Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
15-05-2019 08:25
Mevrouw kijkt niet naar uiterlijk maar voelt niks bij deze man. Begrijpelijk want ik zou ook niks voor een zak hooi voelen
Het is niet alleen zijn uiterlijk, maar zijn hele uitstraling die haar niet aanspreekt waarschijnlijk. Er zit geen greintje pit in. Doodgoeie man, maar ik zou er persoonlijk ook niet blij van worden als ik daarmee gematcht werd. Hoe zielig ik het ook vind voor hem.
Ik vind hem ook heel seksloos.
Maar haar eigenlijk ook.
Zeker in het pakje dat ze volgende aflevering aan heeft (dit is meer een teaser dan een spoiler toch? :proud:)
LieveMona schreef:
15-05-2019 11:22
Het is niet alleen zijn uiterlijk, maar zijn hele uitstraling die haar niet aanspreekt waarschijnlijk. Er zit geen greintje pit in. Doodgoeie man, maar ik zou er persoonlijk ook niet blij van worden als ik daarmee gematcht werd. Hoe zielig ik het ook vind voor hem.
Ik heb precies hetzelfde.
Het is allemaal heel politiek correct om te zeggen wat erg voor die arme man etc maar dit matcht gewoon echt niet en dan kan je maar beter duidelijk zijn. Met mij zou zo een kerel ook echt niet matchen. Niets ten nadele van hem maar er hoort gewoon een ander type vrouw bij hem en bij haar een ander type man. Beter op tijd afkappen dan je in een ongelukkige relatie storten, daar wordt niemand beter of blijer van. Zij niet maar hij evenmin. En afwijzing, hoe hard ook, hoort er helaas nu eenmaal ook bij in het leven.
AnAppleADay schreef:
15-05-2019 11:25
Ik vind hem ook heel seksloos.
Maar haar eigenlijk ook.
Zeker in het pakje dat ze volgende aflevering aan heeft (dit is meer een teaser dan een spoiler toch? :proud:)
Meine gute nou he. Wel knap dat je je er zonder schaamte in durft te proppen.
Gatekeeper* schreef:
15-05-2019 17:11
Meine gute nou he. Wel knap dat je je er zonder schaamte in durft te proppen.
Ik vond die hangtieten in haar nachthemd ook niet zo charmant :facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bergje65 schreef:
13-05-2019 14:18
Ik snap de reacties op Monique niet heel goed. Deze vrouw is hevig teleurgesteld in haar match en zeg eerlijk... met die Ronald kun je geen oorlog winnen. Daar zit niks in. Een sullige, giechelende goedzak die mij na 1 minuut op mijn wekker zou gaan. Monique is een vlotgebekte vrouw die met beide benen in het leven staat en een mening heeft.

Zij zouden een match van > 80% hebben? ik geloof er niks van. Zij zijn gekoppeld voor de kijkcijfers en dat is goed gelukt.
Ja je hebt wel een punt hoor
Ik zou ook niet goed tegen zo'n type kunnen en dan wrs ook overkomen als een harteloze bitch :mrgreen: Zeker als je kijkt hoe ze je op tv echt kunnen "neerzetten" door knippen en monteren.

Maar haar uitspraken zijn soms wel een beetje hoog van de toren vind ik.
Alsof zij echt de catch of the day is. Ik zie alleen maar een hele hele heeele gemiddelde vrouw
Niks bijzonders aan

Dat die Ronald 60 is kan ik bijna niet geloven....het lijkt soms ook wel alsof hij al half krom loopt
En, vrienden/ familie moeten ook soort van matchen. Die ene vriend van Ronald lijkt me ook geen helder licht. Je zag ook al dat ze niet echt de klasse of stijl hebben die bij haar matcht.

Ik vond de families van Pascal en Mirjam ontzettend mooi gekleed. Dat viel echt op. Zij komt denk ik uit een goed milieu.
^^ Alsof Monique wél stijl en klasse heeft. Kom op zeg.
We used to be friends...
Welke stijl en klasse?
Ik doelde op het verschil. Niet dat Monique klasse heeft
Goed milieu? Gewoon smaak en betrokken. Misschien zitten ze wel op dit forum? :O
Hebben ze hier hun adviezen gehaald. :lol:
Bergje65 schreef:
14-05-2019 11:41
Ik denk dat je je daar wel eens in kunt vergissen.

Ik hoop het. Het zou leuk zijn als het werkte. Maar ik zie het enthousiasme (nog) niet bij haar.
Maar laten we eerlijk zijn, dit willen we toch ook zien, spanning en sensatie? Als iedereen meteen lief is en een match heeft is het ook saai. Dankzij Monique, Renate ea smul ik ervan.
Oh-happy-day schreef:
16-05-2019 07:49
Maar laten we eerlijk zijn, dit willen we toch ook zien, spanning en sensatie? Als iedereen meteen lief is en een match heeft is het ook saai. Dankzij Monique, Renate ea smul ik ervan.
Eerlijk? Nee lijkt mij juist leuk als het matcht en slaagt
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
CourtneyTT schreef:
15-05-2019 22:22
^^ Alsof Monique wél stijl en klasse heeft. Kom op zeg.
Het gaat hier om aantrekkingskracht en dat heeft niks te maken met stijl en klasse
Julus schreef:
15-05-2019 21:56

Ik vond de families van Pascal en Mirjam ontzettend mooi gekleed. Dat viel echt op. Zij komt denk ik uit een goed milieu.
Vond je dat echt? Ik vond die bleke zus ("Wij zijn nog maar alleen over samen met zn tweetjes") zo'n armoedig type. Met die rare kleertjes en dat hennageverfde slierterige haar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very__Cherry schreef:
16-05-2019 08:41
Vond je dat echt? Ik vond die bleke zus ("Wij zijn nog maar alleen over samen met zn tweetjes") zo'n armoedig type. Met die rare kleertjes en dat hennageverfde slierterige haar.
Inderdaad, bleke vreemde vrouw, overdreven emo. Hun kledingstijl is mij totaal niet opgevallen
Bergje65 schreef:
16-05-2019 08:33
Het gaat hier om aantrekkingskracht en dat heeft niks te maken met stijl en klasse
Een George Clooney is echt niet voor Monique weggelegd dan kan ze lang wachten.
Ze had in ieder gevallen het programma af kunnen maken en dan NEE kunnen zeggen.
poppiejoppie schreef:
16-05-2019 11:28
Een George Clooney is echt niet voor Monique weggelegd dan kan ze lang wachten.
Ze had in ieder gevallen het programma af kunnen maken en dan NEE kunnen zeggen.
Jij bent hoogstwaarschijnlijk nooit op date geweest met iemand waar je de kriebels van krijgt, in negatieve zin
Bergje65 schreef:
16-05-2019 11:45
Jij bent hoogstwaarschijnlijk nooit op date geweest met iemand waar je de kriebels van krijgt, in negatieve zin
Als je met dit programma meedoet weet je dat het risico erin zit dat je trouwt met een man waar je geen klik mee hebt. Je weet ook dat je op huwelijksreis gaat en dat samenwonen nu ook verplicht is. DAARNA kun je JA of NEE zeggen.
Maar zo vroeg in het programma al zeggen dat het niets wordt omdat je het moet voelen vanaf je topje kruin tot topje van je teen,nee dat zou ik nooit zeggen. Ook al weet ik dat ik hoogstwaarschijnlijk NEE ga zeggen op het eind toch zou ik tot die tijd altijd nog de mogelijke kans geven. Dat is de intentie van het programma waaraan je meedoet.
poppiejoppie schreef:
16-05-2019 12:12
Als je met dit programma meedoet weet je dat het risico erin zit dat je trouwt met een man waar je geen klik mee hebt. Je weet ook dat je op huwelijksreis gaat en dat samenwonen nu ook verplicht is. DAARNA kun je JA of NEE zeggen.
Maar zo vroeg in het programma al zeggen dat het niets wordt omdat je het moet voelen vanaf je topje kruin tot topje van je teen,nee dat zou ik nooit zeggen. Ook al weet ik dat ik hoogstwaarschijnlijk NEE ga zeggen op het eind toch zou ik tot die tijd altijd nog de mogelijke kans geven. Dat is de intentie van het programma waaraan je meedoet.
Zoals je het nu uitlegt geef ik je gelijk.
poppiejoppie schreef:
16-05-2019 12:12
Mooi verwoord en precies wat ik eerder ook al probeerde te zeggen.
Als ze inderdaad een beetje karakter had gehad, had ze wel eerlijk gebleven dat het gevoel NOG niet heeft, maar er een geweldige huwelijksreis ervan maakt op vriendschappelijk gebied en wie weet wordt hij dan ook losser en groeit er vanzelf iets. Het ligt echt aan haar instelling. Ook al groeit er niks, ze hebben er wel het beste van gemaakt. Je zit toch met elkaar opgescheept. Om die tijd door te brengen met een gezicht dat gedrenkt is in azijn heeft niemand wat aan. Maak er verdorie wat leuks van. Ga leuke dingen doen, maak foto’s, hoer huur scooters of fietsen. Dan wordt het vanzelf leuker dan zaniken dat je geen kriebeltje hebt van je luisjes tot aan je zweetpootjes. Daar krijgen WIJ de kriebels van.
sue-heck wijzigde dit bericht op 16-05-2019 13:53
0.84% gewijzigd
Hoer scooters? o_o Ik weet niet of het daar beter van wordt! :-D :P
mendy schreef:
16-05-2019 13:01
Hoer scooters? o_o Ik weet niet of het daar beter van wordt! :-D :P
:whistle:

Ach wie weet brengt dat wat hoognodig plezier :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven