Entertainment alle pijlers

Marcel & Gijs

06-06-2023 11:57 169 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie de eerste aflevering gezien, gisteravond?
Wat vonden jullie ervan?

Ik vind het lastig.
Ik ben best wel ‘fan’ van Marcel van Roosmalen. Hou van zijn gortdroge manier van doen, zijn sarcasme. Met Gijs heb ik meer moeite. Ik vind zijn manier van praten (zwaar bekakt en een soort van zalvend) niet om aan te horen, maar toch komt hij af en toe best gevat uit de hoek. De podcast ‘Weer een dag’ die ze samen hebben luister ik niet meer, omdat Gijs alleen maar zwaar hyperventilerend in een stuip ligt om alles wat Marcel zegt.
Hun andere programma ‘Media inside’ vind ik altijd wel leuk, al ligt het er wel aan wie de gasten zijn.

Maar goed, deze talkshow dus.
Jan Slagter vond ik best oké gisteren.
Verder vond ik het soms grappig, maar ook wat saai.

Jullie?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ze er nog even in moeten komen. Ik vind ze wel leuk in de podcast en vond media inside erg leuk! Maar ik denk dat ze meer inhoud moeten laten zien en niet alleen moeten vertrouwen op hun 'trucje' en hun 'chemie'.

Ik vond de uitzending gisteren best leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond er niks aan!
Die stem van Gijs kan ik niet horen en Marcel vind ik zó negatief en somber.
Het was gewoon saai
Eerste en tegelijk laatste keer voor mij
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was het vergeten en zag alleen de laatste 2 minuten! :O

Terugkijken wordt ellende met reclames niet kunnen doorspoelen.

Hun podcast luister ik ook niet meer, te langdradig met Marcel die steeds iemand probeert na te doen en Gijs hinnikend ernaast idd. Maar van Media Inside ben ik fan. Ik ga dit dus zeker proberen te kijken.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar leuk dat Jan Slagter er was!! :hyper:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Hun podcast Weer een dag vond ik lang erg plezant, maar de laatste tijd is het voor Marcel een gimmick om stemmetjes te doen waardoor Gijs hyperventilerend en hoestend de rest van de uitzending vult. Dus was een beetje bang dat ze dit ook in de uitzending zouden doen. Of dat ze als hoofdgast de moeder van Gijs zouden uitnodigen. Of zijn vrouw. Of Teun.

Of iemand doodslaan met Totaal I. Of II.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het leuk. Luister ook graag naar de podcast van die twee, dus was wel erg benieuwd naar deze uitzending. Lijkt me ook wat om de twee te combineren, elke dag tv uitzending en dan ‘s morgens de podcast. Kan me niet voorstellen dat ze dit volhouden, maar mss hebben ze vakantie van de podcast ingepland.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
06-06-2023 16:10
Ik vond het leuk. Luister ook graag naar de podcast van die twee

Maar vind jij dat lachen van Gijs dan niet ontzettend storend en overdreven?
Ik luisterde de podcast in het begin ook, maar door dat lachen ben ik afgehaakt.
Het is gewoon TE. Ja, Marcel is vaak grappig (vind ik), maar om er nu elke keer hélemaal om in een stuip te gaan.

In zijn podcast met Teun doet Gijs dat ook niet. Daar lacht hij gewoon normaal om dingen.
Die podcast vind ik dus wel heel goed te pruimen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geniet wel echt van Marcel hoor, hij heeft iets schalks.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Onverwachts bezoek, weer niet kunnen kijken grrr. Heb hem nu op standaard opnemen staan. Wel eerste stuk van gister kunnen terugkijken. Leuk!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het vanavond leuk.
Het stuk over voetbal boeide me niet, maar verder keek het lekker weg hoor.
Marcel die gewoon maar kapt met voorlezen, omdat Heleen erdoorheen zit te wauwelen, heerlijk :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
06-06-2023 18:56
Maar vind jij dat lachen van Gijs dan niet ontzettend storend en overdreven?
Ik luisterde de podcast in het begin ook, maar door dat lachen ben ik afgehaakt.
Het is gewoon TE. Ja, Marcel is vaak grappig (vind ik), maar om er nu elke keer hélemaal om in een stuip te gaan.

In zijn podcast met Teun doet Gijs dat ook niet. Daar lacht hij gewoon normaal om dingen.
Die podcast vind ik dus wel heel goed te pruimen.
Ik snap wat je bedoelt, maar het stoort me niet echt. Meestal is het idd Marcel die aan het woord is en Gijs blijft er zowat in, niet alleen dat lachen maar ook dat gehoest is vervelend (en dan vooral voor Gijs zelf).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb maandagavond voor het eerst in mijn leven naar een programma op SBS6 gekeken ;-D

Ik luister hun podcast (niet elke dag even aandachtig) en keek met veel plezier naar Media Inisde (en ben zelfs naar hun theatervoorstelling geweest :D ), maar deze nieuwe talkshow kan mij niet zo bekoren.

Ik vind het té luchtig, het heeft geen inhoud (en daarin zit precies de reden waarom ik nooit naar SBS6 keek/kijk, denk ik).
Maandagavond heb ik tot het einde gekeken, maar gisteravond ben ik afgehaakt toen iemand (?) een monoloog over voetbal begon af te steken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb maandagavond gekeken, maar vind eerlijk gezegd dat ze zichzelf nogal aan het uitmelken zijn. Ik vond het eerste seizoen Media Inside leuk, het tweede niet meer. Dit programma is deels een kopie van dat programma. Bij hun podcast ben ik vrij snel afgehaakt, omdat ik een beetje moe werd van de vele varianten van Marcel op hetzelfde trucje en dat eindeloze gelach van Gijs. Ik ben ook naar hun theatervoorstelling geweest en heb met verbazing gekeken naar de soort van achteloosheid waarmee ze dat deden. Nee, ik ben wel een beetje uitgekeken op deze twee inmiddels.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje85 schreef:
07-06-2023 09:00
Ik ben ook naar hun theatervoorstelling geweest en heb met verbazing gekeken naar de soort van achteloosheid waarmee ze dat deden.

Maar maakte dat het leuk, of juist niet?
En kreeg Gijs daar ook steeds overdreven lachbuien?

In de shows op tv (zowel deze als Media inside) lacht hij ook niet zo hysterisch, dus hij kán wel gewoon normaal doen met Marcel naast zich.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Hakika schreef:
07-06-2023 00:33
Ik snap wat je bedoelt, maar het stoort me niet echt. Meestal is het idd Marcel die aan het woord is en Gijs blijft er zowat in, niet alleen dat lachen maar ook dat gehoest is vervelend (en dan vooral voor Gijs zelf).


Oh ja, dat hoesten.
Soms blijft hij er bijna in.
Ik denk ook dat hij maandag daarom onafgebroken aan de Marcel-en-Gijs-beker zat te lurken.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond trouwens Jort Kelder te gast.
Die vind ik leuk, dus ik ga zeker weer kijken.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vrees dat ze na deze maand totaal afgepeigerd zullen zijn... en dat het vooral voor Gijs een fysieke uitputtingsslag gaat worden. Zijn lichaam geeft allemaal signalen af dat hij moet remmen, maar hij dendert intussen gewoon door.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eens met Meisje85: dit is Media Inside met een nieuwe naam.

Na de eerste paar keer Media Inside had ik verwacht dat het geschrapt zou worden, omdat het volslagen lege praat is over niets. Het is een soort podcast met veel geouwehoer van twee vrienden die leven in de veronderstelling dat anderen dat boeiend vinden, maar dan op tv. Tot mijn verbazing kwam er weer een seizoen. En nu gaan ze maandje door onder deze nieuwe titel met nog meer van hetzelfde.

Gijs maakt erg gemakkelijke podcasts en tv: hij zit met een oude bekende/vriend, zorgt dat de ander kletst, vult daar drie kwartier tot een uur de tijd mee en dat was het dan weer. Het geklets gaat verder niet echt ergens over en op den duur is het vooral een herhaling van veel van hetzelfde.

Op tv vind ik Gijs vervelend om naar te kijken. Hij lijkt een buikspreekpop. Marcel vind ik soms grappig, maar hij vindt vooral zichzelf erg leuk (daarin aangemoedigd door Gijs).

De podcast Teun en Gijs volgde ik een tijd. Daarin vond ik in eerste instantie vooral Teun wel leuk om naar te luisteren. Hanneke Groenteman ben ik door die podcast minder leuk gaan vinden en inmiddels ook Teun en Gijs. Dat vind ik echt jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
07-06-2023 09:10
Maar maakte dat het leuk, of juist niet?
En kreeg Gijs daar ook steeds overdreven lachbuien?
Ik vond het minder leuk. Het voelde voor mij echt een beetje alsof ze een melkkoe hadden gevonden die ze nog even extra konden uitmelken. Die lachbuien had Gijs daar niet. Maar dat zou misschien ook gek zijn, bij iedere avond dezelfde grappen. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
urim schreef:
07-06-2023 09:16
Eens met Meisje85: dit is Media Inside met een nieuwe naam.
Daar ben ik het niet mee eens. Media Inside vond ik veel gelaagder, dat had -als je goed keek- echt wel enige (lichte) inhoud.
Marcel & Gijs is daar nu een plattere versie van. Deze nieuwe talkshow zou niet bij de NPO passen bijvoorbeeld, daarvoor mist het iets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teun en Gijs luisterde ik in het begin trouwens best een lange tijd met plezier, maar inmiddels ben ik het elitaire geleuter (want eerlijk is eerlijk, dat is het natuurlijk wel gewoon) helemaal zat. Ik vind Teun met Yvette van Boven wel leuk.

Nouja, hoe dan ook, om weer een beetje ontopic te gaan: ik denk dus zelf dat iedereen binnen nu en korte tijd wel uitgekeken is op het kunstje van Marcel en Gijs.
Alle reacties Link kopieren Quote
De kijkcijfers zijn ook al drastisch gedaald, zag ik net op Twitter.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan wel alles herhalen wat Meisje85 zegt, maar dan doe ik precies wat me ergert aan M&G: herhalen.
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anna75 schreef:
07-06-2023 10:38
Ik kan wel alles herhalen wat Meisje85 zegt, maar dan doe ik precies wat me ergert aan M&G: herhalen.
:biggrin:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven