Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Die afschuwelijke muziek in de nieuwe Colgate reclame.
Zum kotsen.
Alle reacties Link kopieren
Nespresso cups: over het inleveren van lege cups onhandig geformuleerd:
"3000 inleverpunten bij u in de buurt!"
10 in iedere straat ???
Reclame van Telfort over het hotel op vakantie.

En de nieuwste reclame van Toffifee.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
20-08-2019 21:11
Dat ook... (Bovendien Dr Oetker pizza is goor...)
Graag gedaan, waarschijnlijk weten de personen die dit bedacht hebben dit ook niet...
Nogmaals ik vind het erg dom dat je niet eerst uitzoekt hoe en wat.
Opera is nu eenmaal meer dan alleen een beetje muziek...

Dianaf: ja he!
Dat vind ik nou juist zo leuk aan opera, het hele verhaal en de rollen en de kostuums e.d.
Echter in het geval van die reclame hebben ze uit duizenden aria's net de verkeerde uitgekozen :rofl:
Echt hoe verzin je het....

Ik denk dan dat de reclamemakers het wél weten en dit hun eigen humor is ;-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
20-08-2019 21:11
[...]
Dianaf: ja he!
Dat vind ik nou juist zo leuk aan opera, het hele verhaal en de rollen en de kostuums e.d.
Echter in het geval van die reclame hebben ze uit duizenden aria's net de verkeerde uitgekozen :rofl:
Echt hoe verzin je het....
Misschien was het een bewuste grap van het reclamebureau? Dat zou best vet zijn! :biggrin:
snjokorn schreef:
20-08-2019 11:46
Bij een van de ´pods´ reclames ligt zo´n bod op de wasmachine waardoor het kind erbij kan. De opbergdoos staat er ook en als moeder opkijkt pakt zij die ene pod om ´m in de doos te stoppen..... Waarom lag dat ding er dan naast????
[...]
Idd. Je pakt er toch geen twee uit? Het is toch maar 1 pod per was? En daarbij, je gooit de machine vol, pakt dat pak van de plank, haalt er een pod uit en zet hem terug. Wanneer is het binnen kinderbereik? Of denk ik nu te simpel.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Bleuband. "Want lekker eten doe je samen"
Ok, dan eet ik voortaan wel gewoon vies. (Met roomboter ;-) )

Grünwalder: hulp bij regelmatige stoelgang gewenst? Eeh... nee, waarom?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Kruidvat, je hoeft niet op de douche te wachten behalve als je dochters hebt

Mijn broers waren ijdeler dan ik
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren
Kiiroitori schreef:
22-08-2019 21:56
Kruidvat, je hoeft niet op de douche te wachten behalve als je dochters hebt

Mijn broers waren ijdeler dan ik

Ja, de man-vrouw 'verschillen' zijn we in de reclames zomaar niet kwijt :nope:
Later is nu
Kiiroitori schreef:
22-08-2019 21:56
Kruidvat, je hoeft niet op de douche te wachten behalve als je dochters hebt

Mijn broers waren ijdeler dan ik
Bij ons klopte het wel. En nog :$
Een of andere inlegkruisjes-reclame.

VOOR urineverlies.

Nou ik zou dan toch liever TEGEN urineverlies hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eigenlijk alle reclames die te vaak langskomen irritant. Die van de NS met die twee vrouwen en het liedje "you make me feel" ben ik echt zo ontzettend spuugzat. NS verzin eens wat anders!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
23-08-2019 07:48
Een of andere inlegkruisjes-reclame.

VOOR urineverlies.

Nou ik zou dan toch liever TEGEN urineverlies hebben.

Een inlegkruisje helpt natuurlijk niet tegen urineverlies. Hoogstens tegen doorlekken.
Later is nu
BigLizzie schreef:
23-08-2019 07:48
Een of andere inlegkruisjes-reclame.

VOOR urineverlies.

Nou ik zou dan toch liever TEGEN urineverlies hebben.
:rofl:

Dreamer en Dianaf: zou kunnen maar ik gok toch van niet ;) , het is een hele bekende melodie en het woord vrouw zit erin, hebben ze vermoedelijk gedacht.
(Leuke opera verder hoor, wel behoorlijk dramatisch, maar goed dat hoort bij dit soort opera's..)
Zou overigens wel een goede grap zijn idd... ;-D

Kan ook dat het reclamebureau hetzelfde dacht als Vledder in Baantjer, namelijk dat La donna et mobile betekent dat iedere vrouw een mobieltje heeft, ipv dat de vrouw wispelturig is.. ;-D
Alle reacties Link kopieren
De overdreven slecht geacteerde nep ontroerde oma en moeder van Greetz
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
23-08-2019 17:01
:rofl:

Dreamer en Dianaf: zou kunnen maar ik gok toch van niet ;) , het is een hele bekende melodie en het woord vrouw zit erin, hebben ze vermoedelijk gedacht.
(Leuke opera verder hoor, wel behoorlijk dramatisch, maar goed dat hoort bij dit soort opera's..)
Zou overigens wel een goede grap zijn idd... ;-D

Kan ook dat het reclamebureau hetzelfde dacht als Vledder in Baantjer, namelijk dat La donna et mobile betekent dat iedere vrouw een mobieltje heeft, ipv dat de vrouw wispelturig is.. ;-D
:HA: :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
23-08-2019 07:48
Een of andere inlegkruisjes-reclame.

VOOR urineverlies.

Nou ik zou dan toch liever TEGEN urineverlies hebben.
;-D Zo was ik een poos geleden eens ‘s nachts wakker en dacht even tv te kijken, maar dat was natuurlijk vooral paranormale telefonische hulpverlening en 18+ telefoonnummers. Bij die laatste kon je bellen met een dame “geboren met cup D”. Interessante baby wel... :O
Alle reacties Link kopieren
Caro_22 schreef:
29-08-2019 16:18
;-D Zo was ik een poos geleden eens ‘s nachts wakker en dacht even tv te kijken, maar dat was natuurlijk vooral paranormale telefonische hulpverlening en 18+ telefoonnummers. Bij die laatste kon je bellen met een dame “geboren met cup D”. Interessante baby wel... :O
:HA:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
23-08-2019 10:14
Ik vind eigenlijk alle reclames die te vaak langskomen irritant. Die van de NS met die twee vrouwen en het liedje "you make me feel" ben ik echt zo ontzettend spuugzat. NS verzin eens wat anders!
Ik wil graag een vervolg op de reclame met die twee bejaarde mannen die stiekem de trein naar Parijs.
Laat die twee naar Wenen gaan, naar Londen, naar Stocholm etc. Die twee waren zo leuk samen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment vind ik de Aviko-reclame verschrikkelijk. Dat veel te lange leuterverhaal van die Belg!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap paradontax niet. Heb je bloedend tandvlees? Dat kan een symptoom zijn van, dan volgt er vanalles en dat is allemaal heel erg want... dan krijg je bloedend tandvlees. Maar dat hád je toch al @(
Later is nu
Dreamer schreef:
29-08-2019 19:46
Ik snap paradontax niet. Heb je bloedend tandvlees? Dat kan een symptoom zijn van, dan volgt er vanalles en dat is allemaal heel erg want... dan krijg je bloedend tandvlees. Maar dat hád je toch al @(
Vooral de klok er bij. Ik zeg altijd zodra de grote wijzer op 12 staat dondert je gebit eruit
Caro_22 schreef:
29-08-2019 16:18
Bij die laatste kon je bellen met een dame “geboren met cup D”. Interessante baby wel... :O
Jezus nou inderdaad. Je zal dat gebaard moeten hebben ook.......
Alle reacties Link kopieren
Colgate heeft een nieuwe reclame, met nieuwe tanden. ipv de parelwitte kaarsrechte tanden hebben ze nu een model met een spleet tussen haar tanden. En nee, geen spleetje, maar een gat ter grote van Australië. Pluspunten voor het feit dat ze een ander soort gebit doen, maar kom op... Niemand heeft zo'n grote spleet.
Karl_Marx schreef:
30-08-2019 08:57
Colgate heeft een nieuwe reclame, met nieuwe tanden. ipv de parelwitte kaarsrechte tanden hebben ze nu een model met een spleet tussen haar tanden. En nee, geen spleetje, maar een gat ter grote van Australië. Pluspunten voor het feit dat ze een ander soort gebit doen, maar kom op... Niemand heeft zo'n grote spleet.
Wellus... Rob de Nijs
SilverShadow schreef:
01-09-2019 17:17
Wellus... Rob de Nijs
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven