MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
woensdag 7 mei 2025 om 11:12
Ja, echt wel een bizarre denkwijze.A-ha schreef: ↑07-05-2025 11:03Ik snap er ook niets van.
'Ik wil niet meer met je getrouwd zijn maar verwacht wel dat je er voor me bent.'
![]()
En dan op de bank zeggen dat hij dat verwachtte omdat ze bij het aangaan van het huwelijk een belofte hebben gedaan.
Maar Dennis, die heb je door jouw mededeling toch juist teniet gedaan? Wanneer mag je dan het contact verbreken?
En zelfs nadat de experts hem dat ook teruggaven zag hij het nog steeds niet.
Don’t grow up, it’s a trap
woensdag 7 mei 2025 om 11:14
woensdag 7 mei 2025 om 11:39
woensdag 7 mei 2025 om 11:47
Het leek alsof die ouders daar nog maar net woonden, zo leeg en kaal. Ik hou daar niet zo van.Miss-Pippi schreef: ↑07-05-2025 11:05Ik vond het huis van Stefan mooi.
En het huis van de ouders van Joey.
woensdag 7 mei 2025 om 12:49
Tja, etiketjes zijn niet eens nodig. Hij is geen prettige persoonlijkheid en neemt anderen daarin mee. Stefan dodged a bullet zo te zeggen. Leuke gozer, die vindt hopelijk iemand die hem respecteert en op waarde schat.
woensdag 7 mei 2025 om 13:01
Dat laatste dus. Ik heb haar alleen maar zien afgeven op Bjorn. Hij toonde geen initiatief, hij ging de diepte niet in met gesprekken. Maar Wat heeft zij er zelf eigenlijk aan gedaan om het te laten slagen? Heel weinig naar mijn idee. Bovendien vond ik het erg onaardig om hem zo af te kraken, want ze wist vanaf moment 1 al dat het niets zou gaan worden, dus wat Bjorn ook gedaan had, volgens mij had het niets uitgemaakt.
woensdag 7 mei 2025 om 13:05
Precies. Ze vond hem niet aantrekkelijk/ leuk/ fout genoeg, maar blijft doen alsof HIJ iets had kunnen doen om haar voor zich te winnen. Dat is gewoon zielig en niet eerlijk.Prikkels schreef: ↑07-05-2025 13:01Dat laatste dus. Ik heb haar alleen maar zien afgeven op Bjorn. Hij toonde geen initiatief, hij ging de diepte niet in met gesprekken. Maar Wat heeft zij er zelf eigenlijk aan gedaan om het te laten slagen? Heel weinig naar mijn idee. Bovendien vond ik het erg onaardig om hem zo af te kraken, want ze wist vanaf moment 1 al dat het niets zou gaan worden, dus wat Bjorn ook gedaan had, volgens mij had het niets uitgemaakt.
woensdag 7 mei 2025 om 13:07
Als ik me niet vergis kwam dit voorbij in de stories van een van de juicechannels. Reality FBI geloof ik.
woensdag 7 mei 2025 om 13:08
Ik vond dit: https://www.ditjesendatjes.nl/bekenden ... n-narcist
woensdag 7 mei 2025 om 13:41
Wat mij betreft een applaus voor Bjorn: hij heeft een hele mooie brief gemaakt vind ik.
Het moest allemaal wat snel gaan; dat daten dus de 30 en 35. Ik denk dat als hij rustig een meisje uit zijn buurt leert kennen, zonder camera, zonder druk, dat hij wel gaat vinden wat hij zoekt.
Ik denk Marcella ook wel heeft geleerd en leert van het terugzien van de beelden nu. Haar lichaamstaal sprak bij samenwonen vaak al boekdelen. In het vervolg durft ze wel eerder te zeggen dat het ze niet voelt en niet meer gaat voelen.
Het moest allemaal wat snel gaan; dat daten dus de 30 en 35. Ik denk dat als hij rustig een meisje uit zijn buurt leert kennen, zonder camera, zonder druk, dat hij wel gaat vinden wat hij zoekt.
Ik denk Marcella ook wel heeft geleerd en leert van het terugzien van de beelden nu. Haar lichaamstaal sprak bij samenwonen vaak al boekdelen. In het vervolg durft ze wel eerder te zeggen dat het ze niet voelt en niet meer gaat voelen.
woensdag 7 mei 2025 om 14:09
Dat soort dingen vind ik dan weer laag. Ik vind Dennis bijzonder gedrag hebben. Maar we kennen hem verder niet en waar dat uit voorkomt. Dan via de media zo over hem spuien vind ik nogal kinderachtig. En de term narcist wordt echt wel heel snel op mensen geplakt tegenwoordig.
Dat verdient Dennis nou ook weer niet.
woensdag 7 mei 2025 om 14:32
woensdag 7 mei 2025 om 15:22
Gisteren was er een compilatie over hun huwelijk bij het omhelzen op de trouwdag zag je al een ontwijkende blik bij haar . Al had hij gewild er was geen contact mogelijk . Ze keek hem nooit aan . Medelijden met Björn die verdient beter .Prikkels schreef: ↑07-05-2025 13:01Dat laatste dus. Ik heb haar alleen maar zien afgeven op Bjorn. Hij toonde geen initiatief, hij ging de diepte niet in met gesprekken. Maar Wat heeft zij er zelf eigenlijk aan gedaan om het te laten slagen? Heel weinig naar mijn idee. Bovendien vond ik het erg onaardig om hem zo af te kraken, want ze wist vanaf moment 1 al dat het niets zou gaan worden, dus wat Bjorn ook gedaan had, volgens mij had het niets uitgemaakt.
woensdag 7 mei 2025 om 15:47
Ik vind Marcella ook bijzonder weinig zelfreflectie tonen, want inderdaad was ze al heel snel afgehaakt, maar alle lovende woorden over Bjorn begrijp ik nu ook weer niet zo.
Zijn moeder vouwt zijn onderbroeken en ruimt zijn huis op, en op date gaat ie frisbeeën. Het is echt nog een jongetje, daar wordt toch geen vrouw van onze leeftijd blij van? Ik snap dus wel dat ze echt geen match ziet, alleen moet ze niet zo zeuren over het initiatief dat ze zelf ook absoluut niet nam.
Zijn moeder vouwt zijn onderbroeken en ruimt zijn huis op, en op date gaat ie frisbeeën. Het is echt nog een jongetje, daar wordt toch geen vrouw van onze leeftijd blij van? Ik snap dus wel dat ze echt geen match ziet, alleen moet ze niet zo zeuren over het initiatief dat ze zelf ook absoluut niet nam.
woensdag 7 mei 2025 om 15:53
Miss-Pippi schreef: ↑01-05-2025 14:57Mariska en Peter zullen na dat weekend wel doodop zijn geweest, puur van al het drama tussen de anderen. Dat je thuis tegen elkaar zegt: wat wás dit allemaal?! En wat hebben wij het toch goed en fijn….
Dat gevoel heb ik hier thuis op de bank al

Ik vind het koppelsweekend echt vergif voor ieder stel. Dat gekonkel, kliekjes vorming en die eeuwige hot tub: die nu ook nog tot een soort drama leidde..... waarom? Zowel Svea als Dennis trokken al die negativiteit heel slecht en het gaat dan ook zijn weerslag hebben op je eigen relatie.
Ik vind Olof echt eng en gestoord, zoals hij dan voor de camera staat te briesen over hoe onrechtvaardig hij weer behandeld is. En dan een heel gesprek met de experts aanvragen omdat hij gehoord heeft dat Femke iets gezegd zou hebben.
Die twee hadden al lang het bijltje er bij neer moeten gooien..... ik vind het echt pijnlijk in dit programma hoe lang ze het moeten blijven proberen van die experts. Maar goed, Femke zei toch iets dat hij in een tv programma wilde ofzo? Volgens mij denkt hij gewoon dat deze deelname een stap richting een TV carriere is.
Zelfs bij Eva en Bram, zie je die experts maar blijven zalven en zeggen waar het allemaal aan ligt dat het niet klikt of niet werkt. En als ze nou dít hadden gedaan, dán was het........ nee, lieve mensen: als de klik er niet is, dan is hij er niet. Dan kan je mensen op lach-kamp sturen, ze samen 3 dagen in een kamer opsluiten of ze aan eeuwige gesprekstherapie onderwerpen, maar dan zit het er gewoon niet in. Klaar. Heel simpel.
Ik vind het slecht dat dat in MAFS niet wat eerder geaccepteerd wordt, maar goed....ze moeten ook afleveringen vullen natuurlijk.
Dat Hinke niet al lang bij Gio opgestapt is snap ik ook echt niet.
Die relatie is totaal niet gelijkwaardig. Gio is een soort grote kleuter die praktisch nog bij zijn ouders woont, niet weet hoe hij een gesprek moet voeren op een volwassen manier en zelfs niet snapt hoe een supermarkt werkt.
Ik vind dat Hinke wel erg weinig voor zichzelf opkomt in deze....ze laat alles maar over zich heen komen en gaat er met een brede glimlach in, maar kom op: dit is toch voor geen enkele vrouw aantrekkelijk??? Ook hier hadden die experts zo;n vrouw als zij nooit aan iemand als Gio moeten koppelen. Dat zijn moeder zijn brood elke dag smeert zou voor mij echt de druppel geweest zijn.
Ik vind het echt tenenkrommend om te zien hoe ze dan heel trots elke keer beginnen over "Kijk eens hoe die jongen gegroeid is!!! En dat komt door Hinke". Ze is zijn moeder toch niet??
woensdag 7 mei 2025 om 16:16
Dat denk ik ook. Hij wilde dat Stefan aan zijn been ging hangen.
woensdag 7 mei 2025 om 16:58
Een narcist vindt nooit dat hij/zij het probleem is.Miss-Pippi schreef: ↑07-05-2025 10:09Jeetje, ik zie echt geen zelfreflectie bij Dennis in dat eindgesprek. Wat erg, en dat op die leeftijd.
En er is dus ook geen sprake van zelfreflectie maar als het nodig is kunnen ze dat wel faken.
Het is nooit oprecht.. en precies daarom gebruikt Dennis dat woord ook zo graag en vaak!
woensdag 7 mei 2025 om 17:00
Dat is gespeelde zelfreflectie.Koffieleut123 schreef: ↑07-05-2025 10:16Eens! Ik vind op zich wel dat Dennis enige zelfreflectie liet zien in zijn brief maar inderdaad, Stefan verdient beter.
Aangeleerd om te laten lijken dat er nog iets van empathie zit.
Maar helaas zal hij alleen empathie voor zichzelf voelen.
woensdag 7 mei 2025 om 17:09
Ik denk niet dat Dennis per se een narcist is hoor
Ik ken een echte, en geloof me dat is wel andere koek. Iedereen lijkt tegenwoordig wel het label narcist geplakt te krijgen als hij/zij zich wat egoistisch opstelt
woensdag 7 mei 2025 om 17:21
woensdag 7 mei 2025 om 17:33
Hij is geen narcist. Mensen moeten echt eens stoppen met het plakken van labels waar ze overduidelijk totaal geen verstand van hebben.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in