Meerdijk; onze eigen GTST-metropool
dinsdag 7 juli 2020 om 10:49
(Melodie: 'Oh oh Den Haag')
Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.
Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.
Kleine kanttekening
Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit
Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.
Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.
Kleine kanttekening
Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit
woensdag 24 juni 2026 om 07:40
Ja ik ga er ook vanuit dat Nola zwanger is van haar one night stand.Calamitycat schreef: ↑23-06-2026 20:34Vreselijk. Net als Nola's verhaallijn. Want denken de schrijvers nou echt dat wij niet allang mijlenver zien aankomen dat nu Nola naar het ziekenhuis gaat om haar eitjes in te laten vriezen, ze er daar achter komen dat ze zwanger is. En neeeeee, dat is dan natuurlijk niet van Troy maar van haar one night stand maar dát blijft voorlopig nog 9 maanden geheim.
Maar hey, misschien kan ze wel draagmoeder worden. Dan hoop ik voor dinges dat het kind niet op Bing lijkt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juni 2026 om 07:42
Rik is de meest vermoeiende personage zegt de gtst courant. Ja daar ben ik het wel mee eens.
https://gtstcourant.com/rik-de-jong-altijd-boos-gtst/
https://gtstcourant.com/rik-de-jong-altijd-boos-gtst/
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 juni 2026 om 08:40
Pas op: er staan spoilers onder het artikel waar de link naar verwijst.
Ik kan me ook vinden in het artikel en naast vermoeiend vind ik het ook naar om te zien. Die ingehouden woede of hij ieder moment kan ontploffen. 'Ik ben boos op je en dat laat ik je eerst stilzwijgend goed voelen voordat ik me uitspreek'.
Bing trek ik ook slecht met zijn ouderwetse opvattingen en boze tirades tegen de kinderen.
Ik kan me ook vinden in het artikel en naast vermoeiend vind ik het ook naar om te zien. Die ingehouden woede of hij ieder moment kan ontploffen. 'Ik ben boos op je en dat laat ik je eerst stilzwijgend goed voelen voordat ik me uitspreek'.
Bing trek ik ook slecht met zijn ouderwetse opvattingen en boze tirades tegen de kinderen.
Ik vind hier dingen van.
woensdag 24 juni 2026 om 09:08
Goed dat je dat aangeeft ik heb hier overheen gelezen.Sabeltandcavia schreef: ↑24-06-2026 08:40Pas op: er staan spoilers onder het artikel waar de link naar verwijst.
dinsdag 30 juni 2026 om 20:31
Ik ook.Sabeltandcavia schreef: ↑24-06-2026 08:40Pas op: er staan spoilers onder het artikel waar de link naar verwijst.
Eigenlijk wil ik alleen nog Henk zien dansen in alle afleveringen
Mafdinges!
donderdag 2 juli 2026 om 16:50
Ja dat vind ik ook.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑02-07-2026 15:30Zojuist de laatste aflevering gekeken voor de zomerstop. Potverdikkie die was toch wel spannend!
donderdag 2 juli 2026 om 20:44
Wat leuk was dat hè? Johnny lijkt steeds meer op zijn vader vind ik.Calamitycat schreef: ↑30-06-2026 20:31Ik ook.
Eigenlijk wil ik alleen nog Henk zien dansen in alle afleveringen![]()
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
donderdag 2 juli 2026 om 21:18
donderdag 2 juli 2026 om 22:30
Zoveel vragen na vanavond.
- Waren Manu en Max alleen thuis?
- Waar is Dolly?
- Waarom draagt Nina gewatteerde pannenlappen als kraag op haar blouse?
- Zouden Rikki en Job al weten dat ze een zusje hebben?
- Hoe vaak gaat Nola nog roepen dat ze haar eieren gaan laten invriezen alsof het de eerste keer is dat ze het roept?
- Waar is Dolly?
- Hoe vaak gaat Nola nog roepen dat ze haar eieren gaan laten invriezen alsof het de eerste keer is dat ze het roept?
Ik vind hier dingen van.
donderdag 9 juli 2026 om 21:55
Nog meer vragen na de klifhanger:
- Waarom heeft Billy, van de 275 keuzes die ze had, de vermomming gekozen waarmee ze het meest herkenbaar is?
- Heeft Rik dit keer wel zijn nek gebroken?
- Tegen de tijd dat het nieuwe seizoen van start gaat, zal het lijk van Brunoboy wel flink stinken. Denken de daders zo alle sporen (vingerafdrukken, grote wond van stomp voorwerp op achterhoofd, camerabeelden van de bouwplaats e.d.) uit te wissen als in oh joh, bouwzand erover?
- Welke zichzelf respecterende boekhouder laat het gebeuren dat er iedere maand meer dan 2000 euro wordt weggesluisd naar een buitenlands rekeningnummer zonder daar verder vragen over te stellen?
- Waarom heeft Billy, van de 275 keuzes die ze had, de vermomming gekozen waarmee ze het meest herkenbaar is?
- Heeft Rik dit keer wel zijn nek gebroken?
- Tegen de tijd dat het nieuwe seizoen van start gaat, zal het lijk van Brunoboy wel flink stinken. Denken de daders zo alle sporen (vingerafdrukken, grote wond van stomp voorwerp op achterhoofd, camerabeelden van de bouwplaats e.d.) uit te wissen als in oh joh, bouwzand erover?
- Welke zichzelf respecterende boekhouder laat het gebeuren dat er iedere maand meer dan 2000 euro wordt weggesluisd naar een buitenlands rekeningnummer zonder daar verder vragen over te stellen?
Mafdinges!
donderdag 9 juli 2026 om 23:12
Wat knullig allemaal weer. Overal vingerafdrukken en camerabeelden achterlaten.
En Ludo. Tjongejonge er zal weer eens niet een buitenechtelijk kind komen opdraven. In Meerdijk moet de pil blijkbaar nog worden uitgevonden.
Ik vind hier dingen van.
donderdag 16 juli 2026 om 15:21
gewatteerde pannenlappenSabeltandcavia schreef: ↑02-07-2026 22:30Zoveel vragen na vanavond.
- Waar is Dolly?
zaterdag 25 juli 2026 om 09:57
Deze show is fantastisch. Ik keek dit met mijn opa en oma. De scene met Ludo in die kerk vergeet ik denk ik niet meer. Ludo was blind. Zit bij een huwelijk of zo. Er is een hitman met het target voor Ludo. Ludo kan langzaam weer zien en het eerste wat hij ziet is de rode stip van de sniper op de rug van het target. Ludo beseft wat er gebeurt en brengt het target in veiligheid. Top.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in