Entertainment alle pijlers

Meerdijk; onze eigen GTST-metropool

07-07-2020 10:49 1845 berichten
(Melodie: 'Oh oh Den Haag')

Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.

Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.

Kleine kanttekening

Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Stefano is getuige. Is hij kwijt? @(
Ik vind hier dingen van.
Het lijkt erop. Of zijn nieuwe rolstoel is te laag waardoor hij niet boven de tafel uit kwam? :whistle:
Mafdinges!
Wie weet waarom zowel Bing als Nina nu azen op een (hetzelfde) koop penthouse? Wie blijft er dan in de huidige woning boven de zaak wonen?
Klaar mee
Ik heb werkelijk geen idee, maar het is sowieso een belachelijke verhaallijn. Met steeds 500 euro erbij tegen elkaar opbieden en dat dagenlang :rofl: Iedere zichzelf respecterende makelaar zou ongeveer zo'n gezicht trekken denk ik :nut:
Mafdinges!
Bing en Nina wonen allebei om en om een week in het oude huis. Dit is zo afgesproken zodat de kinderen niet elke keer hoeven te verkassen. In de week dat ze niet 'thuis' zijn, logeren ze in De Rozenboom en bij de Sanders. Nu hebben ze allebei een nieuwe liefde dus hebben ze behoefte aan een eigen plekje.

Tot zover mijn saaie uitleg.
Ik vind hier dingen van.
Het zal wel ijdele hoop zijn om te verwachten dat de bliksem in dat robotpak van Stefano slaat zodat hij in een soort transformer verandert met bovenmenselijke kracht en snode plannen over wereldmacht. Zo creatief zijn de schrijvers vast niet.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
04-06-2026 20:40
Het zal wel ijdele hoop zijn om te verwachten dat de bliksem in dat robotpak van Stefano slaat zodat hij in een soort transformer verandert met bovenmenselijke kracht en snode plannen over wereldmacht. Zo creatief zijn de schrijvers vast niet.
:HA: Dat zou wat zijn :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heh ja ... therapie! Mijn favoriete onderwerp. :nut: :nut: :nut:
Ik vind hier dingen van.
Wat me wel lastig lijkt voor Stefano is dat hij op geen enkele website meer kan komen. Bij elke captcha moet hij bevestigen dat hij een robot is. Jammer joh.
Ik vind hier dingen van.
De stylist heeft blijkbaar niets geleerd van vorig jaar. Hoezo dragen de karakters dikke jassen en truien in juni? :facepalm: (En ik heb het al zo warm(
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
15-06-2026 23:36
Wat me wel lastig lijkt voor Stefano is dat hij op geen enkele website meer kan komen. Bij elke captcha moet hij bevestigen dat hij een robot is. Jammer joh.
:rofl:
Mafdinges!
Je kan dus eigenlijk gewoon én ontzettend slecht acteren en zingen én toch de hoofdrol krijgen in een musical. Dat kan ook alleen maar in Meerdijk.
Mafdinges!
Calamitycat schreef:
18-06-2026 20:26
Je kan dus eigenlijk gewoon én ontzettend slecht acteren en zingen én toch de hoofdrol krijgen in een musical. Dat kan ook alleen maar in Meerdijk.
Niet om aan te zien en te horen. :frusty:
Ik vind hier dingen van.
Nope. Een tijdige waarschuwing om vlakbij de muteknop van de afstandsbediening te blijven was gepast geweest.
Mafdinges!
Ik wil een afstandsbediening met een sla-therapiescènes-over-knop.
Ik vind hier dingen van.
:lol:

En nu we toch bezig zijn, doe mij dan meteen een einde van dit baggerseizoen knop. Of als dat niet kan een puberverdwijn knop.
Mafdinges!
Waar kan ik tekenen voor die puberverdwijnknop :yes:

Het einde van het seizoen is nabij. Nog twee weken. En o, o, o, wat zijn de verhaallijnen al spannend ... :nope:
Ik vind hier dingen van.
Calamitycat schreef:
Heel de cast acteert(vooral Linda vind ik) al ontzettend slecht maar die musicalscenes slaan echt alles.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Was dit geen groep 8 musical? *Kijkt verward*

En toch, ondanks dat het zo verdomd slecht is geacteerd, vallen we in een gat hoor over 2 weken.
Airecolette1 schreef:
19-06-2026 11:24
Was dit geen groep 8 musical? *Kijkt verward*

En toch, ondanks dat het zo verdomd slecht is geacteerd, vallen we in een gat hoor over 2 weken.
Ja :rofl:
Al die hete jassen en coltruien :'(
Ik vind hier dingen van.
Vreselijk. Net als Nola's verhaallijn. Want denken de schrijvers nou echt dat wij niet allang mijlenver zien aankomen dat nu Nola naar het ziekenhuis gaat om haar eitjes in te laten vriezen, ze er daar achter komen dat ze zwanger is. En neeeeee, dat is dan natuurlijk niet van Troy maar van haar one night stand maar dát blijft voorlopig nog 9 maanden geheim.
Maar hey, misschien kan ze wel draagmoeder worden. Dan hoop ik voor dinges dat het kind niet op Bing lijkt.
Mafdinges!
Calamitycat schreef:
Het was wel levensecht. Al die schoolmusicals van mijn kinderen waar ik verplicht met flinke tegenzin zat waren net zo slecht :-D
fretra schreef:
23-06-2026 20:53
Het was wel levensecht. Al die schoolmusicals van mijn kinderen waar ik verplicht met flinke tegenzin zat waren net zo slecht :-D
Oeps. :mrgreen:
Mafdinges!
Vreselijk irritant, die verhaallijn van Nola. Ook omdat de schrijvers haar van gedachten laten veranderen over haar kinderwens. Want geen kinderen willen, dat is héééél raar. Nee, die moet 'bijdraaien' :nut:
Ik vind hier dingen van.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven