Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Ik had hem al eerder genoemd maar ik word elke dag agressiever van die Haribo Kindermix reclame.
BigLizzie schreef:
23-07-2019 07:21
Ik had hem al eerder genoemd maar ik word elke dag agressiever van die Haribo Kindermix reclame.
Sinds tijden weer eens televisie gekeken, één van de eerste reclames die voorbij kwam is bovenstaand, ik was zwaar geïrriteerd. Wat een ellendige reclame is dat zeg, dat dit nog uitgezonden wordt. Niet best.
Alle reacties Link kopieren
De haribo reclame zet ik zo snel mogelijk op stil.

Verder is er laatste tijd een rare reclame van een pizzamerk over 'heb jjj ook zo een zin in.... kreun... bloemkolen?' En dan een vrouw die twee bloemkolen voor zich houdt. Een sooet nagemaakte 0900 sekslijn reclame.
Erg kinderachtig maar de doelgroep zijn waarschijnlijk pubers?
Alle reacties Link kopieren
Kinderachtig? Seksistisch.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
De Haribo-reclame vind ik echt leuk :$ .
Alle reacties Link kopieren
niet irritant, maar ik zet hem altijd direct weg; die reclame waarin je de schreeuw van een klein beertje hoort en dan zegt een stem; dit is een beer die bij zijn moeder wordt weggehaald. Ik kan er niet tegen. En dat geld met al dat soort 'reclames'
Alle reacties Link kopieren
Ik kan die kerel van de ABN-AMRO reclame niet hebben.
Afbeelding
"Wil je weten hoe ik het doe?"

Nee, ga weg. Met je triomfantelijke kop.
Alle reacties Link kopieren
Marie-Antoinettexx schreef:
25-07-2019 11:20
niet irritant, maar ik zet hem altijd direct weg; die reclame waarin je de schreeuw van een klein beertje hoort en dan zegt een stem; dit is een beer die bij zijn moeder wordt weggehaald. Ik kan er niet tegen. En dat geld met al dat soort 'reclames'
Die is echt heeeel naar idd.
Net als die met die tijgers en dan dat zeikleidje erbij
Frankly my dear, I don"t give a damn
De reclame van de Ronald MC Donald huizen. Het is goed dat ze er zijn, maar ik zie die reclame een beetje te vaak en van dat melodietje word ik niet echt vrolijk, steeds dat nummer in mijn hoofd. En dat zeker een keer of tig op 1 zender
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe durex reclame; 'veel vrouwen vinden het fijner met glijmiddel.... Durex glijmiddel, voor de drogere dagen'.

Krijg er een naar gevoel van.
Fishie44 schreef:
26-07-2019 22:07
Nieuwe durex reclame; 'veel vrouwen vinden het fijner met glijmiddel.... Durex glijmiddel, voor de drogere dagen'.

Krijg er een naar gevoel van.
Voor de drogere dagen ..... :wtf:

Dus als je gewoon geen zin hebt en dus droog blijft moet je maar gewoon glijmiddel gebruiken? Stel je voor dat je vent een keertje gewoon geen seks heeft.
nartjie schreef:
26-07-2019 09:32
De reclame van de Ronald MC Donald huizen. Het is goed dat ze er zijn, maar ik zie die reclame een beetje te vaak en van dat melodietje word ik niet echt vrolijk, steeds dat nummer in mijn hoofd. En dat zeker een keer of tig op 1 zender
Ik word bloed agressief van dat piano muziekje. Kijk graag naar crime zenders maar deze reclame zorgt ervoor dat ik niet meer kijk.
IEDER reclameblok, samen met die reclame van Bio vakanties.
Alle reacties Link kopieren
Die slecht gedubde Nutella reclame met dat meisje en haar vader.
Bloedlink wordt ik er van!


Die van Durex blijft ook gewoon irritant.
Alsof een orgasme een cadeau is met een strik erom. Ga toch weg!


Haribo. Net nu je denkt dat je er vanaf bent, komt deze OOK weer terug op tv.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
25-07-2019 11:20
Ik kan die kerel van de ABN-AMRO reclame niet hebben.
Afbeelding
"Wil je weten hoe ik het doe?"

Nee, ga weg. Met je triomfantelijke kop.
Die vent wil ik gewoon heel hard slaan.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Al die goede doelen sponsorwerving. Ja het is triest dat die kinderen verlaten zijn, geen huis hebben, wat dan ook, Maar moet dat met zo'n zeurstem ingesproken worden. Kunnen ze niet wat daadkrachtiger praten: Kom mensen als wij allemaal onze schouders er onder zetten dan....
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
KoffieDoosje schreef:
01-08-2019 14:19
Die slecht gedubde Nutella reclame met dat meisje en haar vader.
Bloedlink wordt ik er van!


Die van Durex blijft ook gewoon irritant.
Alsof een orgasme een cadeau is met een strik erom. Ga toch weg!


Haribo. Net nu je denkt dat je er vanaf bent, komt deze OOK weer terug op tv.

Ik dacht ook al, is hij weer terug?! Neeeee!!

De radioreclame van Delta, die komt echt elk uur 4 keer langs...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Van het wnf waarin kinderen mensen toespreken over het klimaat. Schattig hoor, maar waarschijnlijk hebben ze allemaal al namen bedacht voor hun 2, 3, 4 kinderen die ze later willen hebben. Hou dan een speech over overbevolking, als je dan toch de wereld wilt redden.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
25-07-2019 11:20
Ik kan die kerel van de ABN-AMRO reclame niet hebben.
Afbeelding
"Wil je weten hoe ik het doe?"

Nee, ga weg. Met je triomfantelijke kop.
Jaa... zelfs toen ik de nieuwe reclame alleen maar hoorde, wist ik gelijk dat hij het was. Ik word er erg agressief van. Mijn man vindt het zelfs grappig hoe ik op deze reclame reageer.
Later is nu
Snowpink schreef:
03-08-2019 23:59
Van het wnf waarin kinderen mensen toespreken over het klimaat. Schattig hoor, maar waarschijnlijk hebben ze allemaal al namen bedacht voor hun 2, 3, 4 kinderen die ze later willen hebben. Hou dan een speech over overbevolking, als je dan toch de wereld wilt redden.
Nou inderdaad. Ik word zwaar geïrriteerd over alle reclames en betutteling over wat er moeten doen voor het milieu. Maar niemand brandt zijn vingers aan het echte probleem: overbevolking.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
03-08-2019 23:59
Van het wnf waarin kinderen mensen toespreken over het klimaat. Schattig hoor, maar waarschijnlijk hebben ze allemaal al namen bedacht voor hun 2, 3, 4 kinderen die ze later willen hebben. Hou dan een speech over overbevolking, als je dan toch de wereld wilt redden.
Ik vind die kinderen helemaal niet schattig. De ene heeft een spraakgebrek, de andere denkt duidelijk dat ze op het toneel staat en ik hou mijn mond maar over het andere kind.
We’re all mad here
SilverShadow schreef:
04-08-2019 07:35
Nou inderdaad. Ik word zwaar geïrriteerd over alle reclames en betutteling over wat er moeten doen voor het milieu. Maar niemand brandt zijn vingers aan het echte probleem: overbevolking.
En een 1-kindpolitiek instellen is niet betuttelend?
-Darkside- schreef:
04-08-2019 07:59
En een 1-kindpolitiek instellen is niet betuttelend?
Nee, maar heb het over het werkelijke probleem ipv over symptoombestrijding.
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
25-07-2019 11:20
Ik kan die kerel van de ABN-AMRO reclame niet hebben.
Afbeelding
"Wil je weten hoe ik het doe?"

Nee, ga weg. Met je triomfantelijke kop.
hij trekt een gezicht alsof hij zeggen wil: " Nou ik vertel het lekker niet, zoek het zelf maar uit"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
03-08-2019 23:59
Van het wnf waarin kinderen mensen toespreken over het klimaat. Schattig hoor, maar waarschijnlijk hebben ze allemaal al namen bedacht voor hun 2, 3, 4 kinderen die ze later willen hebben. Hou dan een speech over overbevolking, als je dan toch de wereld wilt redden.
Ik werd er lichtelijk agressief van, enorm tenenkrommend
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Die dansende huppelkut op die markt van Fusion ice-tea

:frusty:
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven