Entertainment alle pijlers

MAFS seizoen 10 Videoland

07-04-2025 18:47 763 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.

De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
emanina schreef:
16-04-2025 13:29
Nou, ik vind haar communicatief niet per se sterk. Ze voelt in ieder geval niet aan dat het te veel en irritant is.

Vergeet niet dat ze door montage hoogstwaarschijnlijk ook op een bepaalde manier wordt neergezet 😉
rafaella schreef:
16-04-2025 12:57
Ja dat viel mij ook al op. Het is al 2 jaar uit en hij moet er nu nog meteen om huilen als hij het erover heeft.
En verder: die Olof, hahaha wat een verschrikking is die man! Mijn narcisme alarm gaat keihard af 😂 Eerst moet hij tot 3 x toe andere dames onder de neus van Femke wrijven: haar vriendin(!!), de coach(!!! Hahaha “als zij niet getrouwd was, dan zou het zeker wat kunnen worden” zijn woorden) en nog een foto op zijn telefoon van een anonieme dame die wel met hem uit zou willen. Dan blijkt als Femke dit verhaal heeft vertelt zoals het is gegaan, begint hij boos te doen, want nu is zijn goede naam naar de haaien 😂😂😂 Hij had liever stiekem haar onzeker gemaakt, maar staat nu zelf voor lul met zijn belachelijke verhaaltjes. Zij is dan zogenaamd ‘niet chic’. Nou, het is mijn optiek vooral niet chic dat hij zulke achterlijke dingen tegen haar zegt en dat weet hij, anders baalt hij niet zo dat ze het niet geheim heeft gehouden.
Ik weet ook zeker dat het nu het tweede incident, precies zo is gegaan zoals Femke vertelde, dat hij opeens uit het niets zegt dat zij een goede actrice is. Die geile beer is kwaad dat het huwelijk nog niet is geconsumeerd, maar nu is hij voorbereid en probeert haar in een kwaad daglicht te stellen door te zeggen dat zij heel anders doet en opeens uit het niks ‘haar ogen vuur spuwen’. Misselijk mannetje. Moet perse de upperdog zijn en kan het niet uitstaan dat hij nu gewoon door de mand valt.
Ja en als je nog niet weet wat de term gaslighten precies inhoudt is jouw omschrijving een hele goede.

Zo werkt dat dus.

Het zijn meesters in het omdraaien zodat zij er altijd als slachtoffer uit komen.
Pelle schreef:
16-04-2025 07:22
Dat hoeft niet. Mijn dochter heeft ook een Scandinavische naam, maar geen Scandinavische roots.
En ik ken ook mensen met een Franse voornaam zonder Frans te zijn. Giovanni hoeft ook niet per se Italiaanse roots te hebben.
Daar heb je een punt.

Maar ik vind haar en haar zus wel iets Scandinavisch hebben.
Kitty30plus schreef:
16-04-2025 13:36
Vergeet niet dat ze door montage hoogstwaarschijnlijk ook op een bepaalde manier wordt neergezet 😉
Natuurlijk, maar het heeft weinig zin om te speculeren wat er achter de schermen gebeurt. Ik zie haar vragen stellen en hem door haar vragen met de seconde ongemakkelijker worden. Zo gaat ze het niet uit hem krijgen.
Geen motto
Kitty30plus schreef:
16-04-2025 07:46
Ik begrijp Hinke wel. Zij is communicatieadviseur (net als ik) en ik was ook altijd zo op dates...
Dus (slimme) vragen en gesprekken sturen. Altijd aanvoelen hoe de sfeer is, tussen de regels door lezen en soms iets té bewust bezig zijn met hoe het gesprek verloopt.
Niet per se om de ander te doorgronden, maar omdat het er gewoon in zit.

Vak-deformatie, zullen we maar zeggen. 🙈
Nou dan moet ze toch maar eens werk en privé gescheiden gaan houden want nu is het net een kruisverhoor.
Arme Gio !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Is iemand het kapsel van de stiefvader van Joey opgevallen?
Geen motto
Ik*ben*ik schreef:
16-04-2025 13:48
Nou dan moet ze toch maar eens werk en privé gescheiden gaan houden want nu is het net een kruisverhoor.
Arme Gio !
Je kunt evengoed zeggen: Arme Hinke. Deze mensen zijn geen match. Die levelen niet! Gio is het type goedzak en Hinke is filosofisch. Hij houdt van de Toppers en zij van Vrienden van Amstel Life. Hij van shoarma en zij van gamba’s. Hij is van weinig woorden, zij van veel. Een grotere mismatch heb ik in dit programma niet eerder gezien.
emanina schreef:
16-04-2025 13:59
🤣🤣🤣🤣🤣
emanina schreef:
16-04-2025 13:59
Hahaha meteen!! 🤣🤣🤣
Pelle schreef:
16-04-2025 11:42
Dat kan. Bij sommigen staat hij er op en bij anderen niet.
Bij mij nu nog steeds niet.
Bij mij ook nog steeds niet
Abby schreef:
16-04-2025 13:43
Ja en als je nog niet weet wat de term gaslighten precies inhoudt is jouw omschrijving een hele goede.

Zo werkt dat dus.

Het zijn meesters in het omdraaien zodat zij er altijd als slachtoffer uit komen.
https://www.narq.nl/artikelen/married-a ... red-flags/

Hij vertoont nog meer kenmerken. Grappig om te zien.
Pelle schreef:
16-04-2025 11:42
Dat kan. Bij sommigen staat hij er op en bij anderen niet.
Bij mij zag ik hem er op tv nog niet op staan en op mijn telefoon wel. Ook bijzonder.
Ik heb de app gewist en daarna weer geopend, en daarna de app bijgewerkt, maar nog steeds niks.
Vivamensje schreef:
16-04-2025 16:59
Ik heb de app gewist en daarna weer geopend, en daarna de app bijgewerkt, maar nog steeds niks.
Wat vreemd dat de aflevering er bij de een wel op staat en bij de ander niet. Dat zou toch bij iedereen hetzelfde moeten zijn?
Hij staat niet in de app op mijn ipad, maar wel in die op de tv.
We’re all mad here
Vivamensje schreef:
16-04-2025 16:59
Ik heb de aflevering van gisteren geopend, “doorgespoeld” naar het einde en toen begon de aflevering van vandaag.
Zal wel een storing zijn, niet handig.
Dit was op de app van mijn telefoon.
Urbanmom schreef:
16-04-2025 15:59

On point!
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Urbanmom schreef:
16-04-2025 15:59

😂😂😂 Geweldige analyse. Wat een foute, nare man
nienkejj schreef:
16-04-2025 18:47
Ik heb de aflevering van gisteren geopend, “doorgespoeld” naar het einde en toen begon de aflevering van vandaag.
Zal wel een storing zijn, niet handig.
Dit was op de app van mijn telefoon.
Nu staat hij er inmiddels bij mij wel op.

Maar vanmiddag niet op mijn iPad en niet op de tv. iPad opnieuw opgestart, van account gewisseld.
Op de tv ook niet. Ook aflevering 7 geopend en doorgespoeld en niks.
Dat dansje van Femke en Olof was het wachten wel waard haha
Quinnepin schreef:
16-04-2025 19:07
On point!
100 punten!
Vraagt die Olof nou serieus. Zou jij het op mij kunnen . Echt :mrgreen:
Mariska ; hij heeft nou eenmaal een buikje..

Een buikje?!

Ik zie een skippybal.
Ach, Dennis en Stefan zijn cute samen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven