MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd

donderdag 17 april 2025 om 22:03
Pelle schreef: ↑17-04-2025 22:00Ook na de uitzending van vandaag vind ik Dennis ook nog steeds erg leuk. Hij is heel positief over Stefan, geeft veel complimenten. Ja, hij vist soms naar een complimentje terug. Maar Stefan zegt het ook minder, je weet toch dat ik je lief vind? Maar beiden zijn heel positief over elkaar en over de omgang met elkaar.
Ze vullen elkaar leuk aan en Stefan durft zich gewoon uit te spreken, ik vind dat ze een leuke dynamiek hebben.
Klopt! Ze vinden elkaar echt leuk!
vrijdag 18 april 2025 om 00:00
Vorig jaar had ik het helemaal te doen met de dames. Jantine die opscheept werd met spring-in-het-veld en 13 ambachten 12 ongelukken Jeppe. Suus die werd gekoppeld aan een werkloze man die erg in to zijn knuffel was. Kim aan 35-jarige die nog bij zijn moeder woonde. Jerney aan een man met 3 kinderen bij 2 eerdere vrouwen. Malou aan de lokale dorpsgek van een limburgs dorp.
vrijdag 18 april 2025 om 00:04
Ik heb precies hetzelfde. Ik moet afl. 8 en 9 nog kijken, maar Hinke is met haar Utrecht en communicatiestudie wat meer een pittig vrouw en hij is de vriendelijke helpdesk-medewerker die geen vlieg kwaad doet. Je gunt hem een leuke meid inderdaad, maar zelf zou ik er niet heel enthousiast van worden als ie in mijn huis zou zitten zeg maar.
vivark wijzigde dit bericht op 18-04-2025 08:38
1.28% gewijzigd
vrijdag 18 april 2025 om 01:30
Ik vind eigenlijk dat ze die gio nooit hadden mogen koppelen. Die man zit sociaal echt op zo’n ander niveau, hij kan er niets aan doen en er echt een vrouw die bij hem past. Maar dat is niet deze. En deze match is goedkoop effectbejag die niet past bij dit programma. Wel bij de Australische versie, maar daar weten mensen ook waar ze voor tekenen.
Ik vind dit qua programma maken echt niet oké qua keuze. Niet voor hem, niet voor haar.
Het enige dat ze gemeen hebben is dat ze willen dat mensen meer tijd nemen voor ze beslissen of het een match is of niet. En daarmee gijzelen ze hen beiden vanuit mijn perspectief.
Ik zou bijna niet meer willen kijken. Hun stukjes wil ik doorspoelen, maar dat wekt zo kut op mijn tv.
Ik vind dit qua programma maken echt niet oké qua keuze. Niet voor hem, niet voor haar.
Het enige dat ze gemeen hebben is dat ze willen dat mensen meer tijd nemen voor ze beslissen of het een match is of niet. En daarmee gijzelen ze hen beiden vanuit mijn perspectief.
Ik zou bijna niet meer willen kijken. Hun stukjes wil ik doorspoelen, maar dat wekt zo kut op mijn tv.
vrijdag 18 april 2025 om 07:21
Ik zie het zo anders dan meerdere hier! Dan ligt het toch aan mij denk ikPelle schreef: ↑17-04-2025 22:00Ook na de uitzending van vandaag vind ik Dennis ook nog steeds erg leuk. Hij is heel positief over Stefan, geeft veel complimenten. Ja, hij vist soms naar een complimentje terug. Maar Stefan zegt het ook minder, je weet toch dat ik je lief vind? Maar beiden zijn heel positief over elkaar en over de omgang met elkaar.
Ze vullen elkaar leuk aan en Stefan durft zich gewoon uit te spreken, ik vind dat ze een leuke dynamiek hebben.

Ik ben er van overtuigd dat dit niet goed blijft gaan. We gaan het zien.
vrijdag 18 april 2025 om 07:30
Of ze bij elkaar blijven, durf ik natuurlijk niet te zeggen op basis van een paar dagen.
Maar jij geeft aan dat je je vreselijk aan Dennis ergert. Waaraan dan precies?
Ik vind ze lief met elkaar omgaan. Ja Dennis zoekt wat meer de randjes op, maar twee Stefans wordt misschien ook wel weer saai.

vrijdag 18 april 2025 om 07:30
En inmiddels 4 kinderen bij 3 vrouwenVivark schreef: ↑18-04-2025 00:00Vorig jaar had ik het helemaal te doen met de dames. Jantine die opscheept werd met spring-in-het-veld en 13 ambachten 12 ongelukken Jeppe. Suus die werd gekoppeld aan een werkloze man die erg in to zijn knuffel was. Kim aan 35-jarige die nog bij zijn moeder woonde. Jerney aan een man met 3 kinderen bij 2 eerdere vrouwen. Malou aan de lokale dorpsgek van een limburgs dorp.

vrijdag 18 april 2025 om 07:32
Vivark schreef: ↑18-04-2025 00:04Ik heb precies hetzelfde. Ik moet afl. 8 en 9 nog kijken, maar Hinke is met haar Utrecht en communicatiestudie wat meer een pittig vrouw en hij is de vriendelijke helpdesk-medewerker die geen vlieg kwaad doet. Je gunt hem een leuke meid inderdaad, maar zelf zou ik er niet heel enthousiast van worden als ie in mijn huis zou rondbanjeren zeg maar.
Precies dit. Zij is veel te pittig voor hem. Levelen voor geen meter. En ja, hij is lief, maar eentje die je al snel in de friend-zone plaatst.
vrijdag 18 april 2025 om 07:33
Steeds die dubbelzinnig opmerkingen vind ik verschrikkelijk. Daarnaast vind ik hem vaak onaardig en komt hij nep bij me over. Ik heb het idee dat Dennis een een toneelstuk opvoert.Pelle schreef: ↑18-04-2025 07:30Of ze bij elkaar blijven, durf ik natuurlijk niet te zeggen op basis van een paar dagen.
Maar jij geeft aan dat je je vreselijk aan Dennis ergert. Waaraan dan precies?
Ik vind ze lief met elkaar omgaan. Ja Dennis zoekt wat meer de randjes op, maar twee Stefans wordt misschien ook wel weer saai.
Ik zie ook regelmatig irritatie bij Stephan.
vrijdag 18 april 2025 om 07:46
Hij maakt die dubbelzinnige opmerkingen al veel minder. En onaardig vind ik hem nooit doen. In ieder geval niet tegen Stefan. Hij maakt juist veel complimenten. Dat hij hem lief vindt en knap vindt wat hij doet. Stefan zegt in interviews juist ook dat het allemaal vanzelf gaat en hij zich erg op zijn gemak voelt. Dennis houdt gewoon van reuring en zoekt de grenzen wat meer op. Maar onaardig, zeker niet. Bij het zwembad vroeg hij ook aan Stefan “vind je dat vervelend?” (Weet niet meer waar het precies over ging) en toen zei Stefan: nee, dat vind ik niet vervelend.
Maar goed, jij mag vinden wat je vindt. Ik vind beide mannen leuk, los van elkaar en samen.

vrijdag 18 april 2025 om 08:15
Dennis onaardig? Volgens mij gaat dit over een ander (homo)koppel, want Stefan quote steeds voor de camera dat ie zo blij is met de match, dat ie zich veilig voelt en dat het inderdaad allemaal erg vanzelf gaat. Dennis geeft juist veel complimenten, ook over hoe Stefan de Eend bestuurde. Alleen is Dennis wat meer extravert, zoekt de randjes wat meer op, en Stefan een stuk rustiger en wat serieuzer. Ziet er juist uit alsof ze elkaar mooi aanvullen.

vrijdag 18 april 2025 om 12:17
Ik weet het niet. Ik heb goede hoop voor Dennis en Stefan. Ik weet niet hoe Dennis zn vorige relaties waren, maar als ie is gekwetst (misschien bedrogen?) is, is een lieverd als Stefan ook echt wel een verademing. En hij benoemd meerdere keren dat ie er echt blij mee is. Anders dan bv Eva en Bram, dat wordt naar mijn inziens niet meer dan vriendschappelijk. Ze wordt ongemakkelijk van z'n 'verliefde' blikken (volgens mij vielen die wel mee) en aan haar lichaamstaal is duidelijk te zien dat ze niet fysiek is aangetrokken, meer vriendschap. Ook Bram zei dat ie haar mooi vindt, maar ook aantrekkingskracht mist ofzo.
Heb wel goede hoop voor Mariska en Peter en Marcella en Bjorn.
Heb wel goede hoop voor Mariska en Peter en Marcella en Bjorn.
vrijdag 18 april 2025 om 12:32
Ik ben ook weer aan het kijken!
* Olof en Femke: gaat hem niet worden vanwege alle rode vlaggen die hier al genoemd zijn.
* Mariska en Peter: ja, die zie ik wel slagen. Er zit daar een mooie chemie en het zijn twee oprechte mensen die elkaar accepteren zoals ze zijn, met alle bagage die ze meenemen. Ik gun ze die liefde wel!
* Hinke en Gio: nee, die zitten op verschillende levels en dat gaat nooit matchen.
* Dennis en Stefan: zou kunnen dat dit slaagt, maar ook dat het niet slaagt. Beiden zijn wel heel verschillend als je kijkt naar extravert/introvert, serieus/over the top etc. Het zou elkaar goed aan kunnen vullen en ik gun het ze ook wel. De slaagkans zit hem voor mijn gevoel met name in of ze hun levensstijlen/overtuigingen bij elkaar kunnen brengen en houden.
* Eva en Bram: nee, die zitten in de friendzone en komen daar niet meer uit. Hij gaat haar uiteindelijk leuker vinden dan andersom en zij vindt het in haar onervarenheid met relaties allemaal veel te dichtbij komen. Gaat floppen.
* Marcella en Bjorn: dit zou wel wat kunnen worden als ze allebei wat losser worden en minder in hun hoofd zitten. Minder analyseren en gewoon doen, moves maken… verloopt nu nog wat stroefjes maar er is wel potentie.
* Svea en Joey: lijkt op het eerste gezicht een hele leuke match. Maar hardlopers zijn doodlopers zeggen ze ook wel eens… je weet het echter nooit. Zou leuk zijn om weer eens een succesje a la Rowan en Astleigh te hebben.
* Olof en Femke: gaat hem niet worden vanwege alle rode vlaggen die hier al genoemd zijn.
* Mariska en Peter: ja, die zie ik wel slagen. Er zit daar een mooie chemie en het zijn twee oprechte mensen die elkaar accepteren zoals ze zijn, met alle bagage die ze meenemen. Ik gun ze die liefde wel!
* Hinke en Gio: nee, die zitten op verschillende levels en dat gaat nooit matchen.
* Dennis en Stefan: zou kunnen dat dit slaagt, maar ook dat het niet slaagt. Beiden zijn wel heel verschillend als je kijkt naar extravert/introvert, serieus/over the top etc. Het zou elkaar goed aan kunnen vullen en ik gun het ze ook wel. De slaagkans zit hem voor mijn gevoel met name in of ze hun levensstijlen/overtuigingen bij elkaar kunnen brengen en houden.
* Eva en Bram: nee, die zitten in de friendzone en komen daar niet meer uit. Hij gaat haar uiteindelijk leuker vinden dan andersom en zij vindt het in haar onervarenheid met relaties allemaal veel te dichtbij komen. Gaat floppen.
* Marcella en Bjorn: dit zou wel wat kunnen worden als ze allebei wat losser worden en minder in hun hoofd zitten. Minder analyseren en gewoon doen, moves maken… verloopt nu nog wat stroefjes maar er is wel potentie.
* Svea en Joey: lijkt op het eerste gezicht een hele leuke match. Maar hardlopers zijn doodlopers zeggen ze ook wel eens… je weet het echter nooit. Zou leuk zijn om weer eens een succesje a la Rowan en Astleigh te hebben.
vrijdag 18 april 2025 om 13:04

vrijdag 18 april 2025 om 13:58
l2l89 schreef: ↑18-04-2025 12:32Ik ben ook weer aan het kijken!
Ik ben het eigenlijk met allemaal wel eens!
Alleen Eva en onervarenheid niet zo. Denk dat zij gewoon niet zo aangetrokken is tot Bram, niet meer en niet minder. Wel dat ze hem gewoon een leuke jongen vindt. En dan ben je pasgetrouwd en dan gaat je kersverse echtgenoot huilen om z'n verbroken relatie. Althans hoe erg die gekwetst is. Ok, gevoelige jongen en huilen mag, maar dat zegt wel iets. Heeft ie het wel verwerkt?
En Rowan en Astleigh.. het mooiste mafs koppel
vrijdag 18 april 2025 om 15:17
Ik vind Dennis en Stefan nog steeds erg leuk samen, al vraag ik me wel af of Stefan niet iets te saaiig is op den duur. Hoop van niet, want ik denk dat Dennis ooit enorm is gekwetst en alle vertrouwen in een leuke relatie is verloren. Zo is hij waarschijnlijk ook in dit ‘avontuur’ (
) gestapt, waardoor hij zo enorm in zijn hoofd zit. Denk zeker dat hij de beste intenties heeft, maar erg overrompeld is door een man als Stefan.
Vind het sowieso heel positief dat hij zo open is qua gevoel en emotie!
Vind het sowieso heel positief dat hij zo open is qua gevoel en emotie!
Live Life to the fullest

vrijdag 18 april 2025 om 16:41
Ik vind wel dat ze zich gedraagt als zijn begeleider.
De begeleider die vindt dat er meer in zit en dat dat er NU uit moet komen.
vrijdag 18 april 2025 om 16:47
Ze zegt dat ze heel snel denkt en praat. Hij niet, hij heeft tijd nodig. Hun karakters verander je niet meer. Ze moeten zelf erachter komen of dat een dealbreker is of niet.

vrijdag 18 april 2025 om 16:48
Vivamensje schreef: ↑18-04-2025 16:47Ze zegt dat ze heel snel denkt en praat. Hij niet, hij heeft tijd nodig. Hun karakters verander je niet meer. Ze moeten zelf erachter komen of dat een dealbreker is of niet.
Joh.
vrijdag 18 april 2025 om 20:33
[...]
Wat is die Peter geobsedeerd met eten, dat is toch niet normaal?!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-04-2025 07:26
Reden: Bashen
Reden: Bashen
13.74% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in