MAFS seizoen 10 Videoland
maandag 7 april 2025 om 18:47
8 april, begint MAFS Nederland weer. Er worden 7 koppels gevolgd.
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
Benieuwd of er beter gematcht is nu er een nieuwe coach is, en ik begreep dat ze nu ook kijken naar aantrekkingskracht.
Ik ga het weer volgen!
Iedere dinsdag, woensdag en donderdag om 20:30 op RTL 4 en een week vooruit kijken via Videoland.
Berichten voorlopig graag beperken tot wat we tot dan op Videoland hebben kunnen bekijken. Kijk je gelijk om middernacht, plaats gerust wat je gezien hebt, iedereen kijkt toch op een ander moment.
De koppels zijn:
Femke en Olof
Mariska en Peter
Dennis en Stefan
Eva en Bram
Hinke en Gio
Marcella en Bjorn
Svea en Joey
nienkejj wijzigde dit bericht op 15-04-2025 17:41
55.16% gewijzigd
woensdag 16 april 2025 om 07:22
Dat hoeft niet. Mijn dochter heeft ook een Scandinavische naam, maar geen Scandinavische roots.
En ik ken ook mensen met een Franse voornaam zonder Frans te zijn. Giovanni hoeft ook niet per se Italiaanse roots te hebben.
woensdag 16 april 2025 om 07:46
Ik begrijp Hinke wel. Zij is communicatieadviseur (net als ik) en ik was ook altijd zo op dates...
Dus (slimme) vragen en gesprekken sturen. Altijd aanvoelen hoe de sfeer is, tussen de regels door lezen en soms iets té bewust bezig zijn met hoe het gesprek verloopt.
Niet per se om de ander te doorgronden, maar omdat het er gewoon in zit.
Vak-deformatie, zullen we maar zeggen.
Dus (slimme) vragen en gesprekken sturen. Altijd aanvoelen hoe de sfeer is, tussen de regels door lezen en soms iets té bewust bezig zijn met hoe het gesprek verloopt.
Vak-deformatie, zullen we maar zeggen.
woensdag 16 april 2025 om 07:58
Ik zie hem niet
woensdag 16 april 2025 om 08:22
Haar zus heet Kirsten zag ik dus ik bespeur een thema maar hoeft inderdaad niet zo te zijn dat iemand Zweeds is, al heeft ze inderdaad een Scandinavisch uiterlijk ja
woensdag 16 april 2025 om 09:46
Onder het thuiswerken even voor je gekeken maar hier staat de aflevering er wel op. Nu ga ik weer verder werken. Ik kijk vanavond.mienbillekesjeuken schreef: ↑16-04-2025 09:42Volgens mij zou aflevering 8 er nu moeten opstaan? Zie alvast niks. Bummer start van de dag zo vlak voor mijn latere werkshift. #firstworldproblems.
woensdag 16 april 2025 om 11:42
Dat kan. Bij sommigen staat hij er op en bij anderen niet.
woensdag 16 april 2025 om 12:57
Ja dat viel mij ook al op. Het is al 2 jaar uit en hij moet er nu nog meteen om huilen als hij het erover heeft.
En verder: die Olof, hahaha wat een verschrikking is die man! Mijn narcisme alarm gaat keihard af
Ik weet ook zeker dat het nu het tweede incident, precies zo is gegaan zoals Femke vertelde, dat hij opeens uit het niets zegt dat zij een goede actrice is. Die geile beer is kwaad dat het huwelijk nog niet is geconsumeerd, maar nu is hij voorbereid en probeert haar in een kwaad daglicht te stellen door te zeggen dat zij heel anders doet en opeens uit het niks ‘haar ogen vuur spuwen’. Misselijk mannetje. Moet perse de upperdog zijn en kan het niet uitstaan dat hij nu gewoon door de mand valt.
rafaella wijzigde dit bericht op 16-04-2025 13:11
6.65% gewijzigd
woensdag 16 april 2025 om 12:59
Ja heel zielig voor die jongen. Ik vind haar ook een beetje stijf in de omgang. Ga gewoon wat leuks doen ipv die gesprekken in interview stijl. En dan ook nog vragen; wat zou jij nu van mij willen weten? Ik ben sociaal gemakkelijk in de omgang, maar van zo’n vraag zou ik ook echt even dichtslaan
woensdag 16 april 2025 om 13:17
Nou dit, echt vreselijk toch? Dit soort gesprekken met iemand die je amper kent?rafaella schreef: ↑16-04-2025 12:59Ja heel zielig voor die jongen. Ik vind haar ook een beetje stijf in de omgang. Ga gewoon wat leuks doen ipv die gesprekken in interview stijl. En dan ook nog vragen; wat zou jij nu van mij willen weten? Ik ben sociaal gemakkelijk in de omgang, maar van zo’n vraag zou ik ook echt even dichtslaan
woensdag 16 april 2025 om 13:29
Nou, ik vind haar communicatief niet per se sterk. Ze voelt in ieder geval niet aan dat het te veel en irritant is.Kitty30plus schreef: ↑16-04-2025 07:46Ik begrijp Hinke wel. Zij is communicatieadviseur (net als ik) en ik was ook altijd zo op dates...
Vak-deformatie, zullen we maar zeggen.![]()
Geen motto

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in