Max, een onverwachte parel
donderdag 15 augustus 2013 om 21:21
Een paar pareltjes van programma's, op MAX
Mensen die hun werk opgeven om hun droom achterna te gaan
Een groep zestig plussers met sleurhut naar Corsica, Bulgarije, keutel verhalen over vroeger, kleinkinderen, knus aan het koken in de caravan, elkaars krulspelden aan het inzetten
Maar pure tv
MAX
Maar ik ben 34...
"Blijf er voor thuis" (2013: kijk het tenminste terug)
Moet ik mij zorgen maken? Of zijn hier nog meer niet tot de doelgroep behorende ontdekkers van deze pareltjes op de Nederlandse tv..?
Mensen die hun werk opgeven om hun droom achterna te gaan
Een groep zestig plussers met sleurhut naar Corsica, Bulgarije, keutel verhalen over vroeger, kleinkinderen, knus aan het koken in de caravan, elkaars krulspelden aan het inzetten
Maar pure tv
MAX
Maar ik ben 34...
"Blijf er voor thuis" (2013: kijk het tenminste terug)
Moet ik mij zorgen maken? Of zijn hier nog meer niet tot de doelgroep behorende ontdekkers van deze pareltjes op de Nederlandse tv..?
donderdag 15 augustus 2013 om 21:58
Volgens mij is Omroep Max gewoon een oase van rust, tussen de Tros muziekfestivals en de actiefilms op Veronica en RTL7 door.
Verder kijken we graag naar de nauurfilms van de EO.
Waarom RTL7 'meer voor mannen' heet is me een raadsel.
Snoezeman en ik gingen juist zitten voor series als Desperate Housewives, Gooische Vrouwen en Divorce.
Verder kijken we graag naar de nauurfilms van de EO.
Waarom RTL7 'meer voor mannen' heet is me een raadsel.
Snoezeman en ik gingen juist zitten voor series als Desperate Housewives, Gooische Vrouwen en Divorce.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 15 augustus 2013 om 22:10
quote:wendy7474 schreef op 15 augustus 2013 @ 22:02:
Mijn man kijkt echt niet naar Gooische vrouwen of Desperate Housewives, ik denk dat jouw man een uitzondering is, Snoesje.
Wat nog fijner is, hij kijkt nooit naar voetbal. Hooguit bij 'belangrijke' wedstrijden de laatste tien minuten, om een beetje mee te kunnen praten op het werk.
Mijn mannelijke collega's keken ook naar Gooische Vrouwen, met name Martin vonden ze hilarisch.
Mijn man kijkt echt niet naar Gooische vrouwen of Desperate Housewives, ik denk dat jouw man een uitzondering is, Snoesje.
Wat nog fijner is, hij kijkt nooit naar voetbal. Hooguit bij 'belangrijke' wedstrijden de laatste tien minuten, om een beetje mee te kunnen praten op het werk.
Mijn mannelijke collega's keken ook naar Gooische Vrouwen, met name Martin vonden ze hilarisch.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 15 augustus 2013 om 22:29
Ik zit even op hun site te kijken; http://www.omroepmax.nl/omroep-max/televisie
en deze programmas vond ik ook echt heel mooi;
Kind in de oorlog
Oorlogsgeheimen
Oorlogswinter
en deze programmas vond ik ook echt heel mooi;
Kind in de oorlog
Oorlogsgeheimen
Oorlogswinter
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 15 augustus 2013 om 22:33
Grappig dat een 'senioren'omroep een trendsetter blijkt te zijn die ver over hun eigen doelgroep uitstijgt.
Valt me trouwens op dat Max meerdere programma's heeft overgenomen die door andere omroepen waren 'uitgekotst' en die in een Max-jasje weer floreren als nooit tevoren.
Kortom: leve Max! (en stiekem vind ik die Jan Slager met z'n aanstekelijk enthousiasme en gedrevenheid ook wel een held.)
Valt me trouwens op dat Max meerdere programma's heeft overgenomen die door andere omroepen waren 'uitgekotst' en die in een Max-jasje weer floreren als nooit tevoren.
Kortom: leve Max! (en stiekem vind ik die Jan Slager met z'n aanstekelijk enthousiasme en gedrevenheid ook wel een held.)