Entertainment alle pijlers

Marco Borsato....

03-09-2008 08:20 141 berichten
Oke, een nutteloos topic maar ziekig en je moet je dan toch bezig houden he



Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr



Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:03:

Haha Moravia, ik WIST dat je hier ging posten.



Er was hier een aantal jaren geleden ook een anti-MarCOL Borsato topic en toen was jij hier ook en dat was zo onwijs grappig. Regelmatig tranen over mijn wangen gehad van het lachen.



Kan dat nu ook weer pulease?

Ja dat topic herinner ik me ook nog...dat was tijdens die Rood concert periode. Ik herinner me nog postings van mensen die in Arnhem woonden en dan iets schreven als "dat er weer zo'n auto vol idioot rood verkleede mensen langsreed" haha...ik heb me doodgelachen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:23:

Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.



Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.



LOL



Waar ik ook niet tegen kan bij Marco is zijn performance. Dat heb ik altijd al gehad. Vroeger kon ik m op de radio nog wel hebben maar zodra je die man op en podium zet wordt hij gewoon RAAR.

Dat overdreven heen- en weer geren en dan met zo'n aanloopje....hoplaaaaa....OP DE PIANO!!! woohooo........de Miss Etam clan wordt gek!!



vreselijk gewoon Ook die verkrampte "ik moet poepen" gezichten die hij tijdens het zingen trekt, onder het mom van " kijk mij eens emotioneel zijn", kan ik niet aanzien.
Alle reacties Link kopieren
quote:americagirl schreef op 06 september 2008 @ 13:26:

[...]

Ja dat topic herinner ik me ook nog...dat was tijdens die Rood concert periode. Ik herinner me nog postings van mensen die in Arnhem woonden en dan iets schreven als "dat er weer zo'n auto vol idioot rood verkleede mensen langsreed" haha...ik heb me doodgelachen..



JAAAAAAAAAAAA, dat weet ik ook nog! Nu je weer het schrijft zit ik alweer te lachen



Net als dat topic over Robert van en Broekke, toen piste ik zowat in mijn broek met al die zelfgemaakte foto's (sorry, beetje off-topic) jammer dat het allemaal weg is en je het niet kunt teruglezen.



moet iedereen nu zeker in het wit komen met die concerten van wit licht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:23:

Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.



Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.



Yep, jij hebt het helemaal door!



Jammer, ik kan geen foto van Paul Groot vinden als die huisvrouw zonder man in Koefnoen. Zo'n type bedoel ik dus.
Alle reacties Link kopieren




wat een held is het toch
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Als je google't op huisvrouw krijg je dit...



Alle reacties Link kopieren
Ik moet poepen!

Alle reacties Link kopieren
Ssst, ik kan het niet meer aanhoren...

Alle reacties Link kopieren
Heeft 'ie nou 'Lord' op zijn riem staan??? Dat is erg!!!
Alle reacties Link kopieren




Iiiiiieeeeeuuuuuwwwwwww



maar aan haar kunnen we op zich ook wel een topic wijden. Met die kleding van haar, vooral in de zomer, dan loopt ze in van die kanten witte jurkjes, met witte espadrilles waarvan de linten dan beeldig over die veel te bruine rinpelbenen worden gestrikt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Oeeeeeehhhhhhhhhhh yeahh



Alle reacties Link kopieren
En als ze geen 40 zijn met een gekke kleurspoeling dan zijn het wel meisjes met een haarband .... ook zo lekker vlot en over 15 jaar het prototype "miss etam kleurspoeling"



Alle reacties Link kopieren
Wat kan hij zich toch goed inleven







Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mary Borsato heeft de zwarte band pijpen!





(zeggen lief en ik altijd als we een vrouw zien met donkere lippotlood)
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Lekker hoor... NOT.



En wat dacht je van Leontine? Ook zo'n draak... In het echt. Ik heb een keer met haar bij de toiletten van de V&D staan wachten. Ze is heel klein, ook met stilettohakken aan. En ze dacht dat wel even voor mocht om zij Leontine was. Tsss.



Alle reacties Link kopieren
Tja Leontine, ook zo'n gevalletje vergane glorie. Dat was wel echt een mooie vrouw, totdat ze Leco ontmoette.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ooh hier nog zo'n anti Marco figuur!

ok ik geef toe ik kan de meeste nummers ook meezingen en moet tot mijn grote schaamte hier bekennen dat ik ook wat miss etam dingen heb hangen maar heb geen kort fout geverfd haar,geen rare laarsjes en ben geen huismoeder dus hopelijk worden me de etam dingen vergeven



Ik begin spontaan te schreeuwen(gillen dus) als ik die nummers op de radio hoor,als ik hem op tv zie weet ik niet hoe snel ik de afstandsbediening moet pakken om te zappen....
Alle reacties Link kopieren
Oh... ik word hier zooooo blij van, want ook ik haat Marco Braaksato!!!



Ik ben heel erg voor het instellen van de volgende tekst op de melodie van Rood: "Nu moet ie dood, Marco Braaksato!" (Is een grapje he, hij hoeft nie echt dood, maar ik pleit wel voor een algehele televisie- en radiostilte!!!!!!)



Hebben jullie ooit dat stukje van JanJaap vd Wal gezien, waarbij hij ook afgeeft op Braaksato? JanJaap is een held!!!
Alle reacties Link kopieren
Als je googled op 'fan Marco Borsato' krijg je dit:











misschien een beetje jong, maar past idd in het profiel. ik verdenk haar wel van een tuniekje en een kek rugzakje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet!



Haha, wat is het soms heerlijk om af te zeiken he? En Marco is zo'n dankbaar onderwerp!
Alle reacties Link kopieren
Ik was zo blij dat hij niet meer met die eeuwige kabel-coltrui liep, maar nu loopt hij steeds met zo'n semi-hippe lelijke sjaal om. Vast uitgekozen door Leontien.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 september 2008 @ 14:16:

moet tot mijn grote schaamte hier bekennen dat ik ook wat miss etam dingen heb hangen ....
Alle reacties Link kopieren
Net gelezen in L.A.Weekly:







'Singing Cardigan' wins Academy Award for best actor in 'White Light'



Singing megastar from Holland, Marco Borsato, has suprised his audience by winning an Academy Award with his first acting performance ever!



One of his co-winners Helen Mirren commented; "he's extremely talented, and a great pleasure to work with! And moreover, he's remained so normal, dispite his huge succes. We're definitely going to be seing more of him in Hollywood!"





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven