Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Sue-Heck schreef:
13-05-2019 12:45
Beggars can’t be choosers!
Zij wilde gekoppeld worden en zei het alle kansen te geven, maar vervolgens roeptoeteren dat ze het al niet zag zitten op het moment dat ze door de deur stapte. Zeikwijf!
Een zeikwijf inderdaad. En niet alleen over Johan. Ze zeikt over heel veel dingen.
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
13-05-2019 12:46
Ik vind daar ook geen fluit aan. Onhandig, morsend, kruimelend en dan sta je een uur later je beddengoed uit te kloppen en/of te wassen. Ik eet wel aan tafel!
Tekst van Loesje:

“Als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken”
Ik vindt Pascal juist heel leuk overkomen, voornamelijk hoe hij met zijn dochter omgaat. Dat zegt toch wel veel over een man, in mijn optiek. En wat is Karin een ontzettende, leuke mooie vrouw! Hun gun ik alle geluk van de wereld.

Millie lijkt mij een harde, pittige vrouw met veels te veel principes. Niet mijn type mens. Maar bij haar heb ik wel het gevoel dat mijn mening nog bijgesteld kan worden. En die ogen idd o_o kan ze vast niks aan doen maar het lijkt net alsof ze helemaal strak staat.

En Monique, tjaa.. gewoon geen hartelijk mens. Lijkt mij zo een vrouw die geregeld vraagt de manager te mogen spreken in restaurants en supermarkten. Ontevreden en sjacherijnig. Alhoewel ik van Ronald ook helemaal kriegel zou worden met zijn gegiechel en gehinnik. Kom op man, laat een beetje zien dat je een man bent. Niet als een hondje achter Monique aanlopen. Haar bruidsjurk vond ik trouwens verschrikkelijk, haar borsten zaten tot aan haar oren.

Maxime en Nick zouden wat meer diepgang moeten tonen. Hoop dat nog te zien. Maar ik geef ze een goede kans.
watdachtjehiervan schreef:
13-05-2019 13:17
Een zeikwijf inderdaad. En niet alleen over Johan. Ze zeikt over heel veel dingen.
Nou inderdaad. Die onweer kwam gewoon uit de donderwolk die ze zelf boven haar hoofd had hangen
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Droom19 schreef:
13-05-2019 13:23
Tekst van Loesje:

“Als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken”
Die vind ik goed
Nou nog even mijn opsomming

Nick & maxime: fysiek is de aantrekking er, maar ik denk dat de boel gaat ontploffen als zijn samen gaan wonen. Dat wordt een broeinest van irritaties. Zij laat nu al een voorproefje zien dat zij niet zo heel gemakkelijk is met haar haar enzo. Kont nog wel meer achter weg.

Joost en milly: ik denk dat die 2 juist weer een kans maken, omdat ze nu heel rustig aftasten en niet gelijk in oordelen vallen. Voorzichtig als een eerste date (wat het in principe ook is). Vooralsnog goed bezig.

De heren peter en Paul: :flirting: die gaan elkaar leuk vinden.

Monique en Ronald: :frusty: waaaaaarom hebben ze een naïeve, goedlachse sul (en dat bedoel ik lief en niet verkeerd!) in 1 kooi gezet met een norse zeikerd die leeft op een jerrycan azijn per dag. Maar dan ben ik wel 100% eerlijk hè!

Tot slot Pascal en Mirjam: ik vind ze leuk. Hoop dat dat het helemaal wordt, maar mijn gevoel zegt dat ook daar irritaties ze de nek om gaat doen. Waarom weet ik niet, maar dat sterke gevoel heb ik.

Ik heb zelf het idee dat je met dertigers de meeste kans van slagen hebt.

Twintigers zijn nog te jong, onervaren en gaan nog erg op uiterlijk af vaak. Die hebben meestal nog niet op zichzelf/samen gewoond dus dat moet ineens gedeeld worden met iemand anders dan je moeder HELPPPP o_o

Ruime veertigers en daarboven hebben al juist weer teveel bagage en hun eigen weg gevonden en vinden dat moeilijk aanpassen/delen met een onbekende die ze zelf niet hebben uitgezocht :-[

Dertigers hebben wat dat betreft hun draai gevonden en missen dan nog die ene persoon om hun samen kleur mee te geven en evt een gezin te stichten.
Sue-Heck schreef:
13-05-2019 13:56

Monique en Ronald: :frusty: waaaaaarom hebben ze een naïeve, goedlachse sul (en dat bedoel ik lief en niet verkeerd!) in 1 kooi gezet met een norse zeikerd die leeft op een jerrycan azijn per dag. Maar dan ben ik wel 100% eerlijk hè!
:rofl:
Ik snap de reacties op Monique niet heel goed. Deze vrouw is hevig teleurgesteld in haar match en zeg eerlijk... met die Ronald kun je geen oorlog winnen. Daar zit niks in. Een sullige, giechelende goedzak die mij na 1 minuut op mijn wekker zou gaan. Monique is een vlotgebekte vrouw die met beide benen in het leven staat en een mening heeft.

Zij zouden een match van > 80% hebben? ik geloof er niks van. Zij zijn gekoppeld voor de kijkcijfers en dat is goed gelukt.
*TanteSjaan* schreef:
12-05-2019 21:34
Met die krassende stem van haar. Alsof zij zo’n goede vangst is. Ronald is veel te leuk voor haar!

Maar wat is er dan leuk aan die man? Hij lijkt 10 jaar ouder dan hij is, door zijn kromme loop en zijn motoriek. Er komt geen zinnig woord uit, doordat hij hakkelend praat maar ook niet echt gespreksstof heeft. Hij giegelt en hinnikt een beetje. Ik vind er niks aan. Als ik monique was, had ik "nee" gezegd
Bergje65 schreef:
13-05-2019 14:31
Maar wat is er dan leuk aan die man? Hij lijkt 10 jaar ouder dan hij is, door zijn kromme loop en zijn motoriek. Er komt geen zinnig woord uit, doordat hij hakkelend praat maar ook niet echt gespreksstof heeft. Hij giegelt en hinnikt een beetje. Ik vind er niks aan. Als ik monique was, had ik "nee" gezegd
Deels ben ik het wel met je eens. Ronald is een beetje simpel en een goedzak en doordat Monique zo vol van zichzelf is en hem totaal overruled met haar geklep valt dit nóg meer op. Zij zijn gewoon absoluut geen match! Ronald heeft een warmere vrouw nodig die met weinig tevreden is en kan genieten van kleine dingen.
Bergje65 schreef:
Maar wat is er dan leuk aan die man? Als ik monique was, had ik "nee" gezegd
Vraag mij ook af waarom ze dat niet gedaan heeft, omdat ze aangaf dat toen ze hem zag, dat ze hem eigenlijk al niks vond....
Droom19 schreef:
13-05-2019 14:39
Vraag mij ook af waarom ze dat niet gedaan heeft, omdat ze aangaf dat toen ze hem zag, dat ze hem eigenlijk al niks vond....
Zal wel in het contract met RTL staan
Ik vind het grappig hoe mensen hier namen bedenken :proud:
13-05-2019 13:17

Jaahoor schreef:
13-05-2019 13:30
Ik vindt Pascal juist heel leuk overkomen, voornamelijk hoe hij met zijn dochter omgaat. Dat zegt toch wel veel over een man, in mijn optiek. En wat is Karin een ontzettende, leuke mooie vrouw! Hun gun ik alle geluk van de wereld.

Bergje65 schreef:
Klopt, ik vind het een zachtgekookt ei en echt niet passen bij Monique, dit hebben ze niet goed gematcht.
Ozo.
Types als Monique moeten gewoon niet meedoen als je bij de eerste blik die je ziet al nee zegt. Als je alleen gelijk op uiterlijk afgaat moet je niet aan dit soort programma´s meedoen.
AnAppleADay schreef:
13-05-2019 14:50
Ik vind het grappig hoe mensen hier namen bedenken :proud:
:rofl:
poppiejoppie schreef:
13-05-2019 15:27
Types als Monique moeten gewoon niet meedoen als je bij de eerste blik die je ziet al nee zegt. Als je alleen gelijk op uiterlijk afgaat moet je niet aan dit soort programma´s meedoen.
dit zijn aannames; Monique is niet op het uiterlijk afgegaan. Ze is met hem getrouwd, heeft "ja" gezegd en is met hem op vakantie gegaan. Nu komt ze erachter hoe deze man NIET bij haar past.
Dit is een onderbuikgevoel dat ik ook DIRECT voelde bij deze man. Ik wordt een beetje ongemakkelijk van zijn gedrag
Bergje65 schreef:
13-05-2019 15:57
dit zijn aannames; Monique is niet op het uiterlijk afgegaan. Ze is met hem getrouwd, heeft "ja" gezegd en is met hem op vakantie gegaan. Nu komt ze erachter hoe deze man NIET bij haar past.
Dit is een onderbuikgevoel dat ik ook DIRECT voelde bij deze man. Ik wordt een beetje ongemakkelijk van zijn gedrag
Ze zei het gelijk al te zien op het moment dat ze door de deur liep, dat toen haar lach al veranderde. Als dat niet oordelen op het uiterlijk is, eet ik mijn schoenen op.
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer de notaris langs komt voor de huwelijkse voorwaarden, dat er ook gelijk een contract getekend wordt met RTL om te voorkomen dat mensen er onderuit piepen
Bergje65 schreef:
13-05-2019 15:57
En dan moeten ze nog verplicht gaan samenwonen ook.
lise1985 schreef:
13-05-2019 16:09
En dan moeten ze nog verplicht gaan samenwonen ook.
Is dat zo? daar had ik contractbreuk voor over, dikke doei
Bergje65 schreef:
13-05-2019 16:19
Wisten ze al sinds de testdagen. Toen is dat gelijk gemeld en dat als je het niet zag zitten, je in principe NU kon vertrekken. Dus jah...
Bergje65 schreef:
13-05-2019 16:19
Ik ook hoor, ik zie Monique dit ook absoluut niet doen.
Nee die gaat dat echt niet doen. Ze was erg emotioneel..het ging niet zoals ze hoopte of wilde. Arme Ronald.

Ik meen bij Joost een soort vertwijfeling te zien. Ik vond hem niet enorm gelukkig overkomen. Eerder wat hulpeloos. Maar het is geen opgever geloof ik
hallekie schreef:
13-05-2019 14:53
Klopt, ik vind het een zachtgekookt ei en echt niet passen bij Monique, dit hebben ze niet goed gematcht.
En dan die vriend van hem aan de telefoon: "als de spanning te hoog wordt, geef je er maar een rukjje aan" :sick: :frusty:
Frankly my dear, I don"t give a damn
13-05-2019 11:18
Dat broekpak van Monique vond ik heel gaaf! Jammer dat ze die niet gekozen heeft.
Bedoel je niet Mirjam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven