Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
quote:Hasse88 schreef op 12 augustus 2013 @ 18:59:

[...]

Erwtenpurree kan héérlijk zijn, maar dit zag eruit als een plak kots.. Vreselijk...

Dabedoellik! Ik heb prachtige heldergroene niet korrelige erwtenpuree gegeten, dit leek er niet eens op.

En jaaaa, whiehuuuu!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ga voor de herhaling morgen! Recorder staat ingesteld voor elke middag
Die chef bij de mannen had het goed bekeken. Alles delegeren dan hoef je zelf niks te doen!
Ja het is weer begonnen! Heerlijk thuiskomen.

Ik vond het alleen nog niet echt leuk dat mannen tegen de vrouwen gedoe. Vooral omdat het normaal best gemoedelijk is, de kandidaten kennen elkaar immers beter.

Nu een hoop geblaat.

Maar ik geef het een kans!

Wat ik me wel afvroeg. Gary zei dat de komenden twee weken in het teken staan van deze battle. Is het dan daarna al afgelopen of worden ze dan "gemixt" en is het ieder voor zich?

Oh en voor wie het niet gezien had. Van half 6 tot 6 uur is er ook nog Masterchef Australia, the professionals! Met Marco Pierre White als jurylid.
Jeej, blij dat t nieuwe seizoen eindelijk beginnen is! Ben nog niet helemaal overtuigd van de nieuwe opzet, maar Georgie maakt veel goed

The professionals begint trouwens al eerder, tvgids klopt niet! volgens mij om 17uur al!
Oooooooooooh ik vond het ZO jammer dat het vorige seizoen afgelopen was vrijdag :( Maar deze eerste aflevering was ook wel heel leuk!
Ik kijk al vanaf het eerste seizoen! ben er nu dus ook weer bij. Leuk!
quote:Gavia schreef op 12 augustus 2013 @ 19:17:

Ik vond het alleen nog niet echt leuk dat mannen tegen de vrouwen gedoe. Vooral omdat het normaal best gemoedelijk is, de kandidaten kennen elkaar immers beter.

Nu een hoop geblaat.

Wat ik me wel afvroeg. Gary zei dat de komenden twee weken in het teken staan van deze battle. Is het dan daarna al afgelopen of worden ze dan "gemixt" en is het ieder voor zich?

Oh en voor wie het niet gezien had. Van half 6 tot 6 uur is er ook nog Masterchef Australia, the professionals! Met Marco Pierre White als jurylid.Ja dat vond ik inderdaad ook minder. Deed me sterk aan het gerel tussen kandidaten denken bij Hell's Kitchen
I love Gary, George en Matt
Zo, even snel de opgenomen aflevering van gister kijken en dan zit ik weer klaar voor die van vandaag!
Oei, Kelty gaat niet bepaald lekker. Fik in de pan.
Ik ben heel benieuwd met welk gerecht kelty bij de beste 22 is gekomen. Ik heb van hem nog niets gezien wat ook maar enigszins op goed koken lijkt.
[quote]Gavia schreef op 12 augustus 2013 @ 19:17:

Nu een hoop geblaat.

Het is daarna weer als vanouds ;)
Het is nu een paar dagen aan de gang, leuke deelnemers wel lijkt me. En die Lynton vind ik niet te versmaden, hopelijk komt hij ver
Gaat het hier ook over de professionals?

Dat had had ik opgenomen.

Er wordt wat afgehuild daar. Poeh.

Beetje volschieten, soit, maar de een na de ander in dikke tranen zeg!
Bij de professionals:

Ik ben verliefd op Marco Pierre White ben ik bang.
quote:yasmijn schreef op 15 augustus 2013 @ 16:52:

Bij de professionals:

Ik ben verliefd op Marco Pierre White ben ik bang.Zover wil ik niet gaan, maar ik vind hem wel ontzettend goed met de kandidaten. Eerlijk, betrokken, streng, maar er niet op gericht om iemand af te branden!
Ik val op de man. Zijn stem alleen al.
Stom, ik vond dat Kelty eruit moest. Wat een prutser is dat zeg. Sowieso kreeg ik een onaangenaam gevoel bij hem, weet niet waarom.
Kelty vind ik ook eng, onaangenaam.

Moet sowieso weer even wennen aan deze mensen. Vind ze nog niet zo'n leuk stel bij elkaar als in de herhaling die net geweest is, 2011 geloof ik.

Favoriet voor nu: Jules, bij de dames.
Bij de professionals: wow! Wat een nachtmerrie taart moesten de maken, zeg. En wat een fouten werden er gemaakt! Plastic op de chocola laten zitten...
Ik heb bij kelty en clarissa allebei het idee dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

En 20 minuten van tevoren je bord opmaken( die oudere vrouw, noline??) lijkt me ook niet zo handig.
Dat gerecht van Noelene ziet er ook niet heel smakelijk uit. Die pastinaak lijkt wel niet schoongemaakt.
Ik heb het idee dat de jury dit seizoen lang niet zo aardig is als de voorgaande jaren.
Ik heb het idee dat het niveau van de deelnemers ook lager is, maar dat kan ook aan een strengere jury liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven