Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Ah. Ik ben niet alleen.
Tsss, ga weg jullie MPW-fans
quote:yasmijn schreef op 23 september 2015 @ 18:34:

Ik hou zo van Marco! +1, ik kom je ff helpen, Yasmijn, anders ben je zo alleen
Alle reacties Link kopieren
quote:Slofje schreef op 23 september 2015 @ 18:44:

[...]

+1, ik kom je ff helpen, Yasmijn, anders ben je zo alleen Sorry Friez, ik had de deur achter me dicht moeten doen
Tjezus, wat vals
quote:yasmijn schreef op 23 september 2015 @ 18:43:

Ah. Ik ben niet alleen. Nee Roos komt ook morgen en is ook een grote fan hahahaha. Maar die wil eerst alle afleveringen zien voor ze hier leest .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Slofje schreef op 23 september 2015 @ 18:44:

[...]

+1, ik kom je ff helpen, Yasmijn, anders ben je zo alleen Nee hoor, me too
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ha Mylene, had jouw liefdesverklaring gemist
Wat vinden jullie leuk aan hem? Ik kan echt niks bedenken. Hij is arrogant, zelfs voor Viva-begrippen een enorme narcist, hoort zichzelf graag praten (liefst 3x), doet enorm interessant met lange pauzes tussen elke drie woorden, trekt alle aandacht naar zich toe...

Zo.

Edit: oja, en hij probeert iedereen zenuwachtig te maken met zijn semi-diepzinnige gestaar en slechte metaforen
Tjezus, wat vals
Maar wat vinden jullie dan zo leuk aan hem? Dat ie alles 3 keer zegt? Dat ie narcistische trekjes heeft? Dat ie lange stiltes laat vallen? Dat ie rondloopt alsof hij alles weet en de rest helemaal niets?

Ik krijg de kriebels van die man, brr
quote:MevrouwJack schreef op 23 september 2015 @ 18:49:

Wat vinden jullie leuk aan hem? Ik kan echt niks bedenken. Hij is arrogant, zelfs voor Viva-begrippen een enorme narcist, hoort zichzelf graag praten (liefst 3x), doet enorm interessant met lange pauzes tussen elke drie woorden, trekt alle aandacht naar zich toe...

Zo.

GMTA!
quote:friezinnetje2014 schreef op 23 september 2015 @ 18:50:

[...]

GMTA!
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 23 september 2015 @ 18:50:

[...]

Werkelijk, echt hetzelfde opgeschreven whahha
quote:Slofje schreef op 23 september 2015 @ 18:48:

Ha Mylene, had jouw liefdesverklaring gemist

Die had ik ook net pas heel mompelend weergegeven

Ze haalt goed in zeg, ondanks dat haar duim er bijna af is
O Andrea steekt de fik erin
Tjezus, wat vals
Het is wel een `kookicoon` he, hij is op en top een topchef en weet ook alles dus die arrogantie vergeef ik hem. Hij ziet de kok in een persoon, probeert het beste in mensen naar boven te halen. Bij de een een schop onder de kont of zoals gister een huilende kandidaat troosten.

Oh en het inspireren van de kandidaten ....................... waren jullie niet geinspireerd in de speech van hem over de dromen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2015 @ 18:55:

Het is wel een `kookicoon` he, hij is op en top een topchef en weet ook alles dus die arrogantie vergeef ik hem. Hij ziet de kok in een persoon, probeert het beste in mensen naar boven te halen. Bij de een een schop onder de kont of zoals gister een huilende kandidaat troosten.

Oh en het inspireren van de kandidaten ....................... waren jullie niet geinspireerd in de speech van hem over de dromen?

Nee

En mensen eerst aan het huilen maken en dan gaan troosten, tja
Tjezus, wat vals
Topchefs horen arrogant te zijn.
quote:MevrouwJack schreef op 23 september 2015 @ 18:56:

[...]

Nee

En mensen eerst aan het huilen maken en dan gaan troosten, tjaOjee, maar hij bedoelt het goed
Kijk wat hij nu doet, is niet stimuleren, dat is mensen uit de concentratie halen. Wegwezen! Laat ze hun gang gaan.
quote:MevrouwJack schreef op 23 september 2015 @ 18:56:

[...]

Nee

En mensen eerst aan het huilen maken en dan gaan troosten, tja+1, maar dat is logisch
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 september 2015 @ 18:58:

[...]

Ojee, maar hij bedoelt het goed Huilie
Tjezus, wat vals
quote:yasmijn schreef op 23 september 2015 @ 18:57:

Topchefs horen arrogant te zijn. Nee, ze denken dat ze dat moeten zijn. Staat niet bij de opleiding hoor
quote:MevrouwJack schreef op 23 september 2015 @ 18:59:

[...]

Huilie Ja en nou is Marco net weg om mij te troosten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven