Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 11 januari 2016 om 10:11
quote:Dreamer schreef op 04 januari 2016 @ 19:39:
[...]
Die van strato kan ik me niet zo voor de geest halen, maar wanneer ziet die vent van Bf er nu eindelijk eens FIT uit? Hij maakt al een jaar reclame en is nog steeds hetzelfde sulletje met buikje.
Dat lelijke, zweterige mannetje met bril en wereldbolpak aan brrr !
Echt, ik erger me dood aan die yarden reclame, omarrrrrrrrm de dood.
Kan die niet per direct van de radio, op tv kan ik nog wegzappen, wat een grafstem heeft dat mens.
[...]
Die van strato kan ik me niet zo voor de geest halen, maar wanneer ziet die vent van Bf er nu eindelijk eens FIT uit? Hij maakt al een jaar reclame en is nog steeds hetzelfde sulletje met buikje.
Dat lelijke, zweterige mannetje met bril en wereldbolpak aan brrr !
Echt, ik erger me dood aan die yarden reclame, omarrrrrrrrm de dood.
Kan die niet per direct van de radio, op tv kan ik nog wegzappen, wat een grafstem heeft dat mens.

dinsdag 12 januari 2016 om 00:14
heb het topic niet helemaal doorgelezen dus weet wel bijna zeker dat ik gruwelijk ga mosterden (da's bij deze een heus werkwoord : ) maar ik gruwel van die 'kusje erop?' reclame, waar een mevrouw snelt naar een meneer die hard kermt (van pijn, moeten wij beeldbuiskijkertjes dan denken), om er een kusje op te geven. blijkt dat hij op het toilet zit, bb hard poepje ofzo.
RIL! zou ik dolgraag willen kunnen staffen
RIL! zou ik dolgraag willen kunnen staffen

woensdag 27 januari 2016 om 16:26
Die van KFC met die van Milli Vanilli inderdaad. Zo'n beetje iedereen van onder de 30 zal die niet meteen begrijpen denk ik, Milli Vanilli was van voor hun tijd.
En die van een touroperator waarbij twee vrouwen op de markt "al driftig vingerend" of zoiets "de prijs omlaag krijgen".
En die van een touroperator waarbij twee vrouwen op de markt "al driftig vingerend" of zoiets "de prijs omlaag krijgen".
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

woensdag 27 januari 2016 om 18:19
quote:SweetFirefly schreef op 27 januari 2016 @ 16:26:
Die van KFC met die van Milli Vanilli inderdaad. Zo'n beetje iedereen van onder de 30 zal die niet meteen begrijpen denk ik, Milli Vanilli was van voor hun tijd.
Ja die! Vreselijk. Ik ben onder de 30 (nog net) en ken het verhaal wel, maar ik vind dit echt een afgang.
Verder die reclame van Sunweb. Ik vind het muziekje erg naar, weet ook niet waarom.
Ja die! Vreselijk. Ik ben onder de 30 (nog net) en ken het verhaal wel, maar ik vind dit echt een afgang.
Verder die reclame van Sunweb. Ik vind het muziekje erg naar, weet ook niet waarom.
donderdag 28 januari 2016 om 07:42
quote:Leekje schreef op 27 januari 2016 @ 18:19:
[...]
Verder die reclame van Sunweb. Ik vind het muziekje erg naar, weet ook niet waarom.Ik vond het wel een leuk liedje, maar na 500 x begin ik het toch wel zat te worden eigenlijk. Ongelooflijk, zoveel reclames van Sunweb er voorbij komen (vanaf december al geloof ik). Al ben ik nog steeds blij dat ze die vreselijke "Harry" reclames niet meer hebben.
[...]
Verder die reclame van Sunweb. Ik vind het muziekje erg naar, weet ook niet waarom.Ik vond het wel een leuk liedje, maar na 500 x begin ik het toch wel zat te worden eigenlijk. Ongelooflijk, zoveel reclames van Sunweb er voorbij komen (vanaf december al geloof ik). Al ben ik nog steeds blij dat ze die vreselijke "Harry" reclames niet meer hebben.
Nothing happens for a reason
donderdag 28 januari 2016 om 07:53
Die van Toffifee met die vader en moeder en die twee kinderen. (En dat ze dan "de vier" ingredienten opnoemen. Caramel, chocola, hazelnoot en nougat. Waarbij ze de zoet en kleurstoffen even vergeten. )
Dat vind ik zo'n oubollige reclame. Net als die van Merci.
Dat vind ik zo'n oubollige reclame. Net als die van Merci.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

donderdag 28 januari 2016 om 08:04
Nutrilon opvolgmelk met het deuntje; "dit is je eerste dag…etc"
Het is ongelooflijk hoe vaak ik die de laatste maanden aangehoord heb. Het is nu zover dat ik 'm mute of zelfs even naar een andere zender zap en die moeite doe ik nooit om een reclame te mijden. Maar deze? Ik word er echt agressief van.
Het is ongelooflijk hoe vaak ik die de laatste maanden aangehoord heb. Het is nu zover dat ik 'm mute of zelfs even naar een andere zender zap en die moeite doe ik nooit om een reclame te mijden. Maar deze? Ik word er echt agressief van.
donderdag 28 januari 2016 om 08:08

donderdag 28 januari 2016 om 09:50
quote:juliet64 schreef op 28 januari 2016 @ 07:42:
[...]
Ik vond het wel een leuk liedje, maar na 500 x begin ik het toch wel zat te worden eigenlijk. Ongelooflijk, zoveel reclames van Sunweb er voorbij komen (vanaf december al geloof ik). Al ben ik nog steeds blij dat ze die vreselijke "Harry" reclames niet meer hebben.Harry Bedankt heeft het te druk in GTST.
[...]
Ik vond het wel een leuk liedje, maar na 500 x begin ik het toch wel zat te worden eigenlijk. Ongelooflijk, zoveel reclames van Sunweb er voorbij komen (vanaf december al geloof ik). Al ben ik nog steeds blij dat ze die vreselijke "Harry" reclames niet meer hebben.Harry Bedankt heeft het te druk in GTST.
verba volant, scripta manent.
donderdag 28 januari 2016 om 15:48
quote:tzippa2 schreef op 28 januari 2016 @ 08:04:
Het is ongelooflijk hoe vaak ik die de laatste maanden aangehoord heb. Het is nu zover dat ik 'm mute of zelfs even naar een andere zender zap en die moeite doe ik nooit om een reclame te mijden. Maar deze? Ik word er echt agressief van.Dat vind ik juist zo'n schatje! Vind die reclame zelfs leuk om te zien.
Het is ongelooflijk hoe vaak ik die de laatste maanden aangehoord heb. Het is nu zover dat ik 'm mute of zelfs even naar een andere zender zap en die moeite doe ik nooit om een reclame te mijden. Maar deze? Ik word er echt agressief van.Dat vind ik juist zo'n schatje! Vind die reclame zelfs leuk om te zien.

donderdag 28 januari 2016 om 19:04
Oh, en eentje van een hoestdrankje. Een vrouw met een heel moederlijke blik die heel zorgzaam dat spul op het lepeltje doet, en dan aan HAAR MAN voert. Ik verwacht elke keer dat ze dat lepeltje bij een van de kinderen in de mond stopt, maar nee, haar man. Is die kerel niet in staat zelf een lepeltje vast te houden? Ik weet niet precies waarom maar hier krijg ik enorm de kriebels van...
donderdag 28 januari 2016 om 19:13
quote:Manonna schreef op 27 januari 2016 @ 23:15:
Van die fles kan ik zo'n gave raket maken. Maar het duurt nog eeeiiiiiuuuuwwwan voor ie leeg is. Er zit zoooooveeeiiiilllll in.
Ja en 30 jaar geleden wilde zijn vader zo'n zelfde raket bouwen
Niet normaal dat ze niet eens iets nieuws konden bedenken
Van die fles kan ik zo'n gave raket maken. Maar het duurt nog eeeiiiiiuuuuwwwan voor ie leeg is. Er zit zoooooveeeiiiilllll in.
Ja en 30 jaar geleden wilde zijn vader zo'n zelfde raket bouwen
Niet normaal dat ze niet eens iets nieuws konden bedenken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

vrijdag 29 januari 2016 om 11:35
quote:appeltjesgroen schreef op 28 januari 2016 @ 19:04:
Oh, en eentje van een hoestdrankje. Een vrouw met een heel moederlijke blik die heel zorgzaam dat spul op het lepeltje doet, en dan aan HAAR MAN voert. Ik verwacht elke keer dat ze dat lepeltje bij een van de kinderen in de mond stopt, maar nee, haar man. Is die kerel niet in staat zelf een lepeltje vast te houden? Ik weet niet precies waarom maar hier krijg ik enorm de kriebels van...Haha ja die vind ik ook verschrikkelijk idd. Die kerel zit er ook bij als een klein kind. Echt brrrr...
Oh, en eentje van een hoestdrankje. Een vrouw met een heel moederlijke blik die heel zorgzaam dat spul op het lepeltje doet, en dan aan HAAR MAN voert. Ik verwacht elke keer dat ze dat lepeltje bij een van de kinderen in de mond stopt, maar nee, haar man. Is die kerel niet in staat zelf een lepeltje vast te houden? Ik weet niet precies waarom maar hier krijg ik enorm de kriebels van...Haha ja die vind ik ook verschrikkelijk idd. Die kerel zit er ook bij als een klein kind. Echt brrrr...