Entertainment alle pijlers

Masterchef USA

20-12-2012 18:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er mee?

Net 5, elke werkdag om 6 uur.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Volgde eerst de Australia variant, de all stars versie. Vanaf vandaag ineens de USA, ben benieuwd!
Ik vind Masterchef onwijs leuk! Maar de USA versie staat me nu al tegen! Ik vind het zo, euhm, nep... Jammer, maar ik wacht wel op een nieuwe serie vanuit Australie.
gordon is gewoon vies...... ik kan je zeggen wie wint hij is hier toch allan over :O)
@dutchie, geen spoilers he! Anders is het niet leuk kijken meer. Enneh, Gordon is ook wel een beetje vies

Vond niet superleuk, Australia was een stuk leuker. Misschien dat het na de voorrondes wel wat beter wordt.
Tja, dat kunnen we ook wel googlen natuurlijk, Dutchie. Ik ben erge fan van Masterchef Australia, maar dit komt meteen heel anders over. Wat was die voormalige beauty queen een draak zeg! De sfeer is meteen al heel anders, onprettig. En dan Gordon die fuck zegt na elk tweede woord en en dat andere überchagrijnige jurylid...
Ga in therapie!
Ik vind het wel grappig: die cultuurverschillen die je ziet bij de verschillende Masterchefs. De Australiers zijn een grote familie, de Amerikanen voeren onderling een oorlog en zijn zeer competitief en de Engelsen zitten daar tussenin.

Ik kijk het liefst naar de UK-versie. Die komt op mij ook het meest professioneel over.
Iedereen afgehaakt?

Wat is die Suzy errug overtuigd van zichzelf
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zo zeg als je Masterchef Australia gewend bent is dit wel iets andere koek, wat een negatief gedoe. Die Max en Suzy zijn echt te kinderachtig.

En elke keer die piepjes omdat ze zich niet eens normaal kunnen verwoorden, wat een droefenis

En dan de jury, Joe met name, pff wat een gezellige vent
Ja, geen lol aan om te kijken he. Australie was gewoon blij of verdrietig voor elkaar, deze zijn alleen maar met zichzelf bezig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een beetje vies maar wel lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven