Entertainment alle pijlers

Meer dan verwacht

12-06-2025 20:46 133 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt ook (vooruit)?
Jenn-1806 schreef:
16-06-2025 18:12
Ze zijn nu ongeveer 3,5 en lurken nog steeds aan een babyfles :-? Ze krijgen daar ook van echt heel kleins af aan al siroop, dubbelfris enz. En cola, daar is Tatiana echt heel trots op!
Vergeet ook niet de melkflessen in bed. Zo slecht voor de tandjes.
Pluviofiel
liane77 schreef:
16-06-2025 16:17
Waar ik mij bij Cora en Floris over verbaasde is dat Floris niet mee is genomen in een positieve test e.d. Zij is alleen naar de gynaecoloog geweest en heeft hem daarna pas ingelicht. Hoeveel tijd zit daar tussen? Als je in een IVF-traject zit en dan alsnog spontaan zwanger bent, dan deel je dat toch samen?! Zijn 'grappige' vraag, bij de bekendmaking, of het wel van hem was, vroeg ik mij eigenlijk serieus af...

En inderdaad ongewassen babykleertjes...
Ja dat was ik nog vergeten te typen! Ik vind het ook raar dat je een echo laat maken zonder je man! Zeker als je al zo lang bezig bent met zwanger worden
Wow Cora die 3 weken na de keizersnede naar een concert gaat :woa: Ik was blij dat ik destijds na 3 weken de speeltuin haalde :lol: En ik wilde mijn baby ook echt niet achterlaten haha. Maar ze ziet er echt super goed uit zeg!
Mijniebelle schreef:
14-06-2025 12:16
In het vorige seizoen gingen ze, als ik het me goed herinner, gaatjes laten schieten bij meisjes die echt nog baby waren. Dat vond ik niet oke inderdaad.

Maar ik kreeg wel het idee dat die meisjes van vier het zelf graag wilden en er al een tijdje om vroegen. Misschien nog een keer terugkijken? Die andere twee werden ook pas meegenomen toen ze er zelf om gingen vragen.
Dat ze dan een lollie kregen voor de pijn en de schrik, tja dat lijkt me niet zo gek.
Ik vind het wel gek om een kind te belonen met een lolly. Daar leert een kind van dat suiker goed is als troost. Kan emotie-eten in de hand werken.

Het tweede meisje dat gaatjes liet schieten leek het vooral vanwege de lolly te doen. Ik vind vier jaar te jong om een weloverwogen keuze over gaatjes te kunnen maken.
Geen motto
Ik heb pas de eerste twee afleveringen gezien. Ik vind Floris een beetje op wijlen Keith Bakker ik lijken. Zeker toen hij in de auto zat in aflevering twee.
Tot nu toe vind ik Mieke en Nick het meest relaxte stel.
Ga ik over nadenken.
Polo schreef:
16-06-2025 22:11
Ik heb pas de eerste twee afleveringen gezien. Ik vind Floris een beetje op wijlen Keith Bakker ik lijken. Zeker toen hij in de auto zat in aflevering twee.
Tot nu toe vind ik Mieke en Nick het meest relaxte stel.

Keith Richards is niet wijlen, dus ik denk dat je die ene engerd bedoelt.

Edit: oh, je had het al aangepast.

Ik merk dat ik wel wat moe word van Tatiana en de drieling. Is echt alleen maar chaos en vallen en nog meer chaos. Je mag het niet zeggen natuurlijk, maar ik vind die tweeling van de drie geen leuke kinderen.
Mijniebelle schreef:
16-06-2025 22:13
Keith Richards is niet wijlen, dus ik denk dat je die ene engerd bedoelt.

Edit: oh, je had het al aangepast.

Ik merk dat ik wel wat moe word van Tatiana en de drieling. Is echt alleen maar chaos en vallen en nog meer chaos. Je mag het niet zeggen natuurlijk, maar ik vind die tweeling van de drie geen leuke kinderen.
Haha ja, ik was best snel :proud: Inderdaad die chaos is vreselijk. Wat een bende overal. Ik snap dat je met drie kleine kinderen je huis niet opgeruimd kan houden maar jeetje, die berg kleding in dat kamertje was echt niet normaal.
Ga ik over nadenken.
Ik kijk ook. Ik vond die fotoshoot van Cora en Floris bijzonder. Hij gruwde ervan haar buik aan te raken, hij zei daar ook iets over, over dat het beweegt brrrrr. Ze zei dat hij haar al heel lang niet had aangeraakt.
Uiteindelijk legde hij dan zijn armen om haar buik maar keek erbij als een boer met kiespijn.
Volgens mij verdienen zij goed. Mooi groot huis en dure mooie inrichting. Enorm contract met het simpele Ikea/Leenbakker interieur van Mieke en vent.
Hele ongemakkelijke man, die Floris. Wie heeft hem overgehaald hier aan mee te doen? Dat moet haast wel uit haar koker komen. Moest wel lachen, zijn familie wil ook duidelijk niet op tv, ook niet in als FaceTime-schermpje na de geboorte.
Denken jullie niet dat de regie misschien een beetje sturend kan zijn geweest voor sommige stellen?

Zelf heb ik ook meer met het ene stel dan met het andere stel. Maar ik denk ook dat stellen daar een beetje op zijn geselecteerd door het programma. Mieke en man vind ik super relaxed en fijn om naar te kijken, maar ik denk dus dat de regie daarom bewust andere stellen ernaast heeft gezet die hier anders mee omgaan. Het programma trekt vast een stuk minder kijkers als er 5 moeders zoals Mieke in hadden gezeten.

Hetzelfde gevoel krijg ik een beetje bij de fragmenten die gekozen worden. Zo’n vakantie met 5 peuters wordt vast chaos en daarom komt de filmcrew juist op dat moment. En daarom filmen ze ook een zwangerschapsshoot met een man die hardop uitspreekt dat hij daar eigenlijk niks mee heeft.

Terwijl zo’n programma dat eigenlijk niet nodig heeft. Ik vind het juist super leuk om het alledaagse reilen en zeilen te zien. Hoe iedereen moet wennen aan drie baby’s in huis, verwachtingen bijstelt, nieuwe rolverdelingen vindt, en alle ballen hoog houdt (of soms dus niet). Petje af voor allemaal.
Ik denk dat het al voor de helft zou schelen als Tatiana zelf wat minder druk zou doen tegen haar kinderen. Ze is de hele tijd aan het hyperen. Probeer eens wat rustiger te doen.

Nick en Mieke gaan hartstikke goed volgens mij. Mieke ging nu ook weer buitenshuis werken begreep ik.

Nicole wil het allemaal heel graag perfect doen. Kevin vindt het wel best.

Bij Cora en Floris dacht ik eerst ook, hallo! Jullie krijgen straks een drieling, actie!!
Maar het lijkt nu toch wel goed te komen. Ik heb steeds het idee dat ik hun al eens eerder in een ander programma gezien heb ofzo. Maar geen idee welke :proud:.
pina schreef:
16-06-2025 22:41
Hele ongemakkelijke man, die Floris. Wie heeft hem overgehaald hier aan mee te doen? Dat moet haast wel uit haar koker komen. Moest wel lachen, zijn familie wil ook duidelijk niet op tv, ook niet in als FaceTime-schermpje na de geboorte.
Nou, de reactie van zijn vader was wel echt heel lauwtjes. Ik had het idee dat hij ieder moment kon gaan zeggen: "Maar goed, ik stond net op het punt te gaan eten, dus ik ga nu ophangen". :facepalm:
Kevin en Nicole komen uit het dorp waar ik ook woon... en de meiden zitten (inmiddels zaten) op de zelfde school als mijn kinderen..In het echt vind ik haar absoluut niet zo overkomen als in de serie.
Die meisjes fladderen heerlijk rond. Ik denk dat dat ook komt door de strakke regelmaat die hun thuis wordt geboden.
Gaan mijn kinderen (en ik zelf) ook ontzettend goed op.
Ik denk dat het "controllerige" van haar en het "makkelijke" van hem elkaar juist ontzettend aanvullen.

Ik moest trouwens wel altijd erg lachen als ze smiddags de meiden uit school kwam halen en ik haar zag staan met een zakje broodjes. Ze hebben echt altijd honger :-)
Pommelepee schreef:
17-06-2025 13:06
Kevin en Nicole komen uit het dorp waar ik ook woon... en de meiden zitten (inmiddels zaten) op de zelfde school als mijn kinderen..In het echt vind ik haar absoluut niet zo overkomen als in de serie.
Die meisjes fladderen heerlijk rond. Ik denk dat dat ook komt door de strakke regelmaat die hun thuis wordt geboden.
Gaan mijn kinderen (en ik zelf) ook ontzettend goed op.
Ik denk dat het "controllerige" van haar en het "makkelijke" van hem elkaar juist ontzettend aanvullen.

Ik moest trouwens wel altijd erg lachen als ze smiddags de meiden uit school kwam halen en ik haar zag staan met een zakje broodjes. Ze hebben echt altijd honger :-)
Leuk om te lezen!
Ze zetten die controllerige beelden van Nicole natuurlijk ook allemaal achter elkaar. Dan lijkt het extra erg. Beter voor de kijkcijfers.
meisje85 schreef:
17-06-2025 10:57
Nou, de reactie van zijn vader was wel echt heel lauwtjes. Ik had het idee dat hij ieder moment kon gaan zeggen: "Maar goed, ik stond net op het punt te gaan eten, dus ik ga nu ophangen". :facepalm:
Ja, het was een contrast, net na die ouders van Cora, en die zus die nog met het hele gezin had zitten bidden.

Die Floris lijkt zelf ook zo’n oude vent, in zijn hele doen en laten.
Ik vind dat controllerige wel meevallen, en sowieso, je moet wel met een jonge drieling. Ze is gewoon goed voorbereid en georganiseerd. Ik denk eerlijk gezegd dat ik ook zo zou zijn als ik een drieling had.
pina schreef:
17-06-2025 14:56
Ja, het was een contrast, net na die ouders van Cora, en die zus die nog met het hele gezin had zitten bidden.

Die Floris lijkt zelf ook zo’n oude vent, in zijn hele doen en laten.
Hij doet me denken aan Herman Brood.
Ik vind hem wel grappig.
Mijniebelle schreef:
17-06-2025 15:27
Ik vind dat controllerige wel meevallen, en sowieso, je moet wel met een jonge drieling. Ze is gewoon goed voorbereid en georganiseerd. Ik denk eerlijk gezegd dat ik ook zo zou zijn als ik een drieling had.
Maar hij is dan weer zo’n zacht ei. Zij doet echt de derde shift daar. “Maak even een foto van ze”. —“waar?”. Hou op hoor, verzin wat. En dan ook nog zeggen: “mama wil dat ik een foto van jullie maak”. Ik ben ook geen foto-mens, maar doe dat gewoon even voor haar, als ze dat leuk vindt.
pina schreef:
17-06-2025 15:31
Maar hij is dan weer zo’n zacht ei. Zij doet echt de derde shift daar. “Maak even een foto van ze”. —“waar?”. Hou op hoor, verzin wat. En dan ook nog zeggen: “mama wil dat ik een foto van jullie maak”. Ik ben ook geen foto-mens, maar doe dat gewoon even voor haar, als ze dat leuk vindt.
Dat klopt maar ze laat dan ook nul ruimte: Alles moet tot op de mm zoals zij het wil/bepaalt. En ik snap dat hij vraagt waar zij wil dat die foto genomen moet worden want hij kan in haar ogen weinig goed doen. Ik vind haar houding naar hem toe en hoe ze over hem spreekt best naar. Ik zie geen gelijkwaardige relatie.
OlleGrieze schreef:
17-06-2025 15:44
Dat klopt maar ze laat dan ook nul ruimte: Alles moet tot op de mm zoals zij het wil/bepaalt. En ik snap dat hij vraagt waar zij wil dat die foto genomen moet worden want hij kan in haar ogen weinig goed doen. Ik vind haar houding naar hem toe en hoe ze over hem spreekt best naar. Ik zie geen gelijkwaardige relatie.
Ja, dat is ook wel weer zo. Alle initiatief is er inmiddels uit.
pina schreef:
17-06-2025 15:31

Ja, hij hangt er een beetje bij vind ik. Is ook nauwelijks in beeld. Nicole wil alles perfect doen, wat nooit lukt natuurlijk.

Mieke en Nick zijn echt heel relaxed inderdaad. Voor Tatiana heb ik veel respect. Ze doet alles in haar eentje wat heel zwaar moet zjjn.
In het eerste seizoen zag je ook dat Tatiana zo ongeveer heel Shein had leeggekocht voor die meiden. Dat zou ik in haar situatie echt niet doen. Ook de hoeveelheid speelgoed/spullen is teveel. Maar lees dat ze nu onder bewind staat ivm zakelijk faillissement dus dat zal wel een stuk minder moeten.
Koffieleut123 schreef:
17-06-2025 19:49
In het eerste seizoen zag je ook dat Tatiana zo ongeveer heel Shein had leeggekocht voor die meiden. Dat zou ik in haar situatie echt niet doen. Ook de hoeveelheid speelgoed/spullen is teveel. Maar lees dat ze nu onder bewind staat ivm zakelijk faillissement dus dat zal wel een stuk minder moeten.
Gisteren zei ze in de uitzending dat ze de schuldsanering in ging en dat dat 'veel rust' zou brengen omdat 'iedereen betaald zou worden' en ze elkaar hebben en met de bewindvoerder er voor kunnen zorgen dat de kinderen niets te kort komen. Tja.... echt niet dat 'iedereen betaald' wordt. De schuldeisers krijgen hun geld echt niet. De belastingdienst e.d. staat op 1 en de rest van de schuldeisers komen er meestal bekaaid vanaf. Ze leeft echt een beetje in LalaLand met nog een vakantie (waar de kinderen zich niets van gaan herinneren) e.d.

Ik vind Mieke en Nick ook relaxt en hun oudste lijkt het zo makkelijk af te gaan om de aandacht te delen. Ze is duidelijk dol op haar broertjes. Toen de drieling 1 werd en zij de cadeautjes van oma en opa aan de jongens mocht geven vond ze dat duidelijk leuk zonder dat ze zelf een cadeautje verwachtte. Mooi klein mensje :heart:

Bij Floris en Cora zit ik elke keer naar dat hondje te kijken die het allemaal prima vindt en niet van de leg raakt van al die veranderingen. En wow dat Cora een maand na de bevalling naar een concert kan gaan. Mooi om zien. En Floris lijkt inderdaad een beetje ' uh, wat gebeurt er?' Maar heel mooi dat hij kalm constateert dat het moedergevoel van Cora na 5 kwartier 'opspeelt' en bedenkt dat hij haar een geruststellende foto gaat sturen.
ollegrieze wijzigde dit bericht op 17-06-2025 20:42
33.46% gewijzigd
Oh my. Vandaag weer verder gekeken maar wat ben ik verliefd op de drieling Mats, Twan en Levi :love:
Floris. Ik denk niet dat hij het tegen zijn zin doet maar het gefilmd worden heel ongemakkelijk vindt. Zoals hij ook ineens een soort lach tevoorschijn haalt als hij gefilmd wordt. Cora vind ik zo'n natural beauty.
Ga ik over nadenken.
2x

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven