Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2024

27-03-2024 12:38 479 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt mee en wat valt ons op?

Lucinda & Timothy

Sara & Tim

Andrea & Richard

Lauren & Jonathan

Cassandra & Tristan

Ellie & Ben

Eden & Jayden

Tori & Jack



Natalie & Collins
epicureo wijzigde dit bericht op 02-04-2024 23:38
Reden: Aanvulling op verzoek
74.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
sporty73 schreef:
03-05-2024 14:03
Viel het iemand anders ook op dat ene Ash binnenkwam? Die zat toch niet in dit seizoen? Later zag ik hem ook nog ergens op een bank zitten.
Jazeker zat-ie in dit seizoen! Hij was gekoppeld aan die vrouw die zei dat ze een medium was, waarop Lauren informeerde of dat een kledingmaat was.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
03-05-2024 12:07
Ik vind Cassandra ineens ook wel bot uit de hoek komen laatste aflevering. Ineens een fittie met Sara. Nu vind ik wel dat Sara een eng mens is en toxic. Maar hoezo komt Cassandra ineens zo uit de hoek ?
Kennelijk was dit de hele tijd al zo maar dat heeft de uitzendingen nooit gehaald.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
03-05-2024 15:58
Kennelijk was dit de hele tijd al zo maar dat heeft de uitzendingen nooit gehaald.
De productie heeft gewoon bepaald om wie de serie moest draaien en dat lijkt : Timothy, Lucinda, Sara en Lauren.
Alle reacties Link kopieren Quote
MissUnderstood schreef:
03-05-2024 14:22
Jazeker zat-ie in dit seizoen! Hij was gekoppeld aan die vrouw die zei dat ze een medium was, waarop Lauren informeerde of dat een kledingmaat was.

Oja! Die was al zo snel weer uit dat ik hem helemaal vergeten was! ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
03-05-2024 16:01
De productie heeft gewoon bepaald om wie de serie moest draaien en dat lijkt : Timothy, Lucinda, Sara en Lauren.
En de slechteriken van dit seizoen: Tori en Jack. In die podcast zei Ben ook dat Ellie best baalde dat zij geen belangrijk personage leek te worden. Als je bijv bij de dinner parties niet in het midden van de tafel wordt geplaatst weet je al dat de productie niet verwacht dat jij voor commotie gaat zorgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
De aflevering van gisteren. Die Collins. Die man is ècht niet in orde.

"Whaaaaat?" " Wooooow" "yeaah"
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
03-05-2024 17:46
En de slechteriken van dit seizoen: Tori en Jack. In die podcast zei Ben ook dat Ellie best baalde dat zij geen belangrijk personage leek te worden. Als je bijv bij de dinner parties niet in het midden van de tafel wordt geplaatst weet je al dat de productie niet verwacht dat jij voor commotie gaat zorgen.
En ik vind dat Richard zeer weinig in beeld kwam. Oké zijn relatie met Andrea. Maar verder in de groep reageert hij nergens op (dat is niet uitgezonden neem ik aan) geen shot dat hij zo alleen voor de camera ergens op reageert etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
03-05-2024 17:56
De aflevering van gisteren. Die Collins. Die man is ècht niet in orde.

"Whaaaaat?" " Wooooow" "yeaah"
Ja die spoort niet joh. Zielig voor Natalie dat ze aan zo'n gek gekoppeld is.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
03-05-2024 18:22
Ja die spoort niet joh. Zielig voor Natalie dat ze aan zo'n gek gekoppeld is.
Ja dat. En eigenlijk vind ik het niet kunnen dat ze iemand die heel graag wil, zoals Natalie, bewust koppelen aan zo'n koekwaus. Je maakt mij niet wijs dat ze dat tijdens de voorgesprekken en selectieprocedure niet gezien hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aan t begin van dit seizoen had ik trouwens ook erg te doen met Ellie. Dat ze aan zo'n type als Ben gekoppeld was.
Maar wat heeft zij gisteren haar ware gezicht laten zien. Echt een naar mens. Zij en Jono verdienen elkaar.
harderwijk2021 wijzigde dit bericht op 03-05-2024 21:11
0.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
03-05-2024 17:56
De aflevering van gisteren. Die Collins. Die man is ècht niet in orde.

"Whaaaaat?" " Wooooow" "yeaah"
Ik vind dat echt een hele vreemde man. Het komt ook over alsof hij alles heel overdreven aan het acteren is. Ik kan mij haast niet voorstellen dat iemand echt zo is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harderwijk2021 schreef:
03-05-2024 18:35
Aan t begin van dit seizoen had ik trouwens ook erg te doen met Ellie. Dat ze aan zo'n type als Ben gekoppeld was.
Maar wat heeft zij gisteren haar ware gezicht laten zien. Echt een naar mens. ik en Jono verdienen elkaar.
Precies dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sansi schreef:
03-05-2024 20:45
Ik vind dat echt een hele vreemde man. Het komt ook over alsof hij alles heel overdreven aan het acteren is. Ik kan mij haast niet voorstellen dat iemand echt zo is.
Ik denk dat hij autistisch is. Daar zijn natuurlijk verschillende gradaties in. Maar het lijkt inderdaad op acteren, hij heeft zichzelf dingen aangeleerd.
Ik vind het niet kunnen dat ze zo iemand mee laten doen. Ook niet voor zijn 'vrouw'. Hij wordt alleen maar uitgelachen en zij krijgt geen eerlijke kans op een leuke man.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit momenteel pas in aflevering 29 en ik vind het top hoe de experts Jack proberen te ontmaskeren!

Sowieso zijn deze experts vele malen beter dan die uit Nederland! Veel directer en vragen ook echt door op dingen.

Hoe kijken jullie naar hen?

Ben benieuwd naar het Ellie en Jono verhaal, maar zit momenteel nog te smullen van alles wat er speelt.

Overigens blijf ik me opnieuw verbazen hoe intelligente vrouwen zoals Tori zich zo onderdanig gedragen. Ik heb vooralsnog niks terug gezien van de zogenaamde dominante Tori uit het voorstel filmpje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik blijf het gek vinden dat je als psycholoog of anderszins deskundig iemand meewerkt aan zoiets als je weet dat 1/3 van de matches gemaakt is puur voor entertainment. Die John Aiken vond ik dit seizoen vooral chagrijnig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens ouwe Tum kreeg Jono een bad cut net als Jack.

Dus de manier waarop er vanalles aan elkaar is gemonteerd zodat ze er negatief uit komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik vind dat Jono eigenlijk een hele grote zak hooi is. Toen Jack die opmerking maakte gewoon heel zwakjes zeggen dat hij dat niet zo netjes vond. Jack was tenslotte wel een vriend. Kom op vent! En nee hoor, hij belde Ellie gewoon voor de gezelligheid. Tuurlijk jongen. Dus “bad edit” m’n neus, zijn gedrag spreekt boekdelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
05-05-2024 17:35
Volgens ouwe Tum kreeg Jono een bad cut net als Jack.

Dus de manier waarop er vanalles aan elkaar is gemonteerd zodat ze er negatief uit komen.
Maar oude tim ging toch zelf ook volop in tegen Jack ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
05-05-2024 15:20
Ik zit momenteel pas in aflevering 29 en ik vind het top hoe de experts Jack proberen te ontmaskeren!

Sowieso zijn deze experts vele malen beter dan die uit Nederland! Veel directer en vragen ook echt door op dingen.

Hoe kijken jullie naar hen?

Ben benieuwd naar het Ellie en Jono verhaal, maar zit momenteel nog te smullen van alles wat er speelt.

Overigens blijf ik me opnieuw verbazen hoe intelligente vrouwen zoals Tori zich zo onderdanig gedragen. Ik heb vooralsnog niks terug gezien van de zogenaamde dominante Tori uit het voorstel filmpje.
Ik vind de experts inderdaad beter en scherper. Ze mogen van mij zelfs wel wat meer invloed hebben. Ook maken ze betere matches. Je kunt wat zeggen over gemiste onderliggende diagnoses (Collins, dat medium) maar ik kan mij indenken dat, daar dit geen psychologen zijn ze er niet doorheen prikken bij zo'n intake. En in eerste instantie snapte ik ook elke match. Andrea en Richard waren aan de start perfect. Hetzelfde geldt voor een Tristan en Cassandra. Vergelijk dat met een Dirk en Anneke bij de Nederlandse mafs waarvan iedereen thuis vanaf seconde 1 dacht: mensen, waarom?
Ik ben nog niet zo ver maar ik ben benieuwd naar de aflevering waarin de experts zelf uitleg geven.

Ten aanzien van de dominantie van Tori (en ook Jack) - ik moet altijd denken aan het gezegde: als je moet roepen dat je de leider bent, ben je het per definitie niet. Jack heeft zichzelf zo'n (blegg) alfa man status aangenomen en alles wat erbij hoort omdat het makkelijk scoren is bij zwakke vrouwen. En Tori is stiekem zo'n dame met weinig zelfvertrouwen hoewel ze zichzelf anders voordoet. Ook een aangemeten persona om zichzelf te overstemmen. Je ziet het stukje gebrek in zelfvertrouwen bijvoorbeeld in de cosmetische ingrepen maar ook in de wijze waarop ze dit hele programma als een competitie ziet en de rest omlaag haalt ten opzichte van zichzelf. Ze vindt zichzelf alleen goed genoeg als ze wint.
Alle reacties Link kopieren Quote
DrMcNinja schreef:
05-05-2024 19:55
Ik vind de experts inderdaad beter en scherper. Ze mogen van mij zelfs wel wat meer invloed hebben. Ook maken ze betere matches. Je kunt wat zeggen over gemiste onderliggende diagnoses (Collins, dat medium) maar ik kan mij indenken dat, daar dit geen psychologen zijn ze er niet doorheen prikken bij zo'n intake. En in eerste instantie snapte ik ook elke match. Andrea en Richard waren aan de start perfect. Hetzelfde geldt voor een Tristan en Cassandra. Vergelijk dat met een Dirk en Anneke bij de Nederlandse mafs waarvan iedereen thuis vanaf seconde 1 dacht: mensen, waarom?
Ik ben nog niet zo ver maar ik ben benieuwd naar de aflevering waarin de experts zelf uitleg geven.

Ten aanzien van de dominantie van Tori (en ook Jack) - ik moet altijd denken aan het gezegde: als je moet roepen dat je de leider bent, ben je het per definitie niet. Jack heeft zichzelf zo'n (blegg) alfa man status aangenomen en alles wat erbij hoort omdat het makkelijk scoren is bij zwakke vrouwen. En Tori is stiekem zo'n dame met weinig zelfvertrouwen hoewel ze zichzelf anders voordoet. Ook een aangemeten persona om zichzelf te overstemmen. Je ziet het stukje gebrek in zelfvertrouwen bijvoorbeeld in de cosmetische ingrepen maar ook in de wijze waarop ze dit hele programma als een competitie ziet en de rest omlaag haalt ten opzichte van zichzelf. Ze vindt zichzelf alleen goed genoeg als ze wint.
Helemaal waar! Maar Tori heeft toch niet zoveel aan zich laten doen? Als je haar vergelijkt met Eden, Laura en Sara die overduidelijk strakgetrokken zijn inclusief lipfillers?
Alle reacties Link kopieren Quote
Kitty30plus schreef:
05-05-2024 20:08
Helemaal waar! Maar Tori heeft toch niet zoveel aan zich laten doen? Als je haar vergelijkt met Eden, Laura en Sara die overduidelijk strakgetrokken zijn inclusief lipfillers?
Tori had ooit eens geroepen dat ze genoeg betaald had voor haar uiterlijk. Ze heeft een goede baan dus ik denk dat het vooral een kwestie is van meer geld kunnen betalen om het er nog steeds natuurlijk uit te kunnen laten zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
DrMcNinja schreef:
05-05-2024 21:21
Tori had ooit eens geroepen dat ze genoeg betaald had voor haar uiterlijk. Ze heeft een goede baan dus ik denk dat het vooral een kwestie is van meer geld kunnen betalen om het er nog steeds natuurlijk uit te kunnen laten zien.
Ze heeft een borstvergroting gehad. En ik geloof iets met oogleden. Maar volgens mij niet of nauwelijks fillers en botox. Ik vind haar er erg goed en naturel uitzien itt andere deelnemers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ze ziet er natuurlijk uit, dus dan is het wel goed gelukt. Sara is zo strak getrokken dat ze er minstens 10 jaar ouder door uit ziet en ze heeft een enorme duckface. De mondhoeken van Eden staan verticaal naar beneden.

En claimden zowel Tori als Jack niet dat ze beide heel seksueel zijn, maar liggen al wekenlang naast elkaar zonder dat er iets gebeurd? Je zou dan toch bijna denken dat ze nog maagd zijn en er allebei nog niet aan toe zijn...
Alle reacties Link kopieren Quote
Eden heeft een ongeluk gehad waardoor ze veel littekens boven haar lip heeft. Daarna ook nog fillers gedaan. Iemand schreef op Reddit dat haar mond ondersteboven lijkt en nu kan ik dat niet meer niet zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
05-05-2024 21:31
Ze heeft een borstvergroting gehad. En ik geloof iets met oogleden. Maar volgens mij niet of nauwelijks fillers en botox. Ik vind haar er erg goed en naturel uitzien itt andere deelnemers.
LipFillers en haar tanden waren ook niet van haar, haar eigen woorden . Ze heeft alles alleen iets bescheidener gedaan dan de rest van de dames . Alhoewel haar borsten ook niet echt subtiel waren

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven