Meerdijk; onze eigen GTST-metropool
dinsdag 7 juli 2020 om 10:49
(Melodie: 'Oh oh Den Haag')
Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.
Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.
Kleine kanttekening
Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit
Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.
Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.
Kleine kanttekening
Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit
donderdag 4 juni 2026 om 20:38
Bing en Nina wonen allebei om en om een week in het oude huis. Dit is zo afgesproken zodat de kinderen niet elke keer hoeven te verkassen. In de week dat ze niet 'thuis' zijn, logeren ze in De Rozenboom en bij de Sanders. Nu hebben ze allebei een nieuwe liefde dus hebben ze behoefte aan een eigen plekje.
Tot zover mijn saaie uitleg.
Tot zover mijn saaie uitleg.
Ik vind hier dingen van.
donderdag 4 juni 2026 om 20:40
donderdag 4 juni 2026 om 21:04
Sabeltandcavia schreef: ↑04-06-2026 20:40Het zal wel ijdele hoop zijn om te verwachten dat de bliksem in dat robotpak van Stefano slaat zodat hij in een soort transformer verandert met bovenmenselijke kracht en snode plannen over wereldmacht. Zo creatief zijn de schrijvers vast niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 18 juni 2026 om 20:12
Sabeltandcavia schreef: ↑15-06-2026 23:36Wat me wel lastig lijkt voor Stefano is dat hij op geen enkele website meer kan komen. Bij elke captcha moet hij bevestigen dat hij een robot is. Jammer joh.
Mafdinges!
donderdag 18 juni 2026 om 20:31
Niet om aan te zien en te horen.Calamitycat schreef: ↑18-06-2026 20:26Je kan dus eigenlijk gewoon én ontzettend slecht acteren en zingen én toch de hoofdrol krijgen in een musical. Dat kan ook alleen maar in Meerdijk.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 19 juni 2026 om 08:36
Heel de cast acteert(vooral Linda vind ik) al ontzettend slecht maar die musicalscenes slaan echt alles.Calamitycat schreef: ↑18-06-2026 20:26Je kan dus eigenlijk gewoon én ontzettend slecht acteren en zingen én toch de hoofdrol krijgen in een musical. Dat kan ook alleen maar in Meerdijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 19 juni 2026 om 11:45
JaAirecolette1 schreef: ↑19-06-2026 11:24Was dit geen groep 8 musical? *Kijkt verward*
En toch, ondanks dat het zo verdomd slecht is geacteerd, vallen we in een gat hoor over 2 weken.
dinsdag 23 juni 2026 om 20:34
Vreselijk. Net als Nola's verhaallijn. Want denken de schrijvers nou echt dat wij niet allang mijlenver zien aankomen dat nu Nola naar het ziekenhuis gaat om haar eitjes in te laten vriezen, ze er daar achter komen dat ze zwanger is. En neeeeee, dat is dan natuurlijk niet van Troy maar van haar one night stand maar dát blijft voorlopig nog 9 maanden geheim.
Maar hey, misschien kan ze wel draagmoeder worden. Dan hoop ik voor dinges dat het kind niet op Bing lijkt.
Maar hey, misschien kan ze wel draagmoeder worden. Dan hoop ik voor dinges dat het kind niet op Bing lijkt.
Mafdinges!
dinsdag 23 juni 2026 om 20:53
Het was wel levensecht. Al die schoolmusicals van mijn kinderen waar ik verplicht met flinke tegenzin zat waren net zo slechtCalamitycat schreef: ↑18-06-2026 20:26Je kan dus eigenlijk gewoon én ontzettend slecht acteren en zingen én toch de hoofdrol krijgen in een musical. Dat kan ook alleen maar in Meerdijk.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in