Entertainment alle pijlers

Married at first sight Australia, wie kijkt er?

06-07-2020 20:12 1178 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook op RTL 8?
Dit beloofd wat.

AUB NIET SPOILEREN
miskotto wijzigde dit bericht op 09-06-2021 20:10
23.89% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit soort programma's zijn echt mijn guilty pleasure. Maar volgens mij is dit hele programma gewoon nep. Het slaat echt nergens op. Eerst is Sam 'verdwenen' en blijkt hij een ziek te zijn. Nou is precies hetzelfde gebeurd met 'zijn vrouw'. Sam en Ines die onopgemerkt tijdens het etentje ertussenuit glippen om met elkaar te kletsen. Ongeloofwaardig helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
lolanu schreef:
22-07-2020 22:30
Dit soort programma's zijn echt mijn guilty pleasure. Maar volgens mij is dit hele programma gewoon nep. Het slaat echt nergens op. Eerst is Sam 'verdwenen' en blijkt hij een ziek te zijn. Nou is precies hetzelfde gebeurd met 'zijn vrouw'. Sam en Ines die onopgemerkt tijdens het etentje ertussenuit glippen om met elkaar te kletsen. Ongeloofwaardig helaas.
Ik denk dat onderdelen nep zijn maar niet alles.
Zo kan ik me voorstellen dat Ines achter de schermen heeft aangegeven Sam een leukerd te vinden en dat de makers denken; YES!
En dan wordt er olie op het vuur gegooid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een leuke twist dat alle stellen een week lang met elkaar op vakantie gaan, er zullen vast nieuwe inzichten worden opgedaan. Ik vind Jules en Cameron zoooooo lief samen ( rood haar)
Ik weet niet aan wie ik een grotere hekel heb, Ines of Cyrell. Ik denk toch Cyrell, omdat ik bij Ines toch iets liefs zie wanneer ze over Sam praat.
Maar Cyrell kan alleen maar bleren, en die grap met dat eten was ook niet leuk.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Is het nog de moeite waard om te kijken na alle info ? Ondanks dat ik de uitkomst al weet :popcorn: :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gelezen dat een klein deel van de deelnemers acteurs zijn en betaald worden om mee te doen. Het gaat om:

Ines
Sam
Dino
Jessica

De laatste 2 hebben samen een commercial voor een Australisch Brillenmerk gedaan. als iemand mij uit legt hoe ik hier een foto kan plaatsen dat doe ik dat, voor de beeldvorming.

Vandaar dat de productieleiders het vreemdgaan filmen alsof er niks aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
23-07-2020 14:12
Ik heb gelezen dat een klein deel van de deelnemers acteurs zijn en betaald worden om mee te doen. Het gaat om:

Ines
Sam
Dino
Jessica

De laatste 2 hebben samen een commercial voor een Australisch Brillenmerk gedaan. als iemand mij uit legt hoe ik hier een foto kan plaatsen dat doe ik dat, voor de beeldvorming.

Vandaar dat de productieleiders het vreemdgaan filmen alsof er niks aan de hand is.
Dit betekent dat ze het vreemdgaan o.k. vinden. Wat ook wel heel toevallig is dat Ines net weg bij Sam is als Elisabeth terug komt,
dit ziet er heel erg gescript uit.
Er is ook een gerucht op internet dat Sam en Ines door het programma gevraagd zijn om vreemd te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vivamensje schreef:
23-07-2020 17:42
Dit betekent dat ze het vreemdgaan o.k. vinden. Wat ook wel heel toevallig is dat Ines net weg bij Sam is als Elisabeth terug komt,
dit ziet er heel erg gescript uit.
Er is ook een gerucht op internet dat Sam en Ines door het programma gevraagd zijn om vreemd te gaan.
Precies... en die liftscene :-? .... daar zou je toch een Oscar voor geven?
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
23-07-2020 14:12
Ik heb gelezen dat een klein deel van de deelnemers acteurs zijn en betaald worden om mee te doen. Het gaat om:

Ines
Sam
Dino
Jessica

De laatste 2 hebben samen een commercial voor een Australisch Brillenmerk gedaan. als iemand mij uit legt hoe ik hier een foto kan plaatsen dat doe ik dat, voor de beeldvorming.

Vandaar dat de productieleiders het vreemdgaan filmen alsof er niks aan de hand is.
Ik geloof ook helemaal niets van Ines en Sam, maar het was wel nieuws in Australië hoe Ines aan lagerwal raakte na de opnames:

(Let op, als je de laatste 2 afleveringen niet hebt gezien staan er spoilers in)

https://www.google.nl/amp/s/www.dailyma ... Sight.html


Dat is dan weer gek toch? Als je gewoon wordt ingehuurd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag trouwens dat dit seizoen 42 afleveringen duurt... we zijn pas op aflevering 15, ik vind t wel érg lang allemaal... en ook omdat ik het allemaal erg ongeloofwaardig vind, maarja, ik wil nu toch weten hoe het afloopt :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Reiwa schreef:
23-07-2020 20:57
Ik zag trouwens dat dit seizoen 42 afleveringen duurt... we zijn pas op aflevering 15, ik vind t wel érg lang allemaal... en ook omdat ik het allemaal erg ongeloofwaardig vind, maarja, ik wil nu toch weten hoe het afloopt :)
Ik kijk pas vanaf aflevering 10 ofzo. Heb ik iets nuttigs gemist?
Alle reacties Link kopieren Quote
huisduif schreef:
23-07-2020 21:08
Ik kijk pas vanaf aflevering 10 ofzo. Heb ik iets nuttigs gemist?
Nee
Alle reacties Link kopieren Quote
Reiwa schreef:
23-07-2020 20:57
Ik zag trouwens dat dit seizoen 42 afleveringen duurt... we zijn pas op aflevering 15, ik vind t wel érg lang allemaal... en ook omdat ik het allemaal erg ongeloofwaardig vind, maarja, ik wil nu toch weten hoe het afloopt :)
42?? Dacht dat vorige aflevering al 1 van de laatste was.
Reiwa schreef:
23-07-2020 20:57
Ik zag trouwens dat dit seizoen 42 afleveringen duurt... we zijn pas op aflevering 15, ik vind t wel érg lang allemaal... en ook omdat ik het allemaal erg ongeloofwaardig vind, maarja, ik wil nu toch weten hoe het afloopt :)
Tip : niet meer naar kijken en zo af en toe hier even bijlezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Reiwa schreef:
23-07-2020 20:57
Ik zag trouwens dat dit seizoen 42 afleveringen duurt... we zijn pas op aflevering 15, ik vind t wel érg lang allemaal... en ook omdat ik het allemaal erg ongeloofwaardig vind, maarja, ik wil nu toch weten hoe het afloopt :)

Er is nu toch weinigs leuks op tv, dus ik ben wel blij met dit programma, lekker 5 avonden per week drama
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijke tv. Wat een kleurrijke types. Ik kijk uit naar de volgende aflevering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net die van vrijdag op uitzending gemist gekeken. Wat ik wel weird vind...

Sam en Ines lagen samen in bed van de kamer van Sam en Elisabeth - voordat Elisabeth er was. De wand achter hun bed was donkerblauw met verticale strepen, alsof het verschillende blauwe platen waren.

Ines gaat vervolgens terug naar haar eigen kamer - terwijl ze dus Elisabeth net niet treft in de lift. In haar kamer zie je achter het bed een behang met "blauwe vlekken" op een witte achtergrond - bloemen oid.

Vervolgens zie je Bronson in de camera praten met zo'n zelfde vlekken behang. Dat kan.. hij had een andere kamer op n andere verdieping dus kan datzelfde behang hebben.

Maar tijdens elke terugblik bij de reclame zie je Elisabeth gefilmd "Suprise!!!" roepen, met datzelfde vlekken behangetje op de achtergrond.... dus was zij op de kamer van Ines of Bronson?
Lijkt me niet... maar ik kom er niet uit haha!
Maar kijk zelf de aflevering maar na, dit is echt weird...

Overigens vind ik t jammer dat de aandacht in het programma zoveel naar Ines en Sam gaat. Van Martha en Vriend en van Cyrell en vriend zag je niks.. Bizar dat de cameramensen t wel weten maar het psychologen-trio niet.
Ik vind Ines echt walchelijk. Die kan niet echt zijn!

Sam vind ik ook een afschuwelijke vent. Kan ook niet echt zijn.

Eigenlijk zijn al die lui afschuwelijk. Behalve die redhead. Die lijkt trouwens enorm op Tanja Jess
Martha vind ik net een Kardashian.
Alle reacties Link kopieren Quote
koekie1980 schreef:
26-07-2020 16:25
Ik heb net die van vrijdag op uitzending gemist gekeken. Wat ik wel weird vind...

Sam en Ines lagen samen in bed van de kamer van Sam en Elisabeth - voordat Elisabeth er was. De wand achter hun bed was donkerblauw met verticale strepen, alsof het verschillende blauwe platen waren.

Ines gaat vervolgens terug naar haar eigen kamer - terwijl ze dus Elisabeth net niet treft in de lift. In haar kamer zie je achter het bed een behang met "blauwe vlekken" op een witte achtergrond - bloemen oid.

Vervolgens zie je Bronson in de camera praten met zo'n zelfde vlekken behang. Dat kan.. hij had een andere kamer op n andere verdieping dus kan datzelfde behang hebben.

Maar tijdens elke terugblik bij de reclame zie je Elisabeth gefilmd "Suprise!!!" roepen, met datzelfde vlekken behangetje op de achtergrond.... dus was zij op de kamer van Ines of Bronson?
Lijkt me niet... maar ik kom er niet uit haha!
Maar kijk zelf de aflevering maar na, dit is echt weird...

Overigens vind ik t jammer dat de aandacht in het programma zoveel naar Ines en Sam gaat. Van Martha en Vriend en van Cyrell en vriend zag je niks.. Bizar dat de cameramensen t wel weten maar het psychologen-trio niet.
Er klopt ook iets niet met de kamernummers, schijnt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb even gegoogeld op die kamernummers want dat was me niet opgevallen. Op een Australische website staat dit:

"Mike Gunner, Sam Ball and Dino Hira, were revealed to have backgrounds in acting, while Jessika Power and Melissa Lucarelli have modelling experience."

Er staat een foto bij van Dino en Jessika die samen in advertenties staan dus die 2 kenden elkaar al voor t programma.
Alle reacties Link kopieren Quote
De stellen googlen is leuk, één grote soap :proud: Dino schijnt een haarstuk te dragen..
Wow, ik ben aan het treugkijken maar die borrel met Jules en Cam en Lauren en Matt o_o
Over dat swingen en zo, dat zeg je toch niet tijdens een casual borrel!
Melissa een model? Nou dat zie ik niet zo eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren Quote
BosscheBol1984 schreef:
27-07-2020 13:52
Melissa een model? Nou dat zie ik niet zo eigenlijk...
Nou... ze heeft toch wel erg mooie foto's online staan, op deze vind ik haar echt heel knap

Afbeelding
Oh, ik echt niet! Gewoon een leuke vrouw maar niet bloedmooi of zo.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven