Entertainment alle pijlers

Marco Borsato....

03-09-2008 08:20 141 berichten
Oke, een nutteloos topic maar ziekig en je moet je dan toch bezig houden he

Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr

Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 13 september 2008 @ 15:42:

Je buien maken vlekken

(wat voor buien, PMS ofzo?)

Op mijn hagelwit humeur

Oke, mooi gezegd

Ik heb m'n handen op je heupen

Maar m'n hoofd is bij de deur

Wat hij wil zeggen is dat hij die man is met die lange nek van de Efteling, anders kan dat nooit natuurlijk

Ze zeggen dat het went

wat went??

Ik heb het geprobeerd

Maar hoe ik het ook wend of keer

mijn huis beschermt niet meer

tegen wat??? tegen haar PMS? Maar hij zit toch binnen in een huis? Vaag vaag.

Het regent harder dan ik hebben kan

Harder dan ik drinken kan

Het regent harder dan de grond aankan

Harder dan ik hebben kan

Nou ja, dat is een flinke plensbui dat kan niet anders

Je buien zijn de wolken

Aan mijn hemelsblauw humeur

hmmm dus toch PMS

Ik heb m'n handen op je heupen

Maar m'n hoofd is bij de deur

oke herhaling

Je ogen blijven grijs

ja, logisch toch want ogen kunnen niet verkleuren

Ontkennen elke kleur

Ogen die een kleur ontkennen... ja leuk gevonden maar het slaat nergens op natuurlijk

Het is alsof hier niemand woont

Alsof er niets gebeurt

?????? maar er zijn toch buien en dan gebeurt er toch wel iets? wat wil je hier nou mee zeggen

Kortom, weer een onbegrijpelijke tekst van Blof.

de tranen rollen over mijn wangen van het lachen zeg!!
Er is nu een 'Marco Borsato hou je snater - Hyves'
Hilarisch dit topic, ben hier heel hard aan het lachen. Keep them coming.
Cum non tum age
En dan net weer bij Boulevard, M.B die verteld over zijn liedje Dochters en hoe de tekst em zo aangrijpt want zijn eigen dochter blablabla. Ik dacht gaat het vast over zijn eigen kind maar nee hoor, gaat t over dat zn dochter gaat trouwen. Hoezo dan je kunt je inleven??? Bah, nep vent.
Ben na al die jaren er wel een beetje moe van
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik ben blijven steken bij Margerita of is het Marguerita....heb daarna weinig van 'm gehoord. Wit licht ga ik zo even op Youtube beluisteren....ben benieuwd!

Oh ja, ik ben een paar keer in de verleiding gekomen om een cd van 'm aan te schaffen maar iets houdt me tegen...na het lezen van alle reacties snap ik waarom!
Is er iemand naar het concert "Wit Licht" geweest? Ben benieuwd hoe het was. Of is dit alleen een

Marco-"haat"-topic?
Ik ben vorig weekend naar z'n concert geweest. Ben absoluut geen fan van hem, vind zijn oude nummers wel leuk. En had vrijkaarten kunnen regelen (maar kwam eigenlijk voor een andere reden naar het Gelredome).

De set was echt super mooi en het vliegen op het eind was geweldig!!

Vind Marco B. geen geweldige zanger en entertainer, maar heb wel een leuke avond gehad.
Leuk! Ik ben ook geen hardcore fan en vind hem nu minder leuk dan vroeger maar heb wel veel zin in het concert.

Ik las op de site van het Gelredome dat ze geen garderobe hebben. Klopt dat? Dus dan maar zonder jas bikkelen van auto naar stadion? Hoe heb jij dat gedaan?
quote:Miranda01 schreef op 18 oktober 2008 @ 20:34:

Is er iemand naar het concert "Wit Licht" geweest? Ben benieuwd hoe het was. Of is dit alleen een

Marco-"haat"-topic? Dit is alleen een Marco-haat topic. Wij willen dus alleen maar horen hoe slecht het was en dat hij lelijke koltruien droeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had het geluk dat mijn vriend aan het werk was tijdens de concerten (vandaar de vrijkaarten). Dus mijn jas is gewoon backstage komen te liggen.

Als je zitplaatsen hebt kan je natuurlijk je jas onder je stoel oid kwijt. Maar bij staanplaatsen gaat het idd wat lastiger. Zou dan maar je jas in de auto laten. Rondom het Gelredome staan tenten, dus je kan ook 'binnen' staan. En in het Gelredome zelf is het warm genoeg.
Leuke tip van die jas in de auto, veel mensen komen met de trein he!

Maar goed, wij hadden zitplaatsen en het concert was wel leuk niet erg veel anders dan 2 jaar geleden maar wel de moeite waard! maar beetje jammer dat de mensen voor ons steeds gingen staan bedoel je neemt zitplaatsen als je wilt zitten toch?
Flashy, de tip was naar aanleiding van de vraag van Miranda01. Maar met de trein is het inderdaad wat lastiger.
Jas om de middels knopen is toch geen probleem? Ik stond redelijk vooran en had het niet te warm zo. Gelukkig kwam er blijkbaar nog heel wat frisse lucht binnen.

Ik vond het concert trouwens erg tegenvallen. Ik ben sowieso al niet echt een fan, al vind ik de meeste liedjes leuk, zeker als achtergrondmuziek of meezingmuziek, maar ik vond zaterdag de sfeer helemaal niet overkomen. Ik vond Marco er moe en -hoe zeg ik het?- desintereseerd? overkomen. Het kwam nogal geroutineerd over.
Es, ik was er zaterdag ook en ben ook geen hard-core fan. Vriendin had onverwacht een kaartje over. Wij hadden ook staanplaatsen, stonden ongeveer halverwege en hebben erg genoten. Rondom ons stonden leuke mensen die allemaal lekker meededen, dat zal ook erg gescheeld hebben.

Ik vond hem niet gedesinteresseerd of routineus overkomen hoor.

Ook wij hadden onze jassen om onze middel geknoopt en heb dat niet als hinderlijk ervaren.

Dat je concertkaartje ook geldig is om de bioscoopfilm te gaan zien vond ik een leuke meevaller. Het onderwerp in de film spreekt mij erg aan. De vader van mijn kind is in die omgeving en omstandigheden opgegroeid, vandaar.
En nog een up voor de trashers...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven