Entertainment alle pijlers

Medisch Centrum West keert na 30 jaar terug

27-11-2023 14:38 101 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd!


„Het klopt dat SBS6 werkt aan de terugkeer van de hitserie Medisch Centrum West. In deze nieuwe reeks gaat na dertig jaar het bekendste ziekenhuis van Nederland weer open en volgen we het wel en wee van een nieuwe generatie artsen en verpleegkundigen. Ook nu draait de serie om uit het leven gegrepen onderwerpen, dilemma’s en onderlinge relaties in en om het ziekenhuis”, aldus de woordvoerder. Die eraan toevoegt: „Zodra meer informatie over deze serie te delen is, dan zullen we dat doen vanuit SBS6.”
Alle reacties Link kopieren Quote
De realiteit is dat iemand van 25 naar je kijkt en denkt: die is al best oud.
Zo ging dat ook toen wij die leeftijd hadden.

Niet leuk want je wil graag jonger ogen.
Maar je ziet aan iedere eind veertiger dat de jeugdigheid ervan af.
Abby schreef:
30-11-2023 18:45
De realiteit is dat iemand van 25 naar je kijkt en denkt: die is al best oud.
Zo ging dat ook toen wij die leeftijd hadden.

Niet leuk want je wil graag jonger ogen.
Maar je ziet aan iedere eind veertiger dat de jeugdigheid ervan af.


Niet! Niet waar! Jij jokt! :hamer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
30-11-2023 18:45
De realiteit is dat iemand van 25 naar je kijkt en denkt: die is al best oud.
Zo ging dat ook toen wij die leeftijd hadden.

Niet leuk want je wil graag jonger ogen.
Maar je ziet aan iedere eind veertiger dat de jeugdigheid ervan af.
Ja, je ziet wel dat iemand niet meer 25 is maar ik denk dat je afhankelijk van je gezichtsverzorging er best nog wel fris uit kunt zien. Ik ben al ruim 15 jaar echt wel goed bezig met goede skincare. Ik heb dan ook nog geen rimpels ( geen Botox oid). Mijn huid heeft echt nog wel een frisse glow maar ik ben 48 en geen 25.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Rabarber schreef:
30-11-2023 18:49
Niet! Niet waar! Jij jokt! :hamer:
Vooruit
:-|
Abby schreef:
30-11-2023 18:45
De realiteit is dat iemand van 25 naar je kijkt en denkt: die is al best oud.
Zo ging dat ook toen wij die leeftijd hadden.

Niet leuk want je wil graag jonger ogen.
Maar je ziet aan iedere eind veertiger dat de jeugdigheid ervan af.
:cry: :cry: :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
30-11-2023 18:55
Ja, je ziet wel dat iemand niet meer 25 is maar ik denk dat je afhankelijk van je gezichtsverzorging er best nog wel fris uit kunt zien. Ik ben al ruim 15 jaar echt wel goed bezig met goede skincare. Ik heb dan ook nog geen rimpels ( geen Botox oid). Mijn huid heeft echt nog wel een frisse glow maar ik ben 48 en geen 25.
Je zult er echt wel fris uitzien qua huid.
Toch ziet iedereen dat je van middelbare leeftijd bent, uitzonderingen daargelaten.
Er fris en goed uitzien staat los van bovenstaande.
Abby schreef:
30-11-2023 19:02
Vooruit
:-|

Ah, zie je wel. :D Gelukkig. :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
Abby schreef:
30-11-2023 19:03
Je zult er echt wel fris uitzien qua huid.
Toch ziet iedereen dat je van middelbare leeftijd bent, uitzonderingen daargelaten.
Er fris en goed uitzien staat los van bovenstaande.
Dat ontken ik ook niet maar zuster Reinie was echt niet fris meer hoor.. leuk mens, redelijke actrice maar wel oud.. :-D
ach.. ik doe ook maar wat..
Ik kan me trouwens best veel herinneren nog, van de serie maar niet dat Reinie heftige seks had.
Met wie dan?
Billy_Mean schreef:
30-11-2023 20:40
Ik kan me trouwens best veel herinneren nog, van de serie maar niet dat Reinie heftige seks had.
Met wie dan?

Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik dacht een jongere man. Of iemand die bezet was. Is vaagjes. Wat ik wel weet (de k te weten): zij zat in een fauteuil, hij zat er op z'n knieën voor met zijn hoofd tussen haar benen. Dat beeld zie ik nog zó voor me. Of zou ik er mijn eigen versie van gemaakt hebben? :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
Rabarber schreef:
30-11-2023 21:48
Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik dacht een jongere man. Of iemand die bezet was. Is vaagjes. Wat ik wel weet (de k te weten): zij zat in een fauteuil, hij zat er op z'n knieën voor met zijn hoofd tussen haar benen. Dat beeld zie ik nog zó voor me. Of zou ik er mijn eigen versie van gemaakt hebben? :-$
Hahaha, kan ik mij zo niks van herinneren terwijl ik dat als puber ongetwijfeld fascinerend had gevonden.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Was dat echt Reinie? Want van haar weet ik alleen dat ze iets kreeg met dokter Dick. En als hij bleef slapen nam hij een boek mee voor in bed, en dat vond Reinie niet leuk.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lebow schreef:
27-11-2023 16:01
De actrice is nu 82, dus toen rond de 50. Niet bepaald stokoud.
Ik loop nu ook tegen de 50, maar in mijn ogen toen, was zij ook oud hoor :rofl:
Zeker vergeleken met Annemieke Verdoorn.

Maar ik keek iedere week, ben benieuwd.
Valt vaak tegen, want je hebt de oude spelers in je hoofd.

Westenwind vond ik ook goed, en Spijkerhoek.

Nu word ik nostalgisch :lol:
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit na de leeftijdsdiscussie nog eens terug te kijken. Ik denk eigenlijk dat Reinie er in de serie vooral ouder uit ziet door haar oubollige kapsel en klederdracht. Als je haar een 2023 make over zou kunnen geven, dan ziet er denk ik gewoon uit zoals een gemiddelde (knappe) vrouw van rond de 50. In die tijd liepen vrouwen van 50 nou eenmaal niet in spijkerbroeken en op sneakers.
The impossible just takes a little longer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dokter Jan zie ik trouwens ook niet terugkeren in de serie...

Afbeelding
The impossible just takes a little longer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Avena schreef:
01-12-2023 21:27
Dokter Jan zie ik trouwens ook niet terugkeren in de serie...

Afbeelding
Trek hem een doktersjasje aan en gaan.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
:blabla:
cheshire-cat wijzigde dit bericht op 01-12-2023 21:50
Reden: Dubbel
97.71% gewijzigd
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Rabarber schreef:
30-11-2023 21:48
Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik dacht een jongere man. Of iemand die bezet was. Is vaagjes. Wat ik wel weet (de k te weten): zij zat in een fauteuil, hij zat er op z'n knieën voor met zijn hoofd tussen haar benen. Dat beeld zie ik nog zó voor me. Of zou ik er mijn eigen versie van gemaakt hebben? :-$
In MCW hebben nooit heftige seksscènes gezeten. Ik heb zelf de complete DVD-box. In al die jaren zijn er volgens mij drie vrouwelijke tepels te zien geweest en dat was het qua heftigheid.
De scène die jij beschrijft is met Jan en Astrid (waarbij Jan inderdaad vreemd gaat), maar dan zijn ze aan het zoenen, en heeft alleen Jan een ontbloot bovenlijf. Jan zit daar op zijn knïeën voor Astrid, maar heftiger dan dat is het niet.
Jammer, voor Reini ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Avena schreef:
01-12-2023 20:45
Ik zit na de leeftijdsdiscussie nog eens terug te kijken. Ik denk eigenlijk dat Reinie er in de serie vooral ouder uit ziet door haar oubollige kapsel en klederdracht. Als je haar een 2023 make over zou kunnen geven, dan ziet er denk ik gewoon uit zoals een gemiddelde (knappe) vrouw van rond de 50. In die tijd liepen vrouwen van 50 nou eenmaal niet in spijkerbroeken en op sneakers.
En als wij 80 zijn dan vonden de dan vijftigers dat wij er maar oubollig gekleed bij liepen :-|
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladylola2022 schreef:
01-12-2023 20:20

Westenwind vond ik ook goed, en Spijkerhoek.
De Brug! (ook met dokter Jan als dokter)
Stressed is just desserts spelled backwards
Slechts-op-bezoek schreef:
02-12-2023 09:27
In MCW hebben nooit heftige seksscènes gezeten. Ik heb zelf de complete DVD-box. In al die jaren zijn er volgens mij drie vrouwelijke tepels te zien geweest en dat was het qua heftigheid.
De scène die jij beschrijft is met Jan en Astrid (waarbij Jan inderdaad vreemd gaat), maar dan zijn ze aan het zoenen, en heeft alleen Jan een ontbloot bovenlijf. Jan zit daar op zijn knïeën voor Astrid, maar heftiger dan dat is het niet.

Oké, dan was mijn puberbrein verder dan ik zelf dacht. :P (Hoe een herinnering kan vervormen door de jaren heen.)

Wie was ook alweer Astrid? Kan me die niet voor de geest halen.

Edit: even opgezocht en nu daagt me weer iets. Was haar gezicht vergeten. Maar deden ze echt niks anders dan zoenen??
Alle reacties Link kopieren Quote
Rabarber schreef:
02-12-2023 18:40
Oké, dan was mijn puberbrein verder dan ik zelf dacht. :P (Hoe een herinnering kan vervormen door de jaren heen.)

Wie was ook alweer Astrid? Kan me die niet voor de geest halen.

Edit: even opgezocht en nu daagt me weer iets. Was haar gezicht vergeten. Maar deden ze echt niks anders dan zoenen??
Op beeld niet, nee. Ze bleek wel zwanger te zijn en dat waren Jan en Astrid aan het vieren op de bank - ahum - maar niet iets met hoofd tussen benen en ook niet ongekleed. Ja, Jan had zijn shirt uit en Astrid zag er verwilderd uit, maar meer zag je niet. Was ook maar even; toen kwam Ingrid binnen.
In MCW zaten sowieso geen heftige seksscènes. In zware verhaallijnen bleef het bij de illusie.
Avena schreef:
01-12-2023 21:27
Dokter Jan zie ik trouwens ook niet terugkeren in de serie...


Heeft Marc Klein Essink nou echt wat langer haar in zijn nek? :cry:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven