Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Oh, maandag Maggie Beer. Die vind ik altijd zo lief. Echt een hele hartelijke vrouw, volgens mij.
Nou die blik die ik net in de vooruitblik zag bij Maggie Beer was niet zo hartelijk Haha
Die laatste blik bedoel je? Volgens mij zegt zij zelfs nog dat ze iets smerig vindt op een manier waardoor je denkt dat je alsnog vijfsterrenchef kan worden.
Dat vond ik van de gewone jury ook maar misschien worden ze nog milder (of de kandidaten beter)
quote:yasmijn schreef op 15 augustus 2013 @ 16:52:

Bij de professionals:

Ik ben verliefd op Marco Pierre White ben ik bang.

Fijne man.

Wederom het bewijs dat je om topkok te zijn geen scheldende, agressieve idioot hoeft te zijn.

Erg prettig.
Vind het niveau ook tegen vallen tot nu toe, zeker in vergelijking met voorgaande jaren. Vraag me echt af hoe sommige mensen geselecteerd zijn (clarissa, noelleen ?, kelty). Maar toch blijft t een leuk programma!
quote:Eleonora schreef op 16 augustus 2013 @ 22:27:

[...]

Fijne man.

Wederom het bewijs dat je om topkok te zijn geen scheldende, agressieve idioot hoeft te zijn.

Erg prettig.

Hij en Gordon Ramsey praten niet meer met elkaar. Vreselijke ruzie. White heeft Ramsey een stukje opgeleid.

En als je White googlet dan is het wel een euh...aparte man
quote:yasmijn schreef op 17 augustus 2013 @ 10:44:

[...]

Hij en Gordon Ramsey praten niet meer met elkaar. Vreselijke ruzie. White heeft Ramsey een stukje opgeleid.

En als je White googlet dan is het wel een euh...aparte man Ik heb inderdaad google gebruikt en wat ik daar over hem lees, maakt dat ik hem nog sympathieker vind.
quote:waranaka schreef op 17 augustus 2013 @ 10:54:

[...]

Ik heb inderdaad google gebruikt en wat ik daar over hem lees, maakt dat ik hem nog sympathieker vind.

Heb ik ook wel.

Maar qua huwelijken en vrouwen maakt ie er best wel een potje van.

Boeit me niet. Als ie langskomt open ik de deur voor hem
quote:yasmijn schreef op 17 augustus 2013 @ 10:56:

[...]

Heb ik ook wel.

Maar qua huwelijken en vrouwen maakt ie er best wel een potje van.

Boeit me niet. Als ie langskomt open ik de deur voor hem Ik ook hoor! We hoeven niet meteen te trouwen
dubbel...
ik Marco, vooral vanwege zijn interesse in de persoon die achter de kandidaat zit en zijn empathie die je niet achter hem zou zoeken als je hem de boel op ziet zwepen tijdens een keukendienst
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yasmijn schreef op 17 augustus 2013 @ 10:44:

[...]

En als je White googlet dan is het wel een euh...aparte man

Gelijk heeft 'ie. Dat hij niet meer met Gordon praat. Ik zou er ook omheen lopen, om die man.

Maar White zal best apart of raar zijn hoor, ik vind 'm als jurylid gewoon leuk.
Je kunt via Marco Pierre Whites website zelfs een diner met hem winnen in z'n eigen restaurant. How cool is that

Ik vond die grijze duif gisteren die zo overtuigd was van de heerlijkheid van haar gerecht een beetje irritant. Bottom two. Oops
Van dat opzwepen van Marco zou ik echt de zenuwen krijgen. Dat ie dan in moordtempo een woord of zin honderd keer herhaalt. Voor de rest lijkt ie me wel sympathiek.

Gordon Ramsay.. tja.. ik weet nog steeds niet wat ik van 'm moet denken. Dat geschreeuw en gescheld vind ik erg irritant, maar hij heeft 's middags bijv. ook een programma op RTL 4 waarin hij op heel kalme wijze zijn 'geheimen' verklapt over hoe je als thuiskok simpel, goedkoop maar lekker kunt koken. Dat vind ik dan wel weer erg leuk om te zien omdat de liefde voor voedsel en het vak er vanaf spat.
quote:waranaka schreef op 17 augustus 2013 @ 10:58:

[...]

Ik ook hoor! We hoeven niet meteen te trouwen Dat
Ramsey's trips naar het verre oosten om daar kennis op te doen en met die mensen mee te koken, vind ik geniaal!
Je kunt via Marco Pierre Whites website zelfs een diner met hem winnen in z'n eigen restaurant. How cool is that

Dat lijkt mij ook wel wat. Ik wil ook wel blijven overnachten
ze was ook echt beledigd dat ze het niet lekker vonden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maggie Beer lijkt me echt zo'n vriendelijke hartelijke vrouw. Ik zou haar wel eens willen ontmoeten
Ik denk dat het bij Gordon Ramsey ook heel veel spel is.

Kijk maar naar de manier waarop de kandidaten in Master Chef USA met elkaar omgaan, dat zorg voor de kijkcijfers. Net als bij Hells Kitchen.

Daar zouden in Amerika lang niet zoveel mensen naar kijken als ze gewoon vriendelijk en behulpzaam met elkaar om zouden gaan.
quote:rosanna08 schreef op 17 augustus 2013 @ 11:36:

ze was ook echt beledigd dat ze het niet lekker vonden Ik vind haar echt geen sympathiek mens als ik eerlijk ben. Zo overtuigd van eigen kunnen.
quote:granny71 schreef op 17 augustus 2013 @ 12:18:

Kijk maar naar de manier waarop de kandidaten in Master Chef USA met elkaar omgaan, dat zorg voor de kijkcijfers. Net als bij Hells Kitchen.

Daar zouden in Amerika lang niet zoveel mensen naar kijken als ze gewoon vriendelijk en behulpzaam met elkaar om zouden gaan.Yep, das allemaal acteerwerk. Voor de kijkcijfers.
quote:granny71 schreef op 17 augustus 2013 @ 12:18:

Daar zouden in Amerika lang niet zoveel mensen naar kijken als ze gewoon vriendelijk en behulpzaam met elkaar om zouden gaan.Ik ben blij dat ze bij Masterchef Australia niet voor die toon gekozen hebben. Het is de reden dat ik MA wél kijk en Ramsey niet.
Verdenk ze er bij Gordon Ramsey ook altijd van niet de slechtste weg te sturen maar de grootste relschoppers erin te houden voor de kijkcijfers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven