MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
donderdag 17 april 2025 om 01:39
Jaaa, ik zag weer een rode vlag! Femke zei met een grapje dat hij niet weer ruzie moest gaan maken met haar, ‘geen discussies in bed’. Lees ‘als er geen camera’s bij zijn ‘ . Geniepig mannetje is het. En dan is Femke zogenaamd de actrice die heel anders is met camera’s. Hij beschuldigt haar van wat hij zelf doet en probeert anderen van daar op zijn minst over aan het twijfelen te brengen.
donderdag 17 april 2025 om 06:42
Nogmaals: hoe komt zo'n man door de screening van het programma? Als de experts hem wel hebben kunnen doorgronden, dan is het echt een schande dat ze Femke met hem hebben opgescheept. Maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n hoge pet op van die experts, misschien zijn ze er echt wel van overtuigd dat dit een leuke man is.rafaella schreef: ↑17-04-2025 01:39Jaaa, ik zag weer een rode vlag! Femke zei met een grapje dat hij niet weer ruzie moest gaan maken met haar, ‘geen discussies in bed’. Lees ‘als er geen camera’s bij zijn ‘ . Geniepig mannetje is het. En dan is Femke zogenaamd de actrice die heel anders is met camera’s. Hij beschuldigt haar van wat hij zelf doet en probeert anderen van daar op zijn minst over aan het twijfelen te brengen.
lievemona wijzigde dit bericht op 17-04-2025 07:48
0.13% gewijzigd
donderdag 17 april 2025 om 07:20
Volgens hemzelf had hij “onwijs goeie gesprekken “ met Eveline die blonde sexuologe en had het met haar wel wat kunnen worden al was zij niet getrouwd 
Maar goed; ik vind het ook raar en helemaal niet leuk voor Femke.
Toch vind ik het ook fascinerend hoe zo’n dynamiek blijkbaar werkt. In het begin vond zij hem volgens mij helemaal niks. Zelfs zijn Engels was niet goed. Hij doet een paar keer heel lullig en maakt haar zelfs aan het huilen en in plaats van gillend wegrennen, lijkt zij alleen maar meer moeite voor hem te gaan doen.
Maar goed; ik vind het ook raar en helemaal niet leuk voor Femke.
Toch vind ik het ook fascinerend hoe zo’n dynamiek blijkbaar werkt. In het begin vond zij hem volgens mij helemaal niks. Zelfs zijn Engels was niet goed. Hij doet een paar keer heel lullig en maakt haar zelfs aan het huilen en in plaats van gillend wegrennen, lijkt zij alleen maar meer moeite voor hem te gaan doen.
donderdag 17 april 2025 om 11:38
donderdag 17 april 2025 om 12:00
Ja ik vind het eigenlijk zielig voor Hinke en Giovanni. Er zit niet zoveel in die jongen lijkt het wel, maar hij komt bij haar ook niet op zijn best uit. Toen zij er nog niet was, leek hij leuker. Ze zouden gewoon meer activiteiten moeten ondernemen. Als in echt ergens mee bezig zijn, wat niet praten en alcohol drinken is
donderdag 17 april 2025 om 13:46
donderdag 17 april 2025 om 16:16
donderdag 17 april 2025 om 16:34
donderdag 17 april 2025 om 16:34
Joey en Svea zijn toch wel aan elkaar gewaagd?
donderdag 17 april 2025 om 16:36
Ja, ik vind Dennis nog steeds leuk. Ik heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar gisteren was het toch allemaal positief tussen hen?Sabine schreef: ↑17-04-2025 16:34Ik irriteer me dood aan Dennis!
Wat een naar mannetje.
Iemand die hem nog leuk vindt?
Stephan is zo'n leuke vent. Die gun ik echt iemand beters.
Voor Femke heb ik heel veel respect. Zij doet echt haar best terwijl Olof een rode vlag is. Femke weet allang dat dit hem niet gaat worden.
donderdag 17 april 2025 om 16:47
Ik krijg zo de kriebels van die man. Gisteren ging het inderdaad nog wel hem. Vandaag daarentegen is het weer een heel ander verhaal.
donderdag 17 april 2025 om 17:30
Waarom dan precies? Ik vind die twee lekker natuurlijk in de omgang. Het zijn hele verschillende types, maar ze spreken zich heel goed uit. Dennis is veel gemakkelijker en Stefan nogal serieus. Je ziet die tegenstelling gewoon erg goed, maar ik vind niet dat Dennis iets verkeerd doet.
Vind Peter en Mariska ook heel leuk samen. Hopelijk wordt dat iets.
Eva en Bram waren volgens mij een beetje tipsy haha. Denk dat er hij hen niks ontstaat. Ze vindt hem denk ik niet aantrekkelijk.
donderdag 17 april 2025 om 17:35
Vreselijk idd. Ze kan echt geen normale vragen stellen. Vind je autorijden mannelijk? Wtf. Hoezo steeds zo de diepte in. Dan weer uitvragen over het soort vakantie. Halve evaluatie. Gewoon even lekker chill en go with the flow heeft ze niet in haar woordenboek. Ze steeds aan het analyseren en controleren. Ze heeft tegengas nodig en dat geeft hij niet.Knabbeltje schreef: ↑17-04-2025 11:29Wat erger ik me aan Hinke. Mens, hou nou eens gewoon even je mond! Je hoeft echt niet de hele tijd te praten. Arme jongen.
donderdag 17 april 2025 om 18:36
Ik vind Dennis ook leuk ! En ze hebben het samen ook gezellig . Aanname maar ik denk dat Dennis teleurgesteld is in eerdere relaties en daardoor heel erg de bevestiging zoekt , krijg niet de indruk dat Stefan het als vervelend ervaart .
donderdag 17 april 2025 om 18:44
Maar met "even chill en go with the flow" gebeurt er toch gewoon helemaal niets? Zij is ook met een onbekende getrouwd die ze wil leren kennen hè, ze is niet zijn begeleider die hem moet ontzien.zwembad84 schreef: ↑17-04-2025 17:35Vreselijk idd. Ze kan echt geen normale vragen stellen. Vind je autorijden mannelijk? Wtf. Hoezo steeds zo de diepte in. Dan weer uitvragen over het soort vakantie. Halve evaluatie. Gewoon even lekker chill en go with the flow heeft ze niet in haar woordenboek. Ze steeds aan het analyseren en controleren. Ze heeft tegengas nodig en dat geeft hij niet.
donderdag 17 april 2025 om 18:47
donderdag 17 april 2025 om 19:01
Ze geeft hem die kans ook niet. Natuurlijk veranderd Gio niet ineens in een daadkrachtige man. Uiteindelijk is dit gewoon geen match.
donderdag 17 april 2025 om 19:13
Dit denk ik ook en Stefan lijkt het goed aan te kunnen allemaal en zegt ook wat hij denkt/vindt. Dennis zei eerder toch ook iets over dat hij nog nooit een lieve jongen als partner heeft gehad. Dat is best erg eigenlijk.Yildizlar2 schreef: ↑17-04-2025 18:36Ik vind Dennis ook leuk ! En ze hebben het samen ook gezellig . Aanname maar ik denk dat Dennis teleurgesteld is in eerdere relaties en daardoor heel erg de bevestiging zoekt , krijg niet de indruk dat Stefan het als vervelend ervaart .
donderdag 17 april 2025 om 20:17
Eva vindt Bram niet leuk. Ze verzint allemaal smoesjes over tijd nodig hebben, maar daar komt het gewoon op neer. Als ze had gedacht dat het iets kon worden, had ze heus niet zo willen benadrukken dat het nog alleen vriendschap is voor haar en had ze zich niet gestoord aan de "verliefde" blikken van Bram.
Kijk naar Peter en Mariska. Hoe onverwacht ook, maar daar is gewoon chemie.
donderdag 17 april 2025 om 21:36
Ja ik denk het ook. Dat spastisch vasthouden aan “we moeten alleen maar vrienden zijn” is een teken aan de wand. Of ze is een hele erge controlfreak, dat kan ook.LieveMona schreef: ↑17-04-2025 20:17Eva vindt Bram niet leuk. Ze verzint allemaal smoesjes over tijd nodig hebben, maar daar komt het gewoon op neer. Als ze had gedacht dat het iets kon worden, had ze heus niet zo willen benadrukken dat het nog alleen vriendschap is voor haar en had ze zich niet gestoord aan de "verliefde" blikken van Bram.
donderdag 17 april 2025 om 21:40
donderdag 17 april 2025 om 22:00
Ook na de uitzending van vandaag vind ik Dennis ook nog steeds erg leuk. Hij is heel positief over Stefan, geeft veel complimenten. Ja, hij vist soms naar een complimentje terug. Maar Stefan zegt het ook minder, je weet toch dat ik je lief vind? Maar beiden zijn heel positief over elkaar en over de omgang met elkaar.Yildizlar2 schreef: ↑17-04-2025 18:36Ik vind Dennis ook leuk ! En ze hebben het samen ook gezellig . Aanname maar ik denk dat Dennis teleurgesteld is in eerdere relaties en daardoor heel erg de bevestiging zoekt , krijg niet de indruk dat Stefan het als vervelend ervaart .
Ze vullen elkaar leuk aan en Stefan durft zich gewoon uit te spreken, ik vind dat ze een leuke dynamiek hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in