Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
Anoniem_36255
woensdag 25 mei 2011 om 20:09
Alle reacties
Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!
Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
Sheetal zal wel door zijn. Hij kijkt niet blij...
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:06:
[...]
Ik lach altijd alleen maar mensen toe...
gisteren Yellow Love nog uit toe gelachen toe ze een Ikea kast in elkaar had gezet
De achterwand achterste voren en zo hard vast geschroefd dat hij never nooit meer los komt Daarom laat ik straks in mijn flatje alles doen en koop ik het alleen maar
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:09
Alle reacties
Link kopieren
Ziet er niet uit die lap vlees van David!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
Goffer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
Gadverdamme, walgelijke vent.
Waarom viel me dat nooit eerder op?
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
David vind ik nu irritanter dan Whitney en Sabrina bij elkaar!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:10
Alle reacties
Link kopieren
Yeaaaahh, toch David.
Wel jammer dat Sheetal geen tweede meer kan worden.
Liever elitair dan een pauper!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:11
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 juli 2011 @ 21:09:
Ziet er niet uit die lap vlees van David!
Laten we wel wezen...heel David ziet er eigenlijk niet uit.
Met zijn zelfingenomen, arrogantie pulphoofd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
rosanna08
woensdag 27 juli 2011 om 21:11
Alle reacties
Link kopieren
in het begin was hij ook niet zo Rookie, dat is echt door vorige week gekomen volgens mij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:11
Alle reacties
Link kopieren
Hoe kan je hem leuk vinden Kalli?
Zijn arrogantie is legendarisch en walgelijk.
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:11
Alle reacties
Link kopieren
Hahaha, YL en haar Ikeakast. Geweldig verhaal!
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:11
Alle reacties
Link kopieren
IM je kent ze niet....maar wie wint?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:12
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 juli 2011 @ 21:11:
in het begin was hij ook niet zo Rookie, dat is echt door vorige week gekomen volgens mij Ja denk ik ook, teveel veren in zijn hol.
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:12
Alle reacties
Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 27 juli 2011 @ 21:10:
Yeaaaahh, toch David.
Wel jammer dat Sheetal geen tweede meer kan worden.Dit is nou echt zo'n moment om de negeer knop eens uit te proberen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:13
Alle reacties
Link kopieren
Mijn water zegt Whitney (sorry)
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:13
Alle reacties
Link kopieren
Ahh, Lee's mama.
Ik heb de gelegenheid gebruikt om een nieuw onderschrift te nemen.
Liever elitair dan een pauper!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
Heel treffend omschreven, SD
Anoniem_126187
woensdag 27 juli 2011 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
Goh nooit gedacht dat ik zou hopen dat Lee dit gaat winnen.
Maar ja liever Lee dan Whitney of David.
Hoe is het met Sumi trouwens? Al last van luddevedu of ben je er nog steeds overheen?
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:14
Alle reacties
Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 juli 2011 @ 21:14:
Heel treffend omschreven, SD
Dank u
Kalli, die had je toch al...dat onderschrift?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
koreveen
woensdag 27 juli 2011 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
Kan het niet zien op m'n mobiel, Kal. Wat staat er??
Anoniem_59955
woensdag 27 juli 2011 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
Wat is het tweede gerecht wat ze moeten maken? Ik weet kip parmezaan en kwarktaart...
Ik zit niet op te letten
Summerdance
woensdag 27 juli 2011 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 27 juli 2011 @ 21:14:
Goh nooit gedacht dat ik zou hopen dat Lee dit gaat winnen.
Maar ja liever Lee dan Whitney of David.
Ik ben ook voor Lee..
Hoe is het met Sumi trouwens? Al last van luddevedu of ben je er nog steeds overheen?
Welnee joh, geen verdriet hoor
Voel me eigenlijk wel lekker...
opgelucht of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kalliope
woensdag 27 juli 2011 om 21:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2011 @ 21:12:
[...]
Dit is nou echt zo'n moment om de negeer knop eens uit te proberen
Liever elitair dan een pauper!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder