Entertainment alle pijlers

Married at first sight Australia, wie kijkt er?

06-07-2020 20:12 1178 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook op RTL 8?
Dit beloofd wat.

AUB NIET SPOILEREN
miskotto wijzigde dit bericht op 09-06-2021 20:10
23.89% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Met die Branson of die stripper zou ik wel een beschuitje willen eten.

Helaas is het zo dat als dit soort leuke goed uitziende en redelijk vermogende mannen vrijgezel zijn, waardoor ze mee moeten doen aan zo een soort programma, dan klopt er iets niet, dus bij mij zouden de alarmbellen gaan rinkelen. Tot nu toe geef ik dat koppel van die vrouw met dat rode haar de meeste kans van slagen, dat Griekse meisje met Micheal zou ook nog wat kunnen worden, die 29 jarige maagd die geen maagd meer is mwaah die relatie zie ik ook slagen, maar dan moet hij zich iets minder onzeker opstellen, want hij is een leuke vent.
Ik vond Ning verassend okay tijdens het etentje, laten we haar gedrag maar afdoen als zijnde " de zenuwen".
Ja en die Cyrell is een schreeuwlelijk net als haar broer, haar man probeerde alleen maar zeggen dat ze niet moest oordelen, en ik vond ook dat hij een punt had, als haar gedrag een voorteken is van hoe zij omgaat met meningsverschillen, nou dan beloofd dat wel wat.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Laat iemand het weten als Branson - de stripper - toch nog een act weg geeft?
Hij is nog steeds lenig. Ines klaagde over de oefeningen die hij deed.
Die vond ze eerder wat door een meisje. :biggrin:
Ze ging dus bewust de andere kant opkijken.
Maar wel met make-up spiegeltje in de hand.

Ik vind het niet leuk genoeg om het elke dag te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben nu de aflevering van gisteren nog aant het kijken. Die Elisabeth wacht al 4 dagen tot ze wat hoort van haar husband die bij die begrafenis is Maar waarom zie je haar steeds klagen en eten in die kamer? Ga lekker de deur uit, huur een fiets of ga naar t strand.. iets doen? Ik had mn tijd wel anders besteed!
Oh, die commitment ceremony vind ik dan wel weer een leuke twist! Zeker omdat als 1 van de 2 wil blijven dat dan de ander ook moet blijven.
Wow die Elizibeth is echt desperate! Ze is gewoon op Sam! En onder het mom 'a dus ook b zeggen' wil ze blijven, ja ja, whatever.
'Threatened' :roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh lachen zeg dit!
Best wat vage types. Nu Mick en ??
Het zal me benieuwen ;-)
Chocolade, altijd goed!
Haha, goedzo Mick, zeg die duckface maar eens goed te waarheid met dr prinsessengedrag!
Hij wil denk wel blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is die Mike toch een knappe vent... inderdaad een kind van Bruce Willis en Jason Statham... maar ow my gosh wat een arrogantie....
Kunnen ze die Ines niet gewoon uitgummen/wegmaken.
Ik begrijp branson helemaal met z'n cunt!
NEEEEEEEEN!!
Hahahah, in therapie na 1 week huwelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
OMG Ines, hou je tong binnenboord....
Alle reacties Link kopieren Quote
Branson heeft Ines geen lekkerder koekje van eigen deeg kunnen geven, door express te blijven, want hij weet ook wel dat het niks gaat worden, maar nu zit ze verplicht een week aan hem vast. Maar ik zag bij het voorstukje van morgen dat zij die man van Elizabeth( ben zijn naam kwijt) een berichtje heeft gestuurd, mijn hemel MAFS Nederland is hier niks bij.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Echt die Vrouw van dat trio spreekt bronson aan terwijl die ines echt eerst heel respectloos is 😱. Wat een drama is dat mens. Sneu voor hem hoor.
Wel prettig dat ik eigenlijk een hoop deelnemers heb gegoogeld scheelt me toch weer veel tijd. Er is echt een hele hoop geacteerd en vooral meedoen voor de Fame. Jammer.
ZijZei schreef:
16-07-2020 22:20
Echt die Vrouw van dat trio spreekt bronson aan terwijl die ines echt eerst heel respectloos is 😱. Wat een drama is dat mens. Sneu voor hem hoor.

Daar zijn heel veel klachten over binnen gekomen, dat ze ontslagen moet worden etc.
Ja die ines is echt onvoorstelbaar stuurt ze Sam een bericht.

Dat likken over die tanden is ook echt een afwijking. 🥶

Ik heb helaas al wat vooruit gelezen (niet alles) 😅
HER schreef:
16-07-2020 22:21
Daar zijn heel veel klachten over binnen gekomen, dat ze ontslagen moet worden etc.
Dat heb ik niet gelezen. Ik zat met mijn mond vol tanden zij ratelt maar door die ines. Vreselijk 😱
Hé TO, kan je mss nog GEEN SPOILERS in je titel zetten? Dan is het duidelijk dat we alleen live of ná de uitzending op tv 'mogen' napraten.
Thnx
Vrouw van die trio?? Heb ik dat even gemist??
Oooh, van dat "professionele" panel! Haha, ik dacht welke sappige details heb ik nou weer gemist.
Ja dat panel 😂 geen trio haha, wist even niet hoe ik ze anders moest noemen. Was al laat voor mij 😊

Verder geen spoilers hoor, gewoon napraat van gisteravond.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven