Entertainment alle pijlers

Max, een onverwachte parel

15-08-2013 21:21 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar pareltjes van programma's, op MAX

Mensen die hun werk opgeven om hun droom achterna te gaan

Een groep zestig plussers met sleurhut naar Corsica, Bulgarije, keutel verhalen over vroeger, kleinkinderen, knus aan het koken in de caravan, elkaars krulspelden aan het inzetten

Maar pure tv

MAX

Maar ik ben 34...

"Blijf er voor thuis" (2013: kijk het tenminste terug)

Moet ik mij zorgen maken? Of zijn hier nog meer niet tot de doelgroep behorende ontdekkers van deze pareltjes op de Nederlandse tv..?
Een wereld op zee vond ik ook erg leuk om te kijken. Net als het programma over Schiphol (naam even kwijt).
Met het mes op tafel op 1, heel Holland bakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben 32 en uberfan van Max! (behalve het boodschappenspel, dat sla ik over).
quote:calvijn1 schreef op 15 augustus 2013 @ 21:42:

Mes op tafel is toch niet van Max?Ja zeker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tegenwoordig wel Calvijn, ze hebben het overgenomen, omdat de eerdere omroep het niet meer wilde uitzenden.

Ik kijk ook naar Maxprogramma's.
Later is nu
Ik kijk nooit TV, echt nooit. Maar als ik dit topic zo eens lees denk ik dat ik me bij Max heel erg thuis zou voelen .
Ja die schippers op zee

Omg

Wij hebben ze echt allemaal gezien!

Vorig jaar ook mooi programma over oorlogsverhalen

Leuk om in het vervolg te weten dat ik niet alleen kijk
Toevallig zei ik vanavond precies hetzelfde tegen mijn man.

Ik vond vorig jaar "moeder ik wil bij de revue" echt geweldig.

OOk kijk ik Heel Holland bakt, en idd de bejaarden op vakantie.

Mijn man smult ook mee.
Sterren op het doek is nog niet genoemd, vind ik ook zo leuk! 38 jaar
Ik kijk ook geen tv. Maar ik ga nu toch eens opzoeken wanneer dit komt.

Ik ben tenslotte ook al 60/2!
Het Viva forum is papaja.
Volgens mij is Omroep Max gewoon een oase van rust, tussen de Tros muziekfestivals en de actiefilms op Veronica en RTL7 door.

Verder kijken we graag naar de nauurfilms van de EO.

Waarom RTL7 'meer voor mannen' heet is me een raadsel.

Snoezeman en ik gingen juist zitten voor series als Desperate Housewives, Gooische Vrouwen en Divorce.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
"Moeder ik wil bij de revue" was toch ook bij Max?
Mijn man kijkt echt niet naar Gooische vrouwen of Desperate Housewives, ik denk dat jouw man een uitzondering is, Snoesje.
Nee, die van mij vanuit zichzelf naar heel Holland bakt "er is een leuk programma over bakken", en als ik kijk ook naar de bejaarden
quote:wendy7474 schreef op 15 augustus 2013 @ 22:02:

Mijn man kijkt echt niet naar Gooische vrouwen of Desperate Housewives, ik denk dat jouw man een uitzondering is, Snoesje.

Wat nog fijner is, hij kijkt nooit naar voetbal. Hooguit bij 'belangrijke' wedstrijden de laatste tien minuten, om een beetje mee te kunnen praten op het werk.

Mijn mannelijke collega's keken ook naar Gooische Vrouwen, met name Martin vonden ze hilarisch.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Heel Holland bakt

We zijn er bijna (zo heerlijk om naar te kijken!)

Sterren op het doek

En natuurlijk max geheugentrainer!
Het is geloof ik niet van Max maar ik houd ook erg van het radioprogramma Adres onbekend. Echt jammer dat het nu weggepromoveerd is naar radio 5 of 6. Dat kan ik toch nooit vinden??? Vind het altijd zo spannend, gaan ze hem/haar vinden in de uitzending of niet?
Hier ook een max fan. Voor dokter Deen, moeder ik wil bij de revue, en het Mrs op tafel...Ben pas 24!
Hier ook stomme verbazing dat we steeds max aan het kijken waren. Vandaag droom in uitvoering weer. Morgen weer kinderen naar de crèche brengen. Eigen kinderen geen kleinkinderen.
Hier ook een Max fan (29) :zwaai:

Dr. Deen, Heel Holland Bakt, De Groeten van Max.... Ik hou er van!
Ik zei het gister nog tegen mijn man. Max is rust en goede programma's. Geen reclame geflits en geschreeuw tussendoor, heerlijk. Ben 37 en fan.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Hier 37 en ook een MAX Fijn. Ik vind het heerlijk dat het niet zulke schreeuwerige programma's zijn.
Ik zit even op hun site te kijken; http://www.omroepmax.nl/omroep-max/televisie

en deze programmas vond ik ook echt heel mooi;

Kind in de oorlog

Oorlogsgeheimen

Oorlogswinter
quote:wendy7474 schreef op 15 augustus 2013 @ 21:43:

Een wereld op zee vond ik ook erg leuk om te kijken. Net als het programma over Schiphol (naam even kwijt).Politie te paard was ook leuk....
Grappig dat een 'senioren'omroep een trendsetter blijkt te zijn die ver over hun eigen doelgroep uitstijgt.

Valt me trouwens op dat Max meerdere programma's heeft overgenomen die door andere omroepen waren 'uitgekotst' en die in een Max-jasje weer floreren als nooit tevoren.

Kortom: leve Max! (en stiekem vind ik die Jan Slager met z'n aanstekelijk enthousiasme en gedrevenheid ook wel een held.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven