Entertainment alle pijlers

Married at first sight Australia, wie kijkt er?

06-07-2020 20:12 1178 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook op RTL 8?
Dit beloofd wat.

AUB NIET SPOILEREN
miskotto wijzigde dit bericht op 09-06-2021 20:10
23.89% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik had het meer tegen HER ;-)
Miskotto schreef:
16-07-2020 20:46
Branson heeft Ines geen lekkerder koekje van eigen deeg kunnen geven, door express te blijven, want hij weet ook wel dat het niks gaat worden, maar nu zit ze verplicht een week aan hem vast. Maar ik zag bij het voorstukje van morgen dat zij die man van Elizabeth( ben zijn naam kwijt) een berichtje heeft gestuurd, mijn hemel MAFS Nederland is hier niks bij.
Kijk jij ook op videoland?
Ik wel en weet even niet of dit topic over videoland of de reguliere uitzending gaat. Als ik dit lees over videoland denk ik.
Maar ik beperk m'n info. Zou fijn zijn als het even helder wordt in je OP of topictitel.

Ik vind die man die z'n vrouw steeds Loz noemt echt verschrikkelijk. Wat een onzekere kerel zeg, krijg echt jeuk van die man.

En die vrouw van Sam echt ieee.. Haar hoofd. Wat is ze lelijk zeg en irritant. Net als Ines en Sam overigens, zit niks in.

En Mike is ook niet echt een hoogstandje. Lekkere kerel dat wel, maar ik vind Heidi zo'n leuke vrouw met veel diepgang! Zij verdient een wat emotioneel intelligentere man.
Ik heb niet alles gedetailleerd gelezen, maar in de PREVIEW kwam dat stukje over wat INES doet en is dus al uitgezonden op tv.

INES wil die andere zwaar getatoeerde vent hebben. Met die letters in zijn nek.
BRANSON wil dus volgens mij wel in therapie voor zichzelf.
Hij is witheet omdat hij niet weet hoe met haar om te gaan.
Ik geloof en gok dat BRANSON steeds dezelfde types aantrekt. Daarom wilde hij in dit experiment gaan. Ja, zonder STAY krijgt hij geen therapie. Hij kan alleen zijn eigen gedrag sturen en die INES kan hij niet volgen.
Hij vraagt zich af wat hij fout doet. JA, dan moet hij INES wel dwingen om ook te blijven. Begonnen bij altaar.

Sommige reacties vind ik ook vreemd, maar ach...It's TV!!!
Ik kijk op rtl8.
Ik kijk het terug en het wordt later op de avond herhaald.
Op RTL8 en 5 afleveringen per week. Ma, di, wo, do en vrijdag.

De andere NL is 1 aflevering per week en op rtl4. Die is maf. #MAFS
BosscheBol1984 schreef:
17-07-2020 09:08
Ik had het meer tegen HER ;-)
We zijn al HER 😂
INES was meteen op die afwezige echtgenoot van Elizabeth.
Dat heeft ze gewoon open gereageerd. Dat ze wilde ruilen.
Van ruilen komt huilen?
Het was wel om te huilen dat Elizabeth een doos met chocolade naar INES bracht.
Die INES kan BRANSON niet manupileren. Bij die ELIZABETH lukt het haar met gemak.
Echt... Die zelfgenoegzaamheid. Die straalt van haar gezicht af.
Zit Elizabeth weer alleen? Die ELIZABETH heeft niet haar lijf laten verbouwen.
Wel een lelijke gezwollen lippen. Ik wist meteen wie de DUCK is.
Maar in de PREVIEW was wel meer te zien. Welk een volhardend: ik wil die man.
Een doos met chocolade krijgt er al. Die ga ik vanavond opeten in bed, zegt INES

Zonder tattoes is die man van ELIZABETH wel erg leuk om te zien.
Daar kan BRANSON niet aan tippen.
Waarom draagt die een kanariegele ONESIE!!@@ Weer een vraag van INES.
It's is COLD.

Maar het die kan niet anders dan opzet zijn van de psychologen.
BRANSON zal nooit voor zo'n ELIZABETH gaan.

Jammer dat ik niet meer tijd heb om al die programma's te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, wat een draak die Ines. Wat is zij berekenend en onsympathiek. Vanaf de eerste seconde. Zou zelf Branson ook niet uitgekozen hebben, nogal een sukkel dat hij zich zo laat koeieneren (op bank slapen, autoportieren openen). Ik denk niet dat Lizzy met duck wordt bedoeld. Jessika (met houthakkersshirt Mick) heeft nog veel duckerige lippen. Veel dames in het programma hebben aan zich laten sleutelen. Van die Matthew (van Loz) zou ik totaal afknappen, tis net een grote kleuter.
Ik ben wel benieuwd wat haar andere geheim is na gezegd te hebben dat ze "eerst" lesbisch was (kan dat überhaupt?).
Ik bedoelde idd Jessica met die duckface.
Alle reacties Link kopieren Quote
BosscheBol1984 schreef:
18-07-2020 06:41
Ik ben wel benieuwd wat haar andere geheim is na gezegd te hebben dat ze "eerst" lesbisch was (kan dat überhaupt?).
Op Videoland lopen ze 1 aflevering voor, maar ik zal niet spoileren. Ook op internet kan je alles vinden als je wil weten hoe alles afloopt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat Loz, de vrouw van maagd Matthew, eigenlijk bovengemiddeld van de seks is. Ze oogt best braaf, maar ik denk dat ze behoorlijk seksueel gericht is, en dat maagd Matthew meer een soort kinky seksuele uitdaging voor haar was, dan dat ze nou zo vreselijk voor hem valt. Nu ze Matt ontmaagd heeft, gaat ze weer op zoek naar andere seksuele prikkels.
Alle reacties Link kopieren Quote
En die Elizabeth, wat een psycho. Haar mimiek, lichaamstaal en handgebaren verraden dat ze inwendig vrijwel constant in een zekere staat van paniek/hysterie verkeert.

En bijna elke zin die ze zegt, begint met 'ik'.

Ze vindt Sam stiekem helemaal de bom, en uit dat door heel afwijzend en bijdehand te zijn, en hem continu proberen te overheersen, om te bewijzen dat er met haar niet te sollen valt. Pure onzekerheid. Hij hoeft maar te wijzen en ze kan weer 6 jaar in therapie. Doodvermoeiende vrouw.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het valt me trouwens op dat het in dit programma voornamelijk draait om de relationele wensen van de vrouwen. De wensen van de mannen lijken minder belangrijk.
Ik geloof dat het vooral acteurs en actrices zijn. Mensen (People) die volgers willen krijgen. Zoals in het NL #MAFS komen dezelfde mensen voor een tweede keer voorbij.
Heel anders dan de personen die zich terug trekken voordat de eerste keer begint.
Ik ken er een waarvan ik weet dat die op een datingsite stond.
Uit een realityserie en die werd gevraagd en benaderd om mee te doen.
Heeft er wel leuke vriendschappen aan over gehouden. Ze hebben dan ook geen echte collega's.
Net als artiesten die moeilijk echte contacten kunnen leggen.

Zit ik toch weer hier...

Kort samengevat geloof ik niet dat het helemaal echt is.
Het vreemd gaan van INES en die nieuwe vlam. Het komt wel erg duidelijk in beeld. Is er op gericht, maar in Australië is alles anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pumps_italiaans schreef:
19-07-2020 14:47
Ik geloof dat het vooral acteurs en actrices zijn. Mensen (People) die volgers willen krijgen. Zoals in het NL #MAFS komen dezelfde mensen voor een tweede keer voorbij.
Heel anders dan de personen die zich terug trekken voordat de eerste keer begint.
Ik ken er een waarvan ik weet dat die op een datingsite stond.
Uit een realityserie en die werd gevraagd en benaderd om mee te doen.
Heeft er wel leuke vriendschappen aan over gehouden. Ze hebben dan ook geen echte collega's.
Net als artiesten die moeilijk echte contacten kunnen leggen.

Zit ik toch weer hier...

Kort samengevat geloof ik niet dat het helemaal echt is.
Het vreemd gaan van INES en die nieuwe vlam. Het komt wel erg duidelijk in beeld. Is er op gericht, maar in Australië is alles anders.
Ik denk het ook, vind veel dingen onwaarschijnlijk overkomen. De programmamakers hadden ook tegen Ines kunnen zeggen:
Nee, je mag geen andere kandidaat bellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noesa schreef:
18-07-2020 14:12
Ik denk dat Loz, de vrouw van maagd Matthew, eigenlijk bovengemiddeld van de seks is. Ze oogt best braaf, maar ik denk dat ze behoorlijk seksueel gericht is, en dat maagd Matthew meer een soort kinky seksuele uitdaging voor haar was, dan dat ze nou zo vreselijk voor hem valt. Nu ze Matt ontmaagd heeft, gaat ze weer op zoek naar andere seksuele prikkels.
Langzaam komt haar ware aard tevoorschijn, want ze is bi en had vroeger relaties met vrouwen.
Matthew klapte helemaal dicht toen hij dit hoorde.

Het lijkt erop dat Sam hapt en dat hij Ines wel ziet zitten, maar ik vind Branson wel een hottie hoor, ik kijk uit naar de aflevering van morgen.

Ik denk dat die ene met dat rode haar die cricket ging spelen met haar man, het enige koppel is dat het gaat redden.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ja Jules en Cameron. Die zijn vrij steady en dus saai voor de tv ;) het valt me op dat vaak dezelfde koppen op tv komen.

Ja dat geLoz, dat maakt me helemaal kierewiet. Zij zegt ook niet constant Matt.
Ik ben heel benieuwd hoe dat afloopt maar mijn gevoel zegt niet goed.

Het komt wel overduidelijk in beeld dat Ines Sam zijn type is... Klein en donker.

Nog even geduld en dan zien we het vast vanavond. :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat dit echt is.
Die Ines bv, het is toch niet mogelijk om zó weinig zelfinzicht te hebben.
En Branson die dit allemaal pikt en écht wil geloven dat het nog kan werken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk het morgen terug. Het is zo laat pas op tv.
Onder al die plamuur zit er in Elizabeth een schatje. Ze is enorm knap. En echt een lieverd. Die Sam en Ines verdienen elkaar.

Wat een stel patienten bij elkaar trouwens. Mijn god. Waar vinden ze zulke portretten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Elizabeth ook een schat. Onder die afschuwelijke extensions en plamuur zit een heel lieve, onzekere vrouw. Ik gun haar een man bij wie ze zichzelf mag zijn, geen Sam-type :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Die opvlieger Cyrell, wat een diva is dat hoezo moet je partner vragen hoe het gaat, ik hoop echt dat hij tzt eieren voor zijn geld kiest, want Cyrell is net zo een heethoofd als die broer van haar.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ja die Cyrell is een heethoofd. geen leuke vrouw.

Nou de aap kwam uit de mouw bij Matt, hij vind Lauren niet aantrekkelijk.

Waar was Elisabeth eigenlijk?

Sam en Ines, smakeloos. Sneu ook voor Bronson. Die denkt dat het beter gaat.

Haha en dan die plattelands jongen, Mick geloof ik. Haha dat kapsel met die snor. Hij heeft wel humor maar ik zie dat niet gebeuren met die 2. Zij vind hem misschien leuk vanwege zijn humor maar qua uiterlijk niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een vreselijk mens, die Ines. Gemene trekjes, misselijkmakend gedrag. In en inslecht. Ik werd onpasselijk toen ze aan dat ijsje liep te likken. 5 minuten tevoren al die enorme lap uit haar mond laten hangen. Brrrrr

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven