Moosey, ik was er ook, vond het geluid eigenlijk wel prima (maar misschien ben ik wel een geluidsbarbaar ). Ik stond beetje links van het midden, redelijk vooraan, waar stond jij?
Ik ben gister geweest!

Eerst heerlijk in het zonnetje op een terras gezeten (bij het station) daarna rond 17.30 in de rij gaan staan wat super gezellig was. We stonden tussen een grote groep homo's die vele verhalen te vertellen hadden.

We stonden ongeveer halverwege de zaal, redellijk goed zicht, geluid was (redelijk) goed. Bij de bar werd je snel geholpen.

De hele zaal (iig de staplaatsen) ging uit zijn dak tijdens Martin Solvag die in het voorprogramma stond.

Jammer dat er daarna een lange (half uur) stilte viel voor Madonna het podium betrad maar het was SUPER!
Het geluid bij Sting was veel te hard een aantal keer.
Gisteravond geweest! Geweldig concert!

Die ziggodome vonden wij ook echt super. Heel strak geluíd en net een grote club, zoals Martin solveig al zei. We zaten in Vak 202 rij 2 en het was echt heel hoog, maar heel goed zicht op het podium. Alle ergernissen die je normaal hebt bij concertzalen, zoals warm, lange rijden, slechte stoelen, was hier helemaal niet. Logistiek gewoon super.

show was gewoon te gek. Veel goede dans, mooie decors en nummers. Wel weinig oude hits, maar ik vind Haar nieuwe dance stijl ook heel goed. Ik blijf me verbazen over madonna. Wat een vrouw. Een dunne gespierde spriet, maar ze danst nog super mee. Ik vind de recensies overal wel erg negatief. Dat ze er geen zin in zou hebben en de zaal niet mee kreeg. Niets van gemerkt. Ja oke ze zong veel met band mee en live zingen niet top. Maar we weten allemaal dat ze niet de beste zangeres is maar een top performer.

En weet iemand waarom we zo lang moesten wachten? Had madonna er nog even geen zin in?
Klinkt goed Famke! Hoe laat ging ze uiteindelijk het podium op dan?
Jammer dat ze weinig oude nummers doet maar met de nieuwe vermaak ik me ook wel :-) en die journalisten hebben altijd wel wat te zeuren :-)
Ja, ik vind de oude nummers ook het best lily1980.

Heb een tijdje gehad dat ik haar cd 'The immaculate collection' grijs draaide. Nummers uit die periode vind ik het leukst.

Latere nummers wat minder. Maar een concert van Madonna lijkt me sowieso een hele belevenis!
Volgens mij kwam ze niet 'te laat' hoor.

Bij de bar zeiden ze al dat ze pas om 22.15 zou beginnen.

Jammer dat Martin Solvag en Madonna niet op elkaar aansloten, maar gezien de activiteit op het podium tijdens de pauze moest er nog heel wat opgebouwd worden. Iets wat met een plaatselijke plaatjesdraaier wel tijdens het voorprogramma kan, maar ik denk niet dat Martin daar op zit te wachten

Een hele groep bekende NL-ers kwam trouwens ook pas rond tienen binnen dus het was waarschijnlijk al redelijk bekend dat ze 'laat' zou beginnen.

Ik ben het er mee eens dat er echt een soort Clubsfeer van de lokatie afstraalt!
Op de kaart stond aanvang 19.30 uur en Martin solveig begôn om 20.30 en duurde wel tot 21.30 uur. Vond ik persoonlijk iets te lang, maar hij was wel goed en zweepte de zaal regelmatigf goed op. Daarna pas om 22 uur madonna. Op shownieuws gisteravond zeiden ze dat de show door madonna 1,5 uur te laat begôn.

Ik vond het ook zo leuk dat Haar zoontje rocco ook meedanste in de show. Ik vond de opening echt gaaf!!!
Veel plezier vanavond lily!!! ik zou zo weer gaan, haha.
Ja, ik ben ook van de partij! Heel veel zin in!
En hoe was het 2e concert? Ben nieuwsgierig.
@famke29 wat heb jij betaald voor je kaartje? Wij zaten in hetzelfde vak. Alleen heel veel mensen wisten dus niet dat het pas om 21:00 zou beginnen (wat 22:00 werd), dit had beter op de kaartjes kunnen staan.

Logistiek een groot drama! dikke rij om uberhaubt het vak uit te komen (waarom bleven die nooduitgangen dicht? 4000 man per roltrap is echt te veel!) en met wegrijden was het ook een grote file. Je zou zeggen dat ze toch leren van andere arena`s.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven