Entertainment alle pijlers

Meerdijk; onze eigen GTST-metropool

07-07-2020 10:49 1845 berichten
(Melodie: 'Oh oh Den Haag')

Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.

Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.

Kleine kanttekening

Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat sowieso. Walgelijk ouderwets.
Mafdinges!
Calamitycat schreef:
23-06-2026 20:34
Vreselijk. Net als Nola's verhaallijn. Want denken de schrijvers nou echt dat wij niet allang mijlenver zien aankomen dat nu Nola naar het ziekenhuis gaat om haar eitjes in te laten vriezen, ze er daar achter komen dat ze zwanger is. En neeeeee, dat is dan natuurlijk niet van Troy maar van haar one night stand maar dát blijft voorlopig nog 9 maanden geheim.
Maar hey, misschien kan ze wel draagmoeder worden. Dan hoop ik voor dinges dat het kind niet op Bing lijkt.
Ja ik ga er ook vanuit dat Nola zwanger is van haar one night stand.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Rik is de meest vermoeiende personage zegt de gtst courant. Ja daar ben ik het wel mee eens.

https://gtstcourant.com/rik-de-jong-altijd-boos-gtst/
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Pas op: er staan spoilers onder het artikel waar de link naar verwijst.

Ik kan me ook vinden in het artikel en naast vermoeiend vind ik het ook naar om te zien. Die ingehouden woede of hij ieder moment kan ontploffen. 'Ik ben boos op je en dat laat ik je eerst stilzwijgend goed voelen voordat ik me uitspreek'.
Bing trek ik ook slecht met zijn ouderwetse opvattingen en boze tirades tegen de kinderen.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
24-06-2026 08:40

Ik kan me ook vinden in het artikel en naast vermoeiend vind ik het ook naar om te zien. Die ingehouden woede of hij ieder moment kan ontploffen. 'Ik ben boos op je en dat laat ik je eerst stilzwijgend goed voelen voordat ik me uitspreek'.
Bing trek ik ook slecht met zijn ouderwetse opvattingen en boze tirades tegen de kinderen.
Goed dat je dat aangeeft ik heb hier overheen gelezen.
Sabeltandcavia schreef:
24-06-2026 08:40

Ik ook.

Eigenlijk wil ik alleen nog Henk zien dansen in alle afleveringen :love:
Mafdinges!
Zojuist de laatste aflevering gekeken voor de zomerstop. Potverdikkie die was toch wel spannend!
Noëlle_ismijnnaam schreef:
02-07-2026 15:30
Zojuist de laatste aflevering gekeken voor de zomerstop. Potverdikkie die was toch wel spannend!
Ja dat vind ik ook.
Wat kijken jullie ver vooruit. Het duurt nog tot eind volgende week.
Mafdinges!
Calamitycat schreef:
30-06-2026 20:31
Ik ook.

Eigenlijk wil ik alleen nog Henk zien dansen in alle afleveringen :love:
Wat leuk was dat hè? Johnny lijkt steeds meer op zijn vader vind ik.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Joppie schreef:
02-07-2026 20:44
Wat leuk was dat hè? Johnny lijkt steeds meer op zijn vader vind ik.
Ja vind ik ook :heart: Ik heb zó genoten van die aflevering, eindelijk weer eens een grote glimlach op mijn gezicht.
Nu al dé scene van dit seizoen wat mij betreft.
Mafdinges!
Zoveel vragen na vanavond.
- Waren Manu en Max alleen thuis?
- Waar is Dolly?
- Waarom draagt Nina gewatteerde pannenlappen als kraag op haar blouse?
- Zouden Rikki en Job al weten dat ze een zusje hebben?
- Hoe vaak gaat Nola nog roepen dat ze haar eieren gaan laten invriezen alsof het de eerste keer is dat ze het roept?
Ik vind hier dingen van.
Nog meer vragen na de klifhanger:
- Waarom heeft Billy, van de 275 keuzes die ze had, de vermomming gekozen waarmee ze het meest herkenbaar is?
- Heeft Rik dit keer wel zijn nek gebroken?
- Tegen de tijd dat het nieuwe seizoen van start gaat, zal het lijk van Brunoboy wel flink stinken. Denken de daders zo alle sporen (vingerafdrukken, grote wond van stomp voorwerp op achterhoofd, camerabeelden van de bouwplaats e.d.) uit te wissen als in oh joh, bouwzand erover?
- Welke zichzelf respecterende boekhouder laat het gebeuren dat er iedere maand meer dan 2000 euro wordt weggesluisd naar een buitenlands rekeningnummer zonder daar verder vragen over te stellen?
Mafdinges!
Maar als Stefano straks toch weer kan lopen, dan kan Rik mooi zijn rolstoel en loopskelet overnemen tegen een zacht prijsje.
Mafdinges!
:lol: Goeie vragen!

Wat knullig allemaal weer. Overal vingerafdrukken en camerabeelden achterlaten. :roll: En nu moeten ze verklaren waarom ze daar allemaal in de buurt waren tijdens de aanslag op Rik.

En Ludo. Tjongejonge er zal weer eens niet een buitenechtelijk kind komen opdraven. In Meerdijk moet de pil blijkbaar nog worden uitgevonden.
Ik vind hier dingen van.
Ik geloof niet dat Ludo is vreemdgegaan, ik denk dat die zwangere vrouw gewoon een geldschieter zocht en die gevonden heeft.
Daar komen ze snel genoeg achter. In Meerdijk liggen de DNA-testen in de supermarkt in het schap waar de condooms horen te liggen.
Ik vind hier dingen van.
:rofl:
Mafdinges!
Sabeltandcavia schreef:
02-07-2026 22:30
Zoveel vragen na vanavond.
- Waren Manu en Max alleen thuis?
- Waar is Dolly?
- Waarom draagt Nina gewatteerde pannenlappen als kraag op haar blouse?
- Zouden Rikki en Job al weten dat ze een zusje hebben?
- Hoe vaak gaat Nola nog roepen dat ze haar eieren gaan laten invriezen alsof het de eerste keer is dat ze het roept?
gewatteerde pannenlappen :hihi:
Deze show is fantastisch. Ik keek dit met mijn opa en oma. De scene met Ludo in die kerk vergeet ik denk ik niet meer. Ludo was blind. Zit bij een huwelijk of zo. Er is een hitman met het target voor Ludo. Ludo kan langzaam weer zien en het eerste wat hij ziet is de rode stip van de sniper op de rug van het target. Ludo beseft wat er gebeurt en brengt het target in veiligheid. Top.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven