Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 479 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
epicureo wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
10-05-2024 18:31
Dat kan. Maar hun gedrag verdiende niet de schoonheidsprijs.
Daar gaat het om inderdaad. Ze zijn allebei achterbaks en zeer respectloos. Daarna kletst die Jono uit z'n nek met dat Ellie tijdens het appen niet meer dan een normale vriendin was. Hij had allang al een oogje op dr.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat mij opvalt aan MAFS Australië is de manier hoe de kandidaten elkaar aanvallen, afvallen, bekritiseren, elkaar tot de orde roepen en vinden dat de ander zich moet verantwoorden. Ik vond het gedrag richting Tori stuitend. Is dat typisch Australisch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
29-05-2024 07:46
Wat mij opvalt aan MAFS Australië is de manier hoe de kandidaten elkaar aanvallen, afvallen, bekritiseren, elkaar tot de orde roepen en vinden dat de ander zich moet verantwoorden. Ik vond het gedrag richting Tori stuitend. Is dat typisch Australisch?
Of het typisch Australisch is weet ik niet, maar denk wel dat het de bedoeling is dat ze met elkaar in discussie gaan. Het gaat er alleen vrij heftig aan toe..
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
29-05-2024 09:42
Of het typisch Australisch is weet ik niet, maar denk wel dat het de bedoeling is dat ze met elkaar in discussie gaan. Het gaat er alleen vrij heftig aan toe..
Inderdaad, heftig richting grensoverschrijdend. En dan zonder blikken of blozen roepen dat een kandidaat met een ander heeft afgesproken of sms't. Jeetje, het zou niet in me opkomen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven