Masterchef Nieuw-Zeeland
maandag 29 juni 2015 om 17:42
MC Canada is afgelopen en een nieuwe MC staat weer te beginnen. Wat gaat het winnen, de zon of de kandidaten van MC Nieuw-Zeeland?
Sum, Jack, Charlie, Nlies, Uppie en alle anderen en nieuwe kijkers, wees allen welkom, vanaf vanavond 18.25 op sbs6!!!
Sum, Jack, Charlie, Nlies, Uppie en alle anderen en nieuwe kijkers, wees allen welkom, vanaf vanavond 18.25 op sbs6!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 22 juli 2015 om 19:31
quote:nlies schreef op 22 juli 2015 @ 19:28:
[...]
O ik had niet eens gezien dat ze een recept hadden,maar volgens mij werd er eerder deze week ook al behoorlijk geblunderd
Het is meestal in het begin natuurlijk wennen enz. logisch maar jeetje, vind er veel slechte tussen zitten hoor. En zeg nou zelf, de smaak kan minder zijn maar een pizza, hamburger en fish and chips kan je toch mooi presenteren? Het is geen eten waar dat niet meer kan.
Morgen ben ik later thuis uit mijn werk dus dan kijk ik de herhaling.
[...]
O ik had niet eens gezien dat ze een recept hadden,maar volgens mij werd er eerder deze week ook al behoorlijk geblunderd
Het is meestal in het begin natuurlijk wennen enz. logisch maar jeetje, vind er veel slechte tussen zitten hoor. En zeg nou zelf, de smaak kan minder zijn maar een pizza, hamburger en fish and chips kan je toch mooi presenteren? Het is geen eten waar dat niet meer kan.
Morgen ben ik later thuis uit mijn werk dus dan kijk ik de herhaling.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 23 juli 2015 om 18:53
donderdag 23 juli 2015 om 18:59
quote:upperclass schreef op 23 juli 2015 @ 18:57:
Bepaal dat maar niet zelf. Muts
Nee sommige kandidaten vergeten dat de jury beslist, niet zijzelf.
Ik vraag me ook af of ze bij het begin, of inde auto naar de super hebben overlegd wat het belangrijkste is en eerst af moest, en wie wie kon helpen. Ik ben bang van niet
Bepaal dat maar niet zelf. Muts
Nee sommige kandidaten vergeten dat de jury beslist, niet zijzelf.
Ik vraag me ook af of ze bij het begin, of inde auto naar de super hebben overlegd wat het belangrijkste is en eerst af moest, en wie wie kon helpen. Ik ben bang van niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 24 juli 2015 om 18:57
quote:nlies schreef op 24 juli 2015 @ 18:50:
misschien zijn we een beetje MC-moe?
Er beweert iemand dat Indonesisch en Thais wel op elkaar lijkt
Ik zeg niks, ik weet heel weinig van Aziatisch eten.
Ik heb deze serie ook al gezien en ik vind de kandidaten niet zo interessant geloof ik, kabbelt allemaal een beetje voort. Ik vind de jury van NZ wel steeds leuker worden.
misschien zijn we een beetje MC-moe?
Er beweert iemand dat Indonesisch en Thais wel op elkaar lijkt
Ik heb deze serie ook al gezien en ik vind de kandidaten niet zo interessant geloof ik, kabbelt allemaal een beetje voort. Ik vind de jury van NZ wel steeds leuker worden.
Tjezus, wat vals
vrijdag 24 juli 2015 om 19:00
quote:MevrouwJack schreef op 24 juli 2015 @ 18:57:
[...]
Ik heb deze serie ook al gezien en ik vind de kandidaten niet zo interessant geloof ik, kabbelt allemaal een beetje voort. Ik vind de jury van NZ wel steeds leuker worden.Ja niemand van de kandidaten op lekker op te mopperen
[...]
Ik heb deze serie ook al gezien en ik vind de kandidaten niet zo interessant geloof ik, kabbelt allemaal een beetje voort. Ik vind de jury van NZ wel steeds leuker worden.Ja niemand van de kandidaten op lekker op te mopperen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 24 juli 2015 om 19:22
Ik kom een beetje binnenvallen, moest even wat oppaskatten een curry serveren
De aflevering van gister vanmiddag snel gezien. Ik heb nog geen favoriet maar wel 2 favorieten die eruit mogen.
Zee en Dave mogen eruit van mij.
Die Andrea lijkt me wel aardig he?
De aflevering van gister vanmiddag snel gezien. Ik heb nog geen favoriet maar wel 2 favorieten die eruit mogen.
Zee en Dave mogen eruit van mij.
Die Andrea lijkt me wel aardig he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 27 juli 2015 om 18:55