Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
De ergste reclame is die van Bueno Kinder chocolade. Die van die piraten. Slecht na gesynchroniseerd en tenenkrommend.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
12-07-2019 09:38
Helemaal gelijk, diabetes is geen ergere ziekte. Ik heb diabetes. En het gaat wel even verder dan checken en spuiten. Wat dacht je van alles plannen van eten tot er voor zorgen dat je niet in een hypo of hyper schiet. I heb type 2. Van type 1 kan je doodgaan.
Mijn hersenen kunnen beschadigd raken, ik kan blind worden, mijn nieren kunnen uitvallen, ik kan mijn voeten/benen kwijt raken.
Beschadigde zenuwen.
Nee, er zijn ergere ziektes.
En tegen exceem kan je een zalfje smeren.

*sarcasme modus uit*
Van diabetes type 2 kun je genezen.
Meestal komt deze ziekte door zwaar overgewicht.
Dus flink afvallen (desnoods met hulp) en je bent ervan verlost.
Hoe heerlijk is dat!
(en nee, ik denk niet, dat dit makkelijk is, maar het kan dus wel)
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
12-07-2019 16:26
Van diabetes type 2 kun je genezen.
Meestal komt deze ziekte door zwaar overgewicht.
Dus flink afvallen (desnoods met hulp) en je bent ervan verlost.
Hoe heerlijk is dat!
(en nee, ik denk niet, dat dit makkelijk is, maar het kan dus wel)
Het kan ook ouderdomsdiabetes zijn of erfelijk, heeft niet altijd met overgewicht te maken
Alle reacties Link kopieren
Marie-Antoinettexx schreef:
12-07-2019 16:29
Het kan ook ouderdomsdiabetes zijn of erfelijk, heeft niet altijd met overgewicht te maken
Kan, maar in dit geval niet.
swannie12 schreef:
12-07-2019 16:39
Kan, maar in dit geval niet.
En jij weet dit omdat?
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
12-07-2019 16:44
En jij weet dit omdat?
Omdat jij de vrouw met de chins bent.
Een vriendin heeft ook van die beestjes en daarom was ik geinteresseerd in je foto's.
Je vertelde ergens dat je 133 kilo weegt en obese bent.
En iedereen weet nu toch inmiddels wel, dat zwaar overgewicht de gezondheid kan schaden.
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
12-07-2019 16:26
Van diabetes type 2 kun je genezen.
Meestal komt deze ziekte door zwaar overgewicht.
Dus flink afvallen (desnoods met hulp) en je bent ervan verlost.
Hoe heerlijk is dat!
(en nee, ik denk niet, dat dit makkelijk is, maar het kan dus wel)
Niet altijd. Mijn slanke man heeft diabetes 2.
swannie12 schreef:
12-07-2019 17:14
Omdat jij de vrouw met de chins bent.
Een vriendin heeft ook van die beestjes en daarom was ik geinteresseerd in je foto's.
Je vertelde ergens dat je 133 kilo weegt en obese bent.
En iedereen weet nu toch inmiddels wel, dat zwaar overgewicht de gezondheid kan schaden.
Als pillen, dieet en beweging geen moer helpen, en een trage schildklier ook niet helpt bij afvallen, dan ga je aan de insuline.
En, gek, mijn internist, diabetesverpleegkundige en diëtist hebben geen van alle gezegt dat ik moet afvallen of wat dan ook. Maar dat wist je vast wel door te loepen.

En nu weer terug naar de reclames
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
12-07-2019 17:27

En, gek, mijn internist, diabetesverpleegkundige en diëtist hebben geen van alle gezegt dat ik moet afvallen of wat dan ook.
Dat is inderdaad erg gek.
Alle reacties Link kopieren
Welke klojo heeft de reclame bedacht voor de New Yorkshire pizza, afschuwelijk, vind ik het .
De vrouw,als Sexbom, met hete bloemkolen en bij behorende muziek.
D bedenker mag met zijn ballen in beeld, op tafel, dan worden het pers op een bepaald plekje .
Die (radio)reclame van Bladcadeau. Bloedirritant.
Alle reacties Link kopieren
Mij valt mij van bepaalde goede doelen reclames, in ieder geval die van Stichting Dierenlot en de Dierenbescherming, op dat de reclames per stuk zo ontzettend lang duren.
Dat lijkt me een enorme smak met geld kosten.
hemke schreef:
12-07-2019 21:25
Welke klojo heeft de reclame bedacht voor de New Yorkshire pizza, afschuwelijk, vind ik het .
De vrouw,als Sexbom, met hete bloemkolen en bij behorende muziek.
D bedenker mag met zijn ballen in beeld, op tafel, dan worden het pers op een bepaald plekje .
+1!!!!!!!!!!!

Maak er maar gehaktballen van!
Echt wat een vreselijk seksistische reclame is dat! Ook die op de billboards, echt hoe durf je dit soort platvloersheid nog aan te bieden!
Alle reacties Link kopieren
De fotoboeken van de hema, daar maak je foto's voor...
Nou ik maak mijn foto's gewoon voor mezelf hoor, niet voor die boeken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Die van Albelli vind ik ook irritant, zegt een vrouwenstem vrij dwingend "Albelli, doe wat met je foto's!". Dan denk ik elke keer "dat maak ik zelf wel uit ja".
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
12-07-2019 21:33
Die (radio)reclame van Bladcadeau. Bloedirritant.
Enorm tenenkrommend :mad:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me al een tijdje af waar die reclame van de NS nou precies over gaat. Die van die twee meiden in de trein die elkaar later weer tegenkomen op een terras. De een als bezoeker en de ander als serveerster. Ik snap er namelijk niets van.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
16-07-2019 18:48
Ik vraag me al een tijdje af waar die reclame van de NS nou precies over gaat. Die van die twee meiden in de trein die elkaar later weer tegenkomen op een terras. De een als bezoeker en de ander als serveerster. Ik snap er namelijk niets van.
Die zijn verliefd geworden. Zo kunnen er relaties ontstaan in de trein.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, zag gisteren die reclame van swishfund.nl voorbij komen. Ik had zoiets van WTF did I just watch :| Gaat over zakelijke leningen, veel vrolijk dansende mensen en op het einde een of andere operazanger. Lekker reclame maken met zaken als "geen ingewikkelde creditchecks" en "geld binnen een dag op je rekening", hoe help je mensen de shit in.
miffy53 wijzigde dit bericht op 16-07-2019 21:06
0.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
12-07-2019 17:14
Omdat jij de vrouw met de chins bent.
Een vriendin heeft ook van die beestjes en daarom was ik geinteresseerd in je foto's.
Je vertelde ergens dat je 133 kilo weegt en obese bent.
En iedereen weet nu toch inmiddels wel, dat zwaar overgewicht de gezondheid kan schaden.

Insuline maakt afvallen ook nog eens moeilijker, want houdt vet vast.
Daarnaast is afvallen niet altijd effectief

Ik heb eczeem, smeer me suf, lig wakker van d jeuk, ben blij dat k geen diabetes heb. Echt geen vergelijk, maar verder ook niet passend in dit topic
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Miffy53 schreef:
16-07-2019 20:59
Mijn god, zag gisteren die reclame van swishfund.nl voorbij komen. Ik had zoiets van WTF did I just watch :| Gaat over zakelijke leningen, veel vrolijk dansende mensen en op het einde een of andere operazanger. Lekker reclame maken met zaken als "geen ingewikkelde kredietchecks" en "geld binnen een dag op je rekening", hoe help je mensen de shit in.
Die is inderdaad verschrikkelijk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die boerende Ronnie Flex met dat weeïge suffe liedje met autotune. Onaantrekkelijke man trouwens.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
16-07-2019 19:16
Die zijn verliefd geworden. Zo kunnen er relaties ontstaan in de trein.
Denk je dat dat het idee is? Vind het echt nergens op slaan.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
16-07-2019 21:05
Die is inderdaad verschrikkelijk!

"Pas op, geld lenen kost geld ....."


GRUWELIJKE reclame idd!
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
16-07-2019 21:46
Denk je dat dat het idee is? Vind het echt nergens op slaan.
Deze reclame is drastisch ingekort. De volledige versie is mooier/ beter. Ik erger me nu vooral aan het feit dat de tekst van het lied ook totaal niet meer lijkt te kloppen. Dat maakt het irritant. Jammer, want op zich was deze reclame goed gedaan, vind ik dan. Nu is het hap-snap-trein-terras-tja...

Het irritant neurotische lied in de KPN reclame en dat ‘hallo schatje...’ Vreselijk, ik zet die reclame af. Datzelfde had ik trouwens ook met George Baker in de Lidl-reclame...

Blijkbaar heb ik iets tegen liedjes in reclames. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven