Entertainment alle pijlers

Married at first sight Australia, wie kijkt er?

06-07-2020 20:12 1178 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook op RTL 8?
Dit beloofd wat.

AUB NIET SPOILEREN
miskotto wijzigde dit bericht op 09-06-2021 20:10
23.89% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijke quilty pleasure. Kijk niet op Videoland dus ik ben nog niet zo ver maar die Melissa en Dino gaat hem echt niet worden. Zij doet zo kinderachtig over zijn spiritualiteit. En dan elkaar in je waarde laten. Dat zeggen ze steeds maar ondertussen.

En al die boze broers. Lijkt wel wat gescript want het valt dan toch weer mee....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook!
Heerlijk programma, maar idd wat zijn die australische vrouwen erg zeg. Ordi! Grote mond, vreselijj. Die elisabeth spant de kroon idd. Wat ik wel bijzonder vond ik dat hij haar dik noemde? Hij is wel knap, maar vond hem gaandeweg steeds minder knap worden.
Ik vind van de vrouwen eigenlijk alleen due blonde vrouw die met de maagd gekoppeld is heel leuk. De rest zijn kil ook schreeuwlelijkerds.
Alle reacties Link kopieren Quote
juliadenders schreef:
13-07-2020 11:30
Ik kijk ook!
Heerlijk programma, maar idd wat zijn die australische vrouwen erg zeg. Ordi! Grote mond, vreselijj. Die elisabeth spant de kroon idd. Wat ik wel bijzonder vond ik dat hij haar dik noemde? Hij is wel knap, maar vond hem gaandeweg steeds minder knap worden.
Ik vind van de vrouwen eigenlijk alleen due blonde vrouw die met de maagd gekoppeld is heel leuk. De rest zijn kil ook schreeuwlelijkerds.
En Jules. Dat is de vrouw met het rode haar.
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bizar contrast met de Nederlandse! En de Vlaamse die ik net gekeken heb.
De match van Sam & Lizzie snap ik idd totaal niet, zij is zo ordinair. Ben benieuwd hoe hun hereniging weer is, in de aflevering van vandaag komt hij terug geloof ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook, wat een heerlijke guilty pleasure. Al geloof ik deze mensen nauwelijks, zo dramatisch, er zal ook wel veel gescript/gestuurd zijn.

Ondanks dat ik geen fan ben van Elizabeth vond ik Sam’s reactie op haar echt niet oké. Al tijdens de bruiloft haar lichaam bekritiseren en voornemens maken om haar uit bed te duwen zodat ze kan gaan hardlopen... Bizar. En in de afgelopen afleveringen brengen ze haar steeds in beeld met chocola/nutella/pizza, dat voelde alsof het in scene was gezet door de productie.

Er zitten echt wel wat leuke matches tussen, al vergeet ik de helft van de stellen steeds...

Ben heel benieuwd naar de komende afleveringen, zo te zien gaan de stellen ook met elkaar optrekken. Leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie weet waar ik dit vooruit kan kijken? Bedoel niet videoland maar gewoon het hele seizoen. Ik wil meer meer meer. Echt smullen dit.
Omg ik was zo stom om een aantal stelletjes te googelen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit nu te kijken naar uitzending gemist, dacht ik dat ik alles gehad had, blijkt het gewoon nog erger te kunnen, Ines en Branson, wat een gek is die Ines zeg.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Rcht he die ines! Wat een agressief mens. En hoe ze de hele tijd met haar tong over haar tanden gaat.
Die man is zo lief. Moet eerlijk zeggen dat ik ook zou afknappen op het feit dat hij striooer was maar zijn persoonlijkheid is zo leuk. Hele fijne vent.
Geweldig programma!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een dramatiek daar zeg. Om bang van te worden.
Sam en Elisabeth passen op geen enkele manier bij elkaar. Zij is ordinair en een heel ander type.
En die Ines.... Oh My God.... wat een ontzettend onaardige meid is dat. Branson verdient dat niet.

Ik geloof echt dat de helft van deze matches bij elkaar zijn gezet voor sappige tv. En dat gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Ines gaat straks Sam bespringen denk ik. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
Soooo en of hahaha. Die gaat ze echt proberen te versieren.
Alle reacties Link kopieren Quote
HER schreef:
14-07-2020 11:40
Omg ik was zo stom om een aantal stelletjes te googelen

LOL, moet ook steeds die neiging onderdrukken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben benieuwd naar het groepsdiner morgen!

Sam duikt weer op vraag me af wat hij al die tijd gedaan heeft. Vond ze totaal niet bij elkaar passen maar wel beetje lullig van hem om na 1 dag al te vertrekken en niks meer te laten horen
Ik bedoel je doet toch mee aan een programma. Je kan op zn minst even bellen .
Die klerenkast die stripper is geweest. Met die ""TAKE THAT peircing off@!!"'
Rustig antwoord: "I can't" Vervolgens het verkeerd uitspreken van haar naam. Zij doet hetzelfde. Later toch nog een wending.

Maakt me wel nieuwsgierig.
Ik wil wel eens weten waar en welke peircings hij allemaal heeft.
Ik hoop dat die een stripact weg geeft!!
Een andere man deed het ook. Dus waarom niet?

Nou, haar familie kwam niet opdagen?
O, vandaag niet gezien. Iedere dag is wel iets teveel van het goede.
Maar een begafenis van je ex-schoonmoeder moeten bezoeken tijdens een honeymoon.
Net als bij de Nederlandse versie vind ik het altijd vreemd als je na een vriendschappelijke scheiding op deze manier een gearrangeerd huwelijk kiest.
Die mooie Griekse had wel een verklaring dat ze net als haar oma wilde.
Die was NOT AMUSED. Maar zomaar opeens trokken de donkere wolken ON HAAR FACE op en leek ze wel een jong enthousiast meisje.
Ze zal wel een lekkere huwelijksnacht gehad hebben. :biggrin:
juliadenders schreef:
14-07-2020 14:31
Rcht he die ines! Wat een agressief mens. En hoe ze de hele tijd met haar tong over haar tanden gaat.
Die man is zo lief. Moet eerlijk zeggen dat ik ook zou afknappen op het feit dat hij striooer was maar zijn persoonlijkheid is zo leuk. Hele fijne vent.
Geweldig programma!
Ja, hij zal wel meer gewend zijn. Heeft heel wat vrouwen in zijn broekje gehad.
Ja, en die piercings. Moet het geld toch ergens aan blijven hangen als je een full monty doet.
Afbeelding

O ja, ze lieten wel foto's zien.
Ik vind ze grappig samen en dat vind hij ook. Maar ik denk dat de vrouwen voor het lijf en het geld gaan.
Is net als die sterren zeggen. Ze gaan met de ster naar bed en worden naast een gewoon persoon met een slechte adem wakker.
Ik kijk ook. En verwonder me met name over de vrouwen. Mijn hemel, worden die van tevoren niet gescreend ofzo? De een nog gekker dan de andere.
Het eerste wat Ning tegen haar aanstaande zei was : 'ik ben hier voor de drank en het eten, niet voor jou'. Ook goedemiddag.

Ik vind het wel jammer dat er zoveel stellen gelijk getoond worden, ik ben de draad al helemaal kwijt.

Dat stel waarvan zij op Lady Gaga lijkt..... Ik vraag me af of hij niet gewoon 'gevlucht' is, vanwege haar karakter en haar uiterlijk zónder make up. Ze heeft twee gezichten, letterlijk!
Beter.Laat schreef:
15-07-2020 07:13
Ik kijk ook. En verwonder me met name over de vrouwen. Mijn hemel, worden die van tevoren niet gescreend ofzo? De een nog gekker dan de andere.
Het eerste wat Ning tegen haar aanstaande zei was : 'ik ben hier voor de drank en het eten, niet voor jou'. Ook goedemiddag.

Ik vind het wel jammer dat er zoveel stellen gelijk getoond worden, ik ben de draad al helemaal kwijt.

Dat stel waarvan zij op Lady Gaga lijkt..... Ik vraag me af of hij niet gewoon 'gevlucht' is, vanwege haar karakter en haar uiterlijk zónder make up. Ze heeft twee gezichten, letterlijk!
Zonder make up zag ze er beter uit. Wat een dikke laag troep smeert ze erop . Het is wel een drama queen, en hij een eikel om niet eens terug te bellen met wat en hoe verder
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook, wat een types!
Die Ines vind ik nog erger dan Lizzie. Die is hysterisch, maar Ines is gewoon echt gemeen. Wat een nare vrouw, stuur die man maar deze kant op :proud:

Van de mannen zou ik het minst graag gematcht worden aan die zeurkous, Matt of Matthew? Zo ontzettend preuts, buikkrampjes van de spanning, de extreme volgzaamheid... Wat een wijf, ik zou de vloer met hem aanvegen :$
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha... nou hij is ondertussen geen maagd meer 😆 Vond het wel snel van "niet durven kussen" smiddags naar "alles erop en eraan snachts"?

Maargoed... hij zal nu wel andere feelings in zn buik hebben! Overigens wel knap dat hij zich er niet voor schaamt en dit op tv durft te zeggen.
Die elizabeth zou niet misstaan in rupaul's dragrace o_o
en die griet met de duckface, mijn hemel

ik kijk dus ook maar vond het gisteren, dat diner, wel wat langdradig.

die ines is echt compleet van de pot gerukt, wat een malloot.
ik vind het ook een beetje raar dat ze nu bijna niets meer laten zien van die stelletjes uit de eerste aflevering. die mike en heidi hadden toch ook die ruzie op het strand en zo.
beter doen ze wat minder stelletjes.

ik heb alleen even de ex van sam gegoogled.
oja, die gymleraar is wel een smakelijk snoepje, maar die griet is ook al zo verbouwd zucht.
Ik stop met opnemen en kijken hoor. Vind het allemaal zulke nep-personen. Zonde van de tijd! Tis een slecht toneelstukje.

Ik ga voortaan kijken naar de Slimste Mens en Hello Goodbye, dat zijn tenminste echte mensen.
Ja, dat verbouwen... Daardoor kan je ze niet uit elkaar houden.
Allemaal een goddelijk lijf en zeer gericht op iets anders dan een echt huwelijk. Die vrouw met die blonde bos krullen. Die twee vond ik wel leuk samen.
Maar ouder dan 40 en toe aan het settelen.
Die man en zij passen - op het eerste gezicht - wel bij elkaar.
De verbouwde vrouwen en mannen hebben waarschijnlijk dezelfde sponor.
SPONORED bij cosmetics Australian Industries of hoe ze mogen heten.
Ik vraag me af of ze ze ook in het 'dagelijks leven' gaan volgen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven