Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 476 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
epicureo wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Vals secreet die Tori en ze geniet er echt van .
Heb medelijden met Eden , Jayden bleef maar doorgaan
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 28-04-2024 18:40
0.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
28-04-2024 10:21
Momenteel zit ik in aflevering 18, dus ik loop achter maar...

Jack heeft behoorlijk wat narcistische trekken en het viel Lea ook al op hoe erg Tori veranderd. Ik zie namelijk helemaal niets van de Tori terug uit het voorstelfilmpje, dus dominant en een grote mond. Eerder ontzettend onderdanig die met open ogen intrapt in elk woordje wat Jack zegt. En hoezo hebben zij als twee (naar eigen zeggen) seksuele mensen na 5 weken samen slapen nog geen seks gehad?
Het wordt nog erger met Tori, hij heeft haar onder de duim.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil een Lauren als vriendin! Ze blijft maar vechten voor Tori. Ik had haar allang laten gaan. Ze moet er doorheen en na jaren wordt ze misschien wakker. Jack heeft haar al overtuigd dat die meiden niet oke zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze wordt volledig geïsoleerd. Maar ze heeft zelf de keuze erin. Ze wilt niet wakker worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
@ Wooz, ik vind dit wel heel erg toxisch hoor! Narcistische mensen kunnen de partner mentaal helemaal afbreken, dit is enorm schadelijk!! Vind het schandalig van het programma dat mensen niet beter beschermd worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
27-04-2024 11:56
Wat is dat allemaal met Eden joh? Heeft zij een angssttoornis ? Best heftig als ik het zo zie. En dan vind ik het wel vreemd dat ze aan zo'n programma meedoet. Kan me voorstellen dat zij liever thuis zit met haar hond.
Jaden gooit haar ook bewust voor de bus en handelt niet als een team. Ik vind hem echt verschrikkelijk..
Blijft maar hameren dat hij alles doet en niks helpt. Ze loopt vast..hij wilt het niet begrijpen. Dan is het weer de communicatie..dit gaat nooit werken. Dreigen dat ze weg wilt, ze kan niet daar zijn en hij blijft maar hameren op erover moeten praten. Pff
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
27-04-2024 11:56
Wat is dat allemaal met Eden joh? Heeft zij een angssttoornis ? Best heftig als ik het zo zie. En dan vind ik het wel vreemd dat ze aan zo'n programma meedoet. Kan me voorstellen dat zij liever thuis zit met haar hond.
Jaden gooit haar ook bewust voor de bus en handelt niet als een team. Ik vind hem echt verschrikkelijk..
Blijft maar hameren dat hij alles doet en niks helpt. Ze loopt vast..hij wilt het niet begrijpen. Dan is het weer de communicatie..dit gaat nooit werken. Dreigen dat ze weg wilt, ze kan niet daar zijn en hij blijft maar hameren op erover moeten praten. Pff. Ik snap haar angst heel goed. Ze moet bepaald gedrag laten zien en dan pas is ze goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jayden en zijn broer Mitch brrrr.
Die Mitch vond ik destijds ook zo verschrikkelijk.

Ze,vinden zichzelf helemaal geweldig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
28-04-2024 18:48
Jayden en zijn broer Mitch brrrr.
Die Mitch vond ik destijds ook zo verschrikkelijk.

Ze,vinden zichzelf helemaal geweldig.
Net laatste afl gezien en daar mooie inzichten meegekregen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wooz schreef:
28-04-2024 19:10
Net laatste afl gezien en daar mooie inzichten meegekregen.
Die moet ik nog gaan kijken maar benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wooz schreef:
28-04-2024 18:12
Jaden gooit haar ook bewust voor de bus en handelt niet als een team. Ik vind hem echt verschrikkelijk..
Blijft maar hameren dat hij alles doet en niks helpt. Ze loopt vast..hij wilt het niet begrijpen. Dan is het weer de communicatie..dit gaat nooit werken. Dreigen dat ze weg wilt, ze kan niet daar zijn en hij blijft maar hameren op erover moeten praten. Pff
Mee eens hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wooz schreef:
28-04-2024 19:10
Net laatste afl gezien en daar mooie inzichten meegekregen.
Althans zo deed Jayden het geloven maar ik denk niet dat hij na een gesprek ineens veranderd .
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
28-04-2024 19:12
Die moet ik nog gaan kijken maar benieuwd.
Ja dat vind ik ook. Dat patroon is zo hardnekkig..
Alle reacties Link kopieren Quote
Lucinda heeft een nieuw kapsel sinds ze uit mafs is en het staat geweldig

https://www.google.com/amp/s/www.dailym ... eover.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
28-04-2024 18:09
@ Wooz, ik vind dit wel heel erg toxisch hoor! Narcistische mensen kunnen de partner mentaal helemaal afbreken, dit is enorm schadelijk!! Vind het schandalig van het programma dat mensen niet beter beschermd worden.
Ja ben ik zeker mee eens.
Wel vind ik Tori ook erg naar gedrag laten zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben getrouwd geweest met een narcist en herken zoveel van Jack. Is gewoon eng! Dat zelf voldane lachje als Tori hem verdedigt en dat handje continu bezitterig op haar been. Hij isoleert haar. Heel eng en naar mannetje is het. En Tori denkt dat hij dat doet omdat hij om haar geeft maar Jack geeft alleen om zichzelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tori zag er prachtig uit maar dat gepluk aan haar haar , die gekke bekken en dat gezwaai met die klauwnagels leidt erg af .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
29-04-2024 20:06
Tori zag er prachtig uit maar dat gepluk aan haar haar , die gekke bekken en dat gezwaai met die klauwnagels leidt erg af .
Echt prachtig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Inmiddels aangekomen bij de final commitment vows, vind ik net als de huwelijken minder interessant. Ik heb zoveel zin in de reunie-aflevering, veel leuker, helemaal omdat ik me heb beheerst en nog 0,0 spoilers ben gaan lezen. Benieuwd. Ik heb niet heel veel vertrouwen in de stellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die Tori echt een heel vervelende vrouw. Hartstikke knap is ze en dikke pech dat ze zo'n narcist als die Jack heeft toegewezen gekregen van de programmamakers, maar ze is zo ontzettend onsolidair met zelfs de vrouwen die haar proberen helpen en zo arrogant dat ze het maar gewoon moet voelen of zo. Zal hopelijk een goede levensles voor haar worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Helemaal eens als het over Tori gaat. Ik had aan het begin echt wel een positief gevoel bij haar maar daar is niets van over. Het omgekeerde geldt voor Lauren, daarvan dacht ik echt dat ze zo’n seksbeluste vrouw was die constant foute opmerkingen maakt maar ze is me zo meegevallen. Ik vind haar een leukerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Op de één of andere manier krijg ik bij Jack en Tori dezelfde vibes als bij Bryce en Melissa uit seizoen 8.
Alhoewel Tori veel zelfverzekerder overkomt dan Melissa toen.
Op de één of andere manier lijken beide vrouwen goed te gedijen in een relatie met een ietwat fouterige dominante man, ookal waren/zijn alle mede deelnemers anti , komt er steeds modder omhoog en is het halve land in rep en roer.
Bryce en Melissa zijn nog steeds samen èn inmiddels ouders van een leuke tweeling. Dus who knows.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tori en Jack vind ik zo’n stel dat straks getrouwd blijft en vervolgens na een paar maanden alsnog uit elkaar te gaan .
Ze willen veel te graag bewijzen dat het goed gaat .
Die opmerking van Jack ook toen ze zogenaamd seks gehad hadden .
Wil je nog wat kwijt over die 15 minuten , toen nou vooruit 10 minuten en meteen daarna 8 minuten . Was me de vrijpartij wel dan 8 volle minuten
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje ik schrik van de jurk van Sara bij de final vows, haar borsten rollen er bijna uit aan de zijkant.. En die split…je kunt zowat tot jerusalem zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
01-05-2024 06:59
Op de één of andere manier krijg ik bij Jack en Tori dezelfde vibes als bij Bryce en Melissa uit seizoen 8.
Alhoewel Tori veel zelfverzekerder overkomt dan Melissa toen.
Op de één of andere manier lijken beide vrouwen goed te gedijen in een relatie met een ietwat fouterige dominante man, ookal waren/zijn alle mede deelnemers anti , komt er steeds modder omhoog en is het halve land in rep en roer.
Bryce en Melissa zijn nog steeds samen èn inmiddels ouders van een leuke tweeling. Dus who knows.
Nu moet ik wel zeggen dat ik bij Bryce niet zo steigerde als bij Jack nu. Het seizoen is alweer even geleden maar ik had het idee dat Bryce in het begin onhandig dominant over kwam maar gaandeweg meer calibreerde met Melissa en verder vrij stabiel was. De rest van de groep had na dat begin de pik op hem waardoor je groepjesgedrag kreeg - maar zeker verder in het seizoen zag ik steeds minder van zijn kant fout gaan.

Dat in tegenstelling tot Jack die constant de mist in gaat qua nare opmerkingen en gedrag jegens anderen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven