Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië 2020

31-08-2020 20:29 401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zodat lovestar het niet hoeft te doen.
Granny :heart:
Wordt gezellig saampjes op de MKR en de MC topics :)

Ik ben fan van Melissa. Ik keek regelmatig the Chef's line met haar. Vind haar leuk.

Ik vond MC USA wisselend leuk. Vond het zo aangedikt Amerikaans. MC Australië was veruit mijn favoriet. Juist vanwege de juryleden. Maar snap dat het na tig jaar, een keer klaar is.

Vind het leuk met de oude kandidaten. Ik kan mij Poh nog herinneren. Ze heeft best veel gegaan op tv met koken enzo.

Ben benieuwd hoe het seizoen gaat. Ik was begonnen aan een nieuwe serie. Ik geloof dat ik voorlopig alleen eten en koken aan het kijken ben ;-D
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
31-08-2020 21:57
Tessa herinner ik me en die vind ik leuk. Hopelijk komt ze ver.

Wel heel raar dat de jury is vervangen, dat vind ik toch wel 'n minpuntje. Die mannen waren 'n vaste waarde van het programma.
Ze hadden geen keus.
George was onderdeel van een schandaal vanwege zwaar onderbetalen van zijn personeel en daarna kwamen de andere twee "er niet uit met de salarisonderhandelingen".

Dus keuze was, nieuwe jury of geen programma.
Op Facebook riepen veel mensen dat ze nu niet gingen kijken.
Slim daarom om nu oud kandidaten terug te halen. De fans kijken dan toch en de nieuwe jury heeft de kans zich te bewijzen. En naar mijn mening doen ze dat. Tof seizoen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Best lullig als je je zo popiejopie presenteert als jury om dan je personeel onder te betalen. Vond de andere 2 juryleden overigens wel het leukst. Jammer dat ze er niet uitkwamen, maar wel slim idd om met oudkandidaten te werken nu. Krijg je volgens mij toch weer net even een nieuwe impuls.

Ik kan mij Jess ook nog herinneren trouwens, wat 'n schatje.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
31-08-2020 23:22
Best lullig als je je zo popiejopie presenteert als jury om dan je personeel onder te betalen. Vond de andere 2 juryleden overigens wel het leukst. Jammer dat ze er niet uitkwamen, maar wel slim idd om met oudkandidaten te werken nu. Krijg je volgens mij toch weer net even een nieuwe impuls.

Ik kan mij Jess ook nog herinneren trouwens, wat 'n schatje.
Ik vermoed dat het er niet uitkomen vooral het verhaal naar buiten was en dat zij misschien niet door wilden zonder George of de programmamakers dan liever meteen helemaal opnieuw begonnen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ah, hier is het nieuwe topic, gezellig! :cheer2:

Ik heb enorm uitgekeken naar dit seizoen, vooral toen ik zag dat Harry terug was. Was groot fan van Harry en zijn altijd creatieve gerechten. Zo'n lief joch ook.
Ook super leuk dat Ben er weer is ( heb net zijn seizoen gekeken ondanks dat dat al 3 jaar oud was maar die kende ik nog niet ), Tessa, Kahn, Sarah ( beide dames ), Jess, Hayden.
Reynold ken ik niet echt, dat seizoen heb ik gemist, maar lijkt me dat hij en Poh toch wel de favorieten zijn voor dit jaar. Ik hoop dat Poh er snel uit ligt trouwens, daar ben ik niet zo weg van. Kende ook niet iedereen maar misschien komt dat nog, ik heb volgens mij ook een aantal seizoenen gemist.

Ik vind het wel discutabel dat sommige kandidaten zo nauw verbonden zijn met een bepaald jurylid. Zoals die bromance tussen die twee mannen ( namen kwijt, heb dat seizoen blijkbaar ook niet gezien ) en Laura en Jock. Is dat wel helemaal fair? Zijn ze als jury dan wel objectief?
Ik vind het sowieso heel jammer dat de oude jury weg is, al mag ik Jock wel. Maar ik heb altijd lang nodig om te wennen aan een nieuwe jury. :P

Ik kijk zoals altijd weer uit naar de spannende pressure tests ( mijn favoriete afleveringen ) en team opdrachten.
Winnaar durf ik nooit te voorspellen, dat weet je bij dit programma toch nooit. Een graatje in je vis of een rauwe steak en je bent weg.
Ik hoop dat Harry wint, een halve finale of finale voor hem zou ik al geweldig vinden. Nou ja, zolang Poh maar niet wint. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind juist Poh erg leuk! Vind de kunst die ze maakt ook erg mooi.

Ik mis de oude juryleden wel hoor, zo'n vast gegeven is fijn in zo'n show. Maar ik denk dat deze juryleden het ook wel goed gaan doen.

Ik heb op dit moment nog geen voorkeur, er zitten veel leuke kandidaten bij.. Ben blij dat de BBQ man weer terug is (ben even zijn naam kwijt), die vond ik altijd zo lekker nuchter. Ook Jess, Reynold, Ben, die dame met dat rode haar. Het gaat lastig worden een favo uit te kiezen dit jaar.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Die met dat hoedje bedoel je? Die wat oudere man achter de BBQ? Zo ja, die vond ik ook altijd leuk, maar ik ben ook even zijn naam kwijt haha. :P

Die meid met dat rode haar is Sarah, daar zijn er twee van dit jaar, die andere is die uit Ben's jaar, die Maleisische ( geloof ik ). Ik vind het wel jammer dat Eloise niet terug is uit Ben's jaar, die vond ik erg leuk.

Ik weet niet wat ik tegen Poh heb, ze is best een leuke vrouw en ze maakt altijd leuke en creatieve dingen maar toch, tja ik weet het niet. Ik trek haar gewoon niet zo heel lang.
Het is ook lastig schakelen vind ik, als je zo gewend en gehecht bent aan zo'n oude jury. Ik wist wel dat het ging gebeuren want dat was in het vorige topic al besproken maar toch is dat voor mij dan wel even wennen. Was makkelijker geweest als Gordon een vast jurylid zou worden, dan ken ik er alvast een.
Ik hou echt van Gordon Ramsay trouwens. Ik kijk altijd alles van hem. :heart:

Mijn favoriet is sowieso Harry.
Vind het wel fijn dat er maar een immuniteitsspeld te vergeven is dit jaar. Ben nooit zo weg van die immuniteitsopdrachten. Ben wel benieuwd wie hem wint en wat ze dan gaan doen ipv die opdracht.
Van mij mogen ze de Masterclasses overslaan dit jaar trouwens. Die kijk ik nooit. Ik kook namelijk zelf amper, kan net een ei bakken. En toch al jaren fan van dit programma, ondanks dat ik niet van koken houd. :$
Alle reacties Link kopieren
Nuttige info: op Net5 om 19.25
Alle reacties Link kopieren
man met het hoedje heet Chris
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik google wie de kandidaten zijn em krijg meteen te zien wie er wint. :cry: :facepalm:
Tessa vond ik ook heel leuk. Vond het toen echt jammer dat ze niet won.

Het valt me op dat er heel veel uit hetzelfde seizoen zijn: Jess, Sarah, Ben, Kanh, Reece. Ik vond dat seizoen ook dat er inderdaad heel veel goede kandidaten bij zaten.
Oh en Brandan zat ook in datzelfde seizoen.
Leuk dat Simon meedoet!
Oh het zijn twee andere Bens die meedoen zie ik nu.
Alle reacties Link kopieren
DreamyEzra schreef:
01-09-2020 10:17
Ik google wie de kandidaten zijn em krijg meteen te zien wie er wint. :cry: :facepalm:
Dat hebben wij al afgeleerd
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:

Net op tijd terug van vakantie om het vanaf het begin mee te kijken. Volgens de tv gids zijn het 65 afleveringen, dus we zijn nog wel even zoet!

Ik hoop alleen niet dat het op vrijdag zo’n kookles is, die vond ik met de andere juryleden ook niet leuk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb hem al gezien, ik vond het leuk. Kijk nu al uit naar volgend jaar, als er weer echte amateurs zijn.
Ben heel benieuwd wat jullie gaan vinden van de nieuwe juryleden. Ik vond Melissa erg leuk, lekker spontaan.
DreamyEzra schreef:
01-09-2020 10:17
Ik google wie de kandidaten zijn em krijg meteen te zien wie er wint. :cry: :facepalm:
Oh nee, balen zeg. Ik kwam gisteren ook in de verleiding om Ben en Andy te googlen maar durfde het niet. Normaal ben ik gek op spoilers maar bij MasterChef dus niet. Ik sla ook even over. :wtf:
Ik zie de namen vanzelf wel weer voorbij komen.
Poh is volgens mij wel 'ns gastjury geweest en toen vond ik haar geen natuurlijke flow hebben voor de camera. Beetje ongemakkelijk. Bij sommige kandidaten spat het charisma eraf en daar kijk ik toch lekkerder naar.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
01-09-2020 13:51
Poh is volgens mij wel 'ns gastjury geweest en toen vond ik haar geen natuurlijke flow hebben voor de camera. Beetje ongemakkelijk. Bij sommige kandidaten spat het charisma eraf en daar kijk ik toch lekkerder naar.
Toch had ze een heel leuk programma over het opstarten van haar restaurantje en de verbouwing van haar huis en moestuin.
Alle reacties Link kopieren
DreamyEzra schreef:
01-09-2020 10:17
Ik google wie de kandidaten zijn em krijg meteen te zien wie er wint. :cry: :facepalm:
Oh shit, dat is balen :-(
Alle reacties Link kopieren
Hasse88 schreef:
01-09-2020 08:09
Ik heb op dit moment nog geen voorkeur, er zitten veel leuke kandidaten bij.. Ben blij dat de BBQ man weer terug is (ben even zijn naam kwijt), die vond ik altijd zo lekker nuchter. Ook Jess, Reynold, Ben, die dame met dat rode haar. Het gaat lastig worden een favo uit te kiezen dit jaar.
Ja, Chris (man met de hoed) vind ik ook erg leuk. Heel rustig en nuchter, en ik vind zijn manier van koken erg tof. Leuk weetje over hem: hij heeft zijn vrouw ontmoet bij zijn seizoen van Masterchef. Vind ik zo lief :heart:

Volgens mij vind ik alle kandidaten wel leuk eigenlijk. Ik vind de afvalrondes altijd zo rot, ik wil nooit dat er iemand naar huis gaat haha
Alle reacties Link kopieren
Ik vind best veel kandidaten leuk. Vooral bij de mannen (Chris, Callum, Reynold, Brendan, Ben U., Simon) kan ik niet zo gauw iemand bedenken die ik er graag verder nog tussen had gehad. Qua vrouwen had ik graag Marion (s2), Justine (s1) en Kylie (s4) gezien, zij waren destijds echt mijn favorieten!
Ah, wat is Ben toch een lieverd. Jess moed inspreken. Hij is echt een goede gozer. :heart:

En ik snap wel dat bij Jess de moed in de schoenen zakt, na Reynolds gerecht.
Zou ik ook bang van worden. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Reynold kookt a la Heston Blumenthal, met veel techniek en kunstjes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven